Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

16 timer siden, NewInTown skrev:

Syns bringebær-isteen var veldig god!! 😀

Jeg hadde forhåpninger til den og likte den ikke🤢 Den var skikkelig søt, smakte søt klissete saft.

Anonymkode: 4aa38...abd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde den mye melkesjokoladen med hint av havsalt. Temmelig skuffet. Når de sier "hint", så mener de virkelig "hint".. Det var omtrent umulig å kjenne noe saltsmak. Hadde jeg ikke visst at den skulle smake salt, hadde jeg aldri lagt merke til det. 

Anonymkode: 99278...81b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2020 den 15.31, Eun skrev:

Denne er veldig god! Spiser den med rødbeter, majones og nykverna pepper. Bør selