Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Brunhilde skrev:

Den var god, men jeg syns nesten Daim-isen var hakket bedre :ler: Godt påska er over, jeg har ikke godt av all den isen jeg trykker i meg bare fordi det er "fri".

Påska er ikke over! :fy_fy:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, applestories said:

Påska er ikke over! :fy_fy:

Det har du helt rett i, jeg bare prøver å motivere meg til hverdag igjen. :ler: 

I dag skal jeg faktisk spise den isen, og jeg gleder meg. Det er de små tingene som teller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Brunhilde skrev:

Den var god, men jeg syns nesten Daim-isen var hakket bedre :ler: Godt påska er over, jeg har ikke godt av all den isen jeg trykker i meg bare fordi det er "fri".

Okei, takk for tips! Mulig jeg må prøve begge 😎 forlenger påska med et par dager så jeg rekker alt dette før påska er "over" 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, NewInTown said:

Okei, takk for tips! Mulig jeg må prøve begge 😎 forlenger påska med et par dager så jeg rekker alt dette før påska er "over" 😅

Prøv begge! Jeg har prøvd alle variantene i løpet av påska og dagene før. Den jeg likte minst var Non-Stop. Så min rangering er nok

1. Daim
2. Japp
3. Oreo
4. Melkesjokolade
5. Non-Stop

Men for all del, alle er gode - det er bare at noen er enda bedre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2020 den 20.37, LittDiva skrev:

Kjøpte grønnsaks rundstykker etter inspirasjon fra tråden. Testes i morgen😁.

Gode, men litt stiv i prisen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Liberte med blåbær endelig. Var egentlig ikke helt overbevist om jeg skulle prøve, siden jeg har prøvd den med sitron og den med karamell tidligere og de hadde kornete yoghurt.  Men denne med blåbær hadde normal yoghurt konsistens. Synes denne var god. Men jeg synes det er litt store beger. Hadde det vært ferdig blandet hadde det ikke føltes sånn, men det føles ikke riktig å ta ut noe av boksen for å ha i egen skål, for man må jo blande inn blåbærene gjennom hele måltidet. Får jo ikke opp alt i bunnen på første runde, for det er jo for fullt. Men ja, god på smak. Kunne ønsker meg halvparten så stor boks. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Mynona skrev:

Smakte Liberte med blåbær endelig. Var egentlig ikke helt overbevist om jeg skulle prøve, siden jeg har prøvd den med sitron og den med karamell tidligere og de hadde kornete yoghurt.  Men denne med blåbær hadde normal yoghurt konsistens. Synes denne var god. Men jeg synes det er litt store beger. Hadde det vært ferdig blandet hadde det ikke føltes sånn, men det føles ikke riktig å ta ut noe av boksen for å ha i egen skål, for man må jo blande inn blåbærene gjennom hele måltidet. Får jo ikke opp alt i bunnen på første runde, for det er jo for fullt. Men ja, god på smak. Kunne ønsker meg halvparten så stor boks. 

Den med blåbær føles som en helt annen yoghurt enn den med sitron! Så mye bedre!

Jeg spiser ikke hele med en gang. Jeg tar og drar opp litt blåbær på ene siden av begeret, eller tar det over i en skål. Rører ikke ut alt på en gang og det fungerer fint :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en nyhet, men en gammel-nyhet. Full pakke er tilbake i rema1000 butikker. Skal ta med meg en hjem fra jobb torsdag og ha til middag 😄

Skal komme med tilbakemelding om tankene rundt den da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Ikke akkurat en nyhet, men en gammel-nyhet. Full pakke er tilbake i rema1000 butikker. Skal ta med meg en hjem fra jobb torsdag og ha til middag 😄

Skal komme med tilbakemelding om tankene rundt den da 😄

Spiste den i helgen! Det beste var egentlig at den bare kostet 35 spenn på min Rema, men tror den smakte rimelig likt som hva den brukte å gjøre.

Om de bare kan komme tilbake med Lørdagspizza også 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://sorlandschips.no/products/en-fyldig-meksikaner 

kan anbefale denne nyheten. Vil påstå den er bedre😃 Blir gjenkjøp ofte her hverfall😝

Anonymkode: 65c8b...ccb

Enig i at den er god, men ikke bedre. Men har bare smakt en pakke av hver.
Synes også Sørlandschips sin ble litt for hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ariana807 skrev:

Ikke akkurat en nyhet, men en gammel-nyhet. Full pakke er tilbake i rema1000 butikker. Skal ta med meg en hjem fra jobb torsdag og ha til middag 😄

Skal komme med tilbakemelding om tankene rundt den da 😄

Hva er Full pakke?

edit: googlet litt - er det en Grandiosa-pizza?

Fant den ikke på sidene deres, men fant denne. Ny for meg:

156231-11.png

GRANDIOSA PLENTY

Grandiosa Plenty er en smakfull nyhet som garantert blir familiens nye favorittpizza. Pizzaen er toppet med kjøttdeig, sjampinjong, rødløk ,semi-tørket tomat, Jarlsberg og mozarella. I tillegg er pizzaen toppet med en spennende saus som gjør pizzaen ekstra saftig.

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ariana807 skrev:

Shabba Dabba Dong 😄

 

Morsomt å se Jenny Skavlan som Grandiosa-jenta igjen :P

Ifølge Facebook-sidene til Grandiosa:

Sitat

Husker du Full Pakke? 😍 Nå finnes den i Rema 1000, men kun denne uken! 

Så... løp og kjøp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, applestories skrev:

Morsomt å se Jenny Skavlan som Grandiosa-jenta igjen :P

Ifølge Facebook-sidene til Grandiosa:

Så... løp og kjøp!

😧😧😧 kun denne uken! 😧😧😧

Må innom i morgen jeg da å se om jeg får tak i. De blir nok fort utsolgt 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smakte kinder bueno isen i dag. Synes ikke den smakte bueno og den var ikke god. Samboeren likte den, så han får resten også. 

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2020 den 22.36, AnonymBruker skrev:

https://sorlandschips.no/products/en-fyldig-meksikaner 

kan anbefale denne nyheten. Vil påstå den er bedre😃 Blir gjenkjøp ofte her hverfall😝

Anonymkode: 65c8b...ccb

Den har den med Sweet Chili, også. I starten syntes jeg at den var vel sterk, men nå synes jeg at den er den beste.

 

Anonymkode: 8faac...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg prøve «full pakke».

Den var sterkere* enn jeg husket, men grandiosa endret på sausen sin en god del tid tilbake, så er nok bare det.
(*jeg reagerert fort på for mye salt/pepper/krydder i maten, som man ofte finner i ferdigmat).

God, men ... skjer nesten aldri at et produkt klarer å komme tilbake, så vi får se om det blir gjenkjøp eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig smakt melkesjokoladeisen. Synes den var veldig god, men for min del kunne de droppet sjokoladen inni selve isen. Men, blir nok ikke noe problem å spise opp resten av pinnene i fryseren. (Kjøpte selvfølgelig en 6-pkn.) 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...