Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Vet at det ikke er en nyhet-nyhet, litt eldre nyhet, men smakte på Q sin planti... (vegansk yoghurt) med vanilje. Den smakte 😄

Jeg liker ikke generelt syrna melkeprodukter, som kanskje er grunnen til at jeg likte denne 😅😂

Det eneste som ødela opplevelsen var tre-skjeen. Sterk ettersmak av «treplanke» i munne 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Meadow skrev:

Iste med bringebær limited edition var nydelig, ikke for søt og skikkelig god i varmen. 

Har også endelig prød melkesjokolade-isen på pinne, den var også helt etter min smak, blir gjenkjøp!

Hvor kjøpte du isteen? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Hvor kjøpte du isteen? 😊

Den var super vanskelig å finne for meg, ingen av de vanlige butikkene rundt meg, eller mix, kiosk ol. hadde den inne. Men en bensinstasjon i nærheten (som jeg aldri er innom) hadde den. 

Brukte kartet i linken for å finne noen som solgte den 😄 (ble tipset av noen her inne om den samme linken).

https://www.tine.no/merkevarer/sunniva-iste/produkter/sunniva-iste-bringebaer-limited-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Den var super vanskelig å finne for meg, ingen av de vanlige butikkene rundt meg, eller mix, kiosk ol. hadde den inne. Men en bensinstasjon i nærheten (som jeg aldri er innom) hadde den. 

Brukte kartet i linken for å finne noen som solgte den 😄 (ble tipset av noen her inne om den samme linken).

https://www.tine.no/merkevarer/sunniva-iste/produkter/sunniva-iste-bringebaer-limited-edition

Ou takk 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Hvor kjøpte du isteen? 😊

Jeg fant den på min lokale joker-butikk. I følge det kartet skal også min lokale extra ha den, men det stemmer ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den ferdige rød curry fra Rema 1000 er ganske god. Resten var fæle. Bolognese er også OK. 

Anonymkode: 2f72a...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp testet Synnøve Pavlova yoghurt. 

Den er helt grei. De små marengsene smaker nydelig, men synes det var for få ifht menge yoghurt. 

Selve yoghurten er grei, men ganske kjedelig. 

Definitivt en dessert, og ikke et mellommåltid.

Anonymkode: 2cad0...c7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2020 den 19.53, applestories skrev:

Den Nude-isen med jordbær ble jeg ikke helt begeistret over. Jeg er veldig glad i jordbær, men ble skuffet da dette smakte som fryst jorbærsyltetøy.

At det er ekte jorbær i er det ingen tvil om - masse frø var der også. 

Jeg er helt enig! Jeg ELSKER jordbær, men hater alle jordbær"produkter" (syltetøy, saft, etc). Leste i en anmeldelse at Nude smakte helt som jordbær. Det gjør den IKKE. Den smaker som fryst jordbøresyltetøy!

Det er ikke tvil om at det er jordbær i isen, så om du liker jordbærsyltetøy er dette isen for deg!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Alice123 skrev:

Jeg er helt enig! Jeg ELSKER jordbær, men hater alle jordbær"produkter" (syltetøy, saft, etc). Leste i en anmeldelse at Nude smakte helt som jordbær. Det gjør den IKKE. Den smaker som fryst jordbøresyltetøy!

Det er ikke tvil om at det er jordbær i isen, så om du liker jordbærsyltetøy er dette isen for deg!

 

Jeg har omtrent det samme, bare "omvendt", med solbær og mango 😅 Jeg elsker omtrent alt med solbærsmak, og alt med mangosmak, men kan ikke fordra verken solbær eller mango. 🤣

Anonymkode: 99566...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2020 den 18.02, MarianneE skrev:

Brokkoliris asså ❤

Smeltet smør i en kjele, tilsatte et revet hvitløksfedd som ble rørt litt rundt. brokkoliris i, varmet godt og dryppet noen dråper lime i. 

Beste med hele middagen. 

Hvor fant du brokkoliris? Merke?

Anonymkode: 28880...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fant du brokkoliris? Merke?

Anonymkode: 28880...882

Bama, stod i kjøleskap sammen med andre typer ferdig kuttet salat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant en ny zeroh-saft med mango og sitron. veldig god, smakte mest mango. 

Anonymkode: e8215...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema har hatt noen supper med forskj smak som jeg har brukt å kjøpe innimellom til lunsj. I dag fant jeg ingen av dem. Istedenfor hadde de to nye nudler-retter, en med Sweet & sour, en med teriyaki. Den med Sweet & sour var helt ok. Kjøper sikkert igjen fordi jeg er så lei brød og knekkebrød 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ostekakesjokoladen var villt god! Bra den koster over 50kr sånn at jeg ikke kjøper meg ei hel plate😅 Perfekt for meg som ikke er så glad i ren sjokolade, men heller «smak av sjokolade». 

Anonymkode: 90134...f6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ostekakesjokoladen var villt god! Bra den koster over 50kr sånn at jeg ikke kjøper meg ei hel plate😅 Perfekt for meg som ikke er så glad i ren sjokolade, men heller «smak av sjokolade». 

Anonymkode: 90134...f6f

Nå fikk jeg bare enda mer lyst på den!

Anonymkode: 99566...7f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...