Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Den nye grønne zeroh isen var veldog god på smak, men synes den var veldig hard, konsistensen på feks fun light isen var mye bedre selv om fun light har mildere smak

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Den smakte litt syrlig på en måte, blanding av sjokolade og bringebær. 

Hmm.. det høres jo unektelig ut som noe for meg! Jeg elsker både sjokolade og bringebær! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått smake på Tine sin norske cheddar og 😧 jeg er faktisk skuffa.

Det kan hende at jeg bare ikke kan nok om ost og hva cheddar skal smake som. Men de cheddarene jeg har vært borti frem til nå har alle vært mer som McDonald sin, den samme litt søte smaken.

Altså den var god, men minner mer om en krysning mellom jarldsberg og norvegia. God smak, men manglet den smaken jeg assosierer med cheddar. Den var og noe marmorert i utseende.

God smak, kan godt gjøre gjenkjøp, for den var god, men minnet ikke om en cheddar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Catalina Culès skrev:

Denne var god. 

Den nye maten - Sjokosjokk: Nå kommer favoritten på pinne - Dagbladet

Hvor kjøpte du den? Ser god ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Catalina Culès skrev:

Denne var god. 

Den nye maten - Sjokosjokk: Nå kommer favoritten på pinne - Dagbladet

Denne har jeg også smakt. Hverken jeg eller samboer likte den, den smarte surt :P 

Anonymkode: 4aa38...abd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Mynona skrev:

Hmm.. det høres jo unektelig ut som noe for meg! Jeg elsker både sjokolade og bringebær! 

Har du smakt den nye Smaksrik med ostekake platen? :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere nyheter fortært;

Nude Jordbær: akkurat som forventet, frossent jordbærsyltetøy 😬

Nude Mange: er en stund siden jeg smakte denne. Jeg synes den var greit. Men jeg er ikke stor fan av mango. 

Twix Salted Caramel: mye lik orginalen, men med salt spredt rundt. Helt grei, men ikke noe revolusjonerende.

Panna Cota Yoghurt: meh. Jeg liker ikke særlig godt syrnet meieriprodukter, så kanskje ikke merkelig at jeg ikke synes noe om den 😅

Tror den eneste nyheten jeg kommer på som jeg «mangler» er Tine sin nye Iste Bringebær 😄 får se om jeg kommer over den et sted. Så langt er Rema1000, Kiwi, Coop Mega, Coop Obs sjekket 🥺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne har jeg også smakt. Hverken jeg eller samboer likte den, den smarte surt :P 

Anonymkode: 4aa38...abd

Syns ikke den smakte surt, ja,ja smak og behag 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Ariana807 skrev:

 

😬

Tror den eneste nyheten jeg kommer på som jeg «mangler» er Tine sin nye Iste Bringebær 😄 får se om jeg kommer over den et sted. Så langt er Rema1000, Kiwi, Coop Mega, Coop Obs sjekket 🥺

Har funnet den på Meny. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koya

Har noen sett de der Japp, Oreo og melkesjokoladeisboksene i oslo de siste par dagene? Jeg har lett i flere butikker og ingen av de jeg har vært innom har hatt dem 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt off-topic, men jeg finner ikke Vita Hjertego’ sin grønnsakspostei noe sted!! Ingen av butikkene her som hadde denne, har den. Har ikke spurt om det er en grunn til, eller tilfeldig. Noen som vet?? Håper ikke den er tatt ut av produksjon🥺

Anonymkode: 6ffa3...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt off-topic, men jeg finner ikke Vita Hjertego’ sin grønnsakspostei noe sted!! Ingen av butikkene her som hadde denne, har den. Har ikke spurt om det er en grunn til, eller tilfeldig. Noen som vet?? Håper ikke den er tatt ut av produksjon🥺

Anonymkode: 6ffa3...56c

Så den på Rema 1000 senest i går, så tror ikke den er tatt ut av produksjon. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva syns dere om den nye skyren? Jeg likte den, men skuffende lite smak av kokos. :( 

Anonymkode: 87bcf...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo

Den nye Soloen med rabarbra og bringebær smaker som en brus fra barndommen jeg kun fikk kjøpt i Tyskland og Sverige. Det var så hyggelig "gjensyn" at jeg ikke helt kan avgjør om den var veldig god eller ikke. Kommer nok uansett til å kjøpe den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nightcrawler skrev:

Så den på Rema 1000 senest i går, så tror ikke den er tatt ut av produksjon. :)

Så godt å høre. De har vært tomme for den på både Rema og Spar her - som har hatt den. Skal se på Meny også. 
 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om den nye skyren? Jeg likte den, men skuffende lite smak av kokos. :( 

Anonymkode: 87bcf...50f

jeg liker den godt! Legger den i fryseren 15-20 min før jeg skal spise den, så blir det litt som «iskrem»😋

Anonymkode: 6ffa3...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Rumle skrev:

Har du smakt den nye Smaksrik med ostekake platen? :spise:

Nei! Hvilken er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Nei! Hvilken er det? 

95522.png

Litt ulike meninger om den, men jeg synes den er knallgod :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, Rumle skrev:

95522.png

Litt ulike meninger om den, men jeg synes den er knallgod :jepp:

Den har jeg smakt, syns ikke den var så god...tror nok jeg hadde likt den bedre om det var bringebær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Den har jeg smakt, syns ikke den var så god...tror nok jeg hadde likt den bedre om det var bringebær..

Jupp, har fått med meg at det er delte meninger om denne :jepp: Jeg var skeptisk til jordbærdelen frem til jeg smakte den, trodde ikke det ville passe, men synes det var en overraskende god kombinasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...