Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ingveis skrev:

Jeg er IKKE kresen på sjokolade i det hele tatt, men denne smaker smør! Skikkelig uggen sjokolade 😅

Så morsomt hvor forskjellig man oppfatter smak, jeg er ganske kresen på sjokolade og jeg digger den! :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Ariana807 skrev:

Var på meny, ingen iste 😕 Det er rett og slett absolutt ingen butikker i nærheten som selger den. Skuffende 😕 

Jeg kjøpte den på Narvesen. Har du en Narvesen i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mynona skrev:

Jeg kjøpte den på Narvesen. Har du en Narvesen i nærheten?

Var innom den ene som er her, de hadde ikke 😕 

Var innom en circle K og en annen ... type narvesen shop, men ikke der heller. Sjekker 2 stk coop obs, en kiwi, en rema1000, en europris, en coop mega.

Får bare fortsette å ha øynene åpne. Kanskje en vakker dag 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2020 den 20.41, Mynona skrev:

Iste med bringebær var god. Første slurken fikk jeg flashback til en eller annen is fra barndommen. Men etter det smakte den bare godt. :P 

Overaskende lite syntetisk smak og det er bra!

Syns og den er friskere og mer leskende enn typisk fersken smak som jeg føler jeg blir tørr i munnen av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne likte jeg! Ikke det samme som en softis med strø på, men foretrekker saftis på de varmeste dagene. Med 0,5 kcal per enhet, blir nok denne en slager kommende sommer. Smaker ikke som å fryse ned saft og vann, men mye mer fyldig! 

19A28982-A28F-4575-8287-EC6E9EA896F6.jpeg

Anonymkode: 6ffa3...56c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo

Ny type pastasort, tofette. Så ikke så nøye på emballasjen før jeg kom hjem. Den er designet av selveste Dolce & Gabbana. What? 

Pastaen smakte som vanlig pasta. 

Funnet på Coop Obs Mariero i Stavanger.

 20200512_194538.jpg.8e896c4b5b3c7f58f9dc5c708a93db3b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2020 den 19.06, Ariana807 skrev:

Var innom den ene som er her, de hadde ikke 😕 

Var innom en circle K og en annen ... type narvesen shop, men ikke der heller. Sjekker 2 stk coop obs, en kiwi, en rema1000, en europris, en coop mega.

Får bare fortsette å ha øynene åpne. Kanskje en vakker dag 🤞🏻

https://www.tine.no/merkevarer/sunniva-iste/produkter/sunniva-iste-bringebaer-limited-edition

Her ser du utsalgsstedene:)

Anonymkode: e3ec7...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk 😄

Tror det kanskje ikke før jeg har den i hånda, men det er 3 utsalgssteder i nærheten av meg 😄 ingen jeg har vært innom, men jeg skal prøve lykken 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Catalina Culès skrev:

Noen som har prøvd?

TORO Lyse muffins 331g | TORO

Ooh, denne så god ut. Skal sjekke innom Spar i morra, håper at de har siden de har 40% rabatt på bakemikser denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/2/2020 at 2:36 PM, AnonymBruker said:

Fun light eple og kaktus: denne var overraskende god, minner meg om en hvit saftis jeg spiste når jeg var liten (som jeg aldri forsto hvilken smak var). 

 

Hvor ofte kommer egentlig fun light med nyheter, føler det har kommet en ny smak hver gang jeg skal kjøpe saft...

Anonymkode: fb0ce...8ac

Coco Bahia!?  Hvit saftis fra åttitallet, min favoritt! Må kjøpe Fun Light med eple og kaktus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2020 den 22.34, Mynona skrev:

Har testet disse: 2F6A1B84-8755-44A5-886E-523F7DA23679.thumb.jpeg.05577343c4be9ea8b7b972fbe78b09ea.jpeg kyllingen var best. Også mest for pengene, mange fler kyllingspyd enn i de andre. Rekene var i følge samboern «gamle» og ikke spesielt gode, jeg rakk ikke smake for 2 åringen tok de 2 siste og elsket de. Laksen var røkt, det var jeg ikke helt forberedt på, og er ikke så glad i røkt laks, så denne falt ikke hent i smak hos oss. Er sikkert god for de som liker røkt laks. Sausene var gode. Teriykien var best synes jeg. Crunch var litt sånn som jeg ikke hadde trengt. 
 

39kr for sticks og 10 kr for sauser og crunch. 

Smakte den andre crunchen, likte den ikke. Hadde håpa på at det var litt mer som sprøløk men med diggere smak. Den søte curry sausen har jeg også prøvd, den var mye bedre til pommes enn til pølse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktnyheter%20fra%20TINE%20-%20V%C3%A5ren%202020.png

 

Tenk om yoghurten med lime, eple og ingefær hadde smakt som kesam med lime 🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg tak i Tine Iste Bringebær. Den var god 😄 smaker kanskje ikke fult like «bringebær» som forventa, men god 😄 men da den er nesten umulig å få tak i spørs det om det blir gjenkjøp.

Det er ikke akkurat en nyhet, men jeg fant «the beyond burger» i frysedisken, og jeg måtte prøve den. Har hørt mye bra om den på youtube. Ikke tro på alt du hører på youtube 😅 denne minnet ikke en gang om kjøtt. Følte jeg smaker og lukter brente nøtter. Ser det er erteprotein i den, så godt mulig det er det det er 😅 Nei blir ikke gjenkjøp av den.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Nidar rød blandingsplate her om dagen. Jeg kunne godt hatt en hel plate med brinegbær fyll egentlig! Liker og godt crispo. Synd de har puttet spesial i samme plate for den liker jeg ikke. Hvis ikke kunne dette fint vært en sånn plate jeg kunne kjøpt flere ganger da jeg liker konseptet med variasjon. 

Smakte og den der mørkere melkesjokolade fra Freia. Syns den var grei nok, men spørs om jeg kjøper den igjen da det er så mye annet jeg liker bedre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Prague skrev:

Smakte denne i dag, og den var sååå god! Blir garantert gjenkjøp :hjerter:

16701337_Skjermbilde2020-05-13kl_21_43_31.png.9c92df0c9fae0d309fc7184380b00d11.png

Enig, den er dødsgod! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2020 den 19.48, AnonGangerTo skrev:

Ny type pastasort, tofette. Så ikke så nøye på emballasjen før jeg kom hjem. Den er designet av selveste Dolce & Gabbana. What? 

Pastaen smakte som vanlig pasta. 

Funnet på Coop Obs Mariero i Stavanger.

 20200512_194538.jpg.8e896c4b5b3c7f58f9dc5c708a93db3b.jpg

Den pastaen skal visst være en midlertidig erstatning for coop sin egen pasta siden de sliter med å produsere den. Var den god? har hatt lyst til å prøve den ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvor «ny» denne er, jeg har aldri sett den før i butikken. Rema1000 har sine egne type «fjordland» middager.

Jeg har fått helt dilla på «satay» kylling og jeg måtte bare ta med meg «Kylling Satay» når jeg så den.

Den luktet godt, smakte godt. Jeg er ikke stor favoritt av peanøtter og generelt nøtter, men peanøttsmaken i sausen var ganske mild. Det funket godt med satay kyllingen. Jeg er faktisk imponert over denne. Fjordland sine middager er oversaltet så det holder og gir med alltid brennende følelse i munnen og halsbrann etterpå. Men denne var god. Godt kryddret. Noe spicy, men på en «normal-god» måte, ikke av for mye salt.

Her kan jeg godt finne på å gjøre et gjenkjøp om jeg trenger en rask middag en gang 😄

BD0018FD-729E-421F-A865-8919E9B13AF8.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg vet ikke helt hvor «ny» denne er, jeg har aldri sett den før i butikken. Rema1000 har sine egne type «fjordland» middager.

Jeg har fått helt dilla på «satay» kylling og jeg måtte bare ta med meg «Kylling Satay» når jeg så den.

Den luktet godt, smakte godt. Jeg er ikke stor favoritt av peanøtter og generelt nøtter, men peanøttsmaken i sausen var ganske mild. Det funket godt med satay kyllingen. Jeg er faktisk imponert over denne. Fjordland sine middager er oversaltet så det holder og gir med alltid brennende følelse i munnen og halsbrann etterpå. Men denne var god. Godt kryddret. Noe spicy, men på en «normal-god» måte, ikke av for mye salt.

Her kan jeg godt finne på å gjøre et gjenkjøp om jeg trenger en rask middag en gang 😄

BD0018FD-729E-421F-A865-8919E9B13AF8.jpeg

Må man ha mikrobølgeovn for å varme denne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...