Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Mulig dette er nevnt 😊 Men Twix Salted Caramel og Snickers crip, bounty protein flapjack og iste bringebær limited edition selges nå på Deli De Luca ☀️

Anonymkode: 20491...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg har sa fått smake på den ene nye Fun saften: passionfruit & rubarb: god. Vet ikke om noen andre husker de Smurfe eskene som hadde «smurfine» på fremsiden, rosa gele type innhold (husker jeg spiste dem i barnehagen på 90-tallet). Denne saften smaker akkurat som dem. Super gode 😄

Fant den grønne fantaen, og kjøpte med meg 3 flasker. Står på flasken at den kommer i flere smaker men med samme utseende. Hadde vært mer gøy om de markerte de ulike med et eller annet, men hemmelig smak isteden for å bare måtte prøve seg frem. Har ikke smakt på enda. 

Vi kjøpte tre flasker, og alle både smakte og luktet identisk. Kan jo selvsagt være tilfeldig men jeg forstår ikke greien... 🤔

Anonymkode: fb0ce...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun light eple og kaktus: denne var overraskende god, minner meg om en hvit saftis jeg spiste når jeg var liten (som jeg aldri forsto hvilken smak var). 

 

Hvor ofte kommer egentlig fun light med nyheter, føler det har kommet en ny smak hver gang jeg skal kjøpe saft...

Anonymkode: fb0ce...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg åpnet og testet 2/3 flasker med grønn fanta:

2 ulike smaker:

Den ene; eple. Tydelig eple. Kanskje noe annet inni der, men det som kommer frem er eple.

Den andre; Vannmelon/banan. Bare lukta sa at det var en annen smak. Søtere. Klarer ikke helt bestemme meg litt vannmelon og banan. Kanskje en kombo av de to, selv om det virker litt merkelig 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.4.2020 den 1.11, AnonymBruker skrev:

Noen som har prøvd melkesjokoladen med jordbær ostekake? https://www.freia.no/produkter/freia-smakfull-ostekake-jordbær-300g?p=30660&provider={D193998A-4A6D-4EA5-BAA8-209357B27A09}

Jeg ønsker meg Troika i 300 gramsplate og lurer på om dette kan ligne😅

Anonymkode: 849f8...798

Troika 300g🤤

Men nei, det ligner ikke. I beste fall kan den minne om soho-sjokoladen som fantes tidligere. Jeg syns ikke den er så veldig god, soho var bedre altså.

Anonymkode: 7a029...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen grillnyheter. De hadde 3 pakker med grillspyd. En med reker, en med kylling og en med laks. Det var 3 forskjellige marinader på disse, men husker ikke hva akkurt nå og orker ikke gå til kjøleskapet å sjekke. De var fra fiskemannen. Var også 3 sauser som man kan dyppe i, kjøpte disse og + en sak som het crisp som var noe greier å strø på disse grillspydene. Men den var fra Eldorado. 

Også kylling med kokos og papaya(?) marinade/krydder og kalkun grillskiver.  Blir spennende å teste i uken som kommer. Det ble en dyr handlekurv denne gangen :sjokkert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonGangerTo skrev:

Gleder meg til å smake på de forskjellige smakene. 

20200502_164726.thumb.jpg.5fb6917649e6b2819c07941c9806303e.jpg

Uuh, kanskje jeg må kjøpe denne. 

Anonymkode: b02a9...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Mynona skrev:

Har kjøpt noen grillnyheter. De hadde 3 pakker med grillspyd. En med reker, en med kylling og en med laks. Det var 3 forskjellige marinader på disse, men husker ikke hva akkurt nå og orker ikke gå til kjøleskapet å sjekke. De var fra fiskemannen. Var også 3 sauser som man kan dyppe i, kjøpte disse og + en sak som het crisp som var noe greier å strø på disse grillspydene. Men den var fra Eldorado. 

Også kylling med kokos og papaya(?) marinade/krydder og kalkun grillskiver.  Blir spennende å teste i uken som kommer. Det ble en dyr handlekurv denne gangen :sjokkert: 

Jeg har tenkt at jeg vil prøve de kyllingspydene, så gleder meg til å høre hva du synes!

Anonymkode: e6464...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2020 den 15.08, AnonymBruker skrev:

Denne smakte som søt jordbær på pinne! Supergod🤩 

 

 

FF9F0A16-7BB1-4055-9C10-2ED749B5402E.png

Anonymkode: 6ffa3...56c

Den er fantastisk god! Og den med mango er enda bedre 😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2020 den 15.08, AnonymBruker skrev:

Denne smakte som søt jordbær på pinne! Supergod🤩 

 

 

FF9F0A16-7BB1-4055-9C10-2ED749B5402E.png

Anonymkode: 6ffa3...56c

Ja den var god! Mye smak i den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2020 den 15.08, AnonymBruker skrev:

Denne smakte som søt jordbær på pinne! Supergod🤩 

 

 

FF9F0A16-7BB1-4055-9C10-2ED749B5402E.png

Anonymkode: 6ffa3...56c

Jeg har savnet Isi jordbær i veldig mange år nå, så om denne kan ligne blir jeg veldig glad.

Flere som husker denne fra 20-25 år siden? På venstresiden her.

2617436.thumb.jpg.671eadf5a61adcc8a4661995aad6ef5a.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

660511AD-D96B-45ED-809A-1D2DD7237C7A.thumb.jpeg.3ab22820eeab8513a4a3fa1fb3ff8f30.jpeg

prøvde disse i går. Usikker på om de fra Hoffs er nyheter eller ikke, men det stod nyhet på pakka. 
løkringene kunne like gjerne vært bare ringer. Merker ikke noe løk. Cheese poppers’ene var gode, passe spicy. Lårfilet med sitron og kokos var ikke helt topp. Vi spiste ikke opp. Kanskje de er bedre skjært opp i en salat eller noe sånt. Men vi hadde en «orker ikke lage middag»-dag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt den nye sukkerfrie Soloen med rabarbra og bringebær. Litt syntetisk smak egentlig, syns vanlig Solo er langt bedre. Men helt ok altså, for en som vanligvis ikke er så glad i sånn type brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.5.2020 den 16.52, AnonGangerTo skrev:

Og på denne. 

20200502_164746.thumb.jpg.505028e3b284ca6c40d4d41e44f1f2a1.jpg

Gi gjerne tilbakemelding 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der greske gorumet-yoghurten med pavlova tror jeg kan være god! Syns det høres digg ut i teorien i alle fall, gleder meg til å prøve :) liker godt sånn dessert-yoghurter. Føler det er litt sunnere enn vanlig dessert, så kan fint finne på å ta meg en slik en etter middag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
19 minutter siden, Sally-Go-Round said:

Gi gjerne tilbakemelding 😊

Jordbæryoghurten var perfekt (litt syrlig, men godt balansert med sødme og ikke for søtt). Marengsbitene ga yoghurten en liten løfte som fikk deg til å tro at du ikke spiste yoghurt, men noe utsøkt dessert. Anbefales på det sterkeste! 

Terningkast: 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mynona skrev:

prøvde disse i går. Usikker på om de fra Hoffs er nyheter eller ikke, men det stod nyhet på pakka. 
løkringene kunne like gjerne vært bare ringer. Merker ikke noe løk. Cheese poppers’ene var gode, passe spicy. Lårfilet med sitron og kokos var ikke helt topp. Vi spiste ikke opp. Kanskje de er bedre skjært opp i en salat eller noe sånt. Men vi hadde en «orker ikke lage middag»-dag. 

Var de tette slik at osten ikke lakk ut under steking? Har prøvd et annet merke tidligere og da har de ikke vært tette nok til å holde osten når den smeltet. 

Anonymkode: 03dc9...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...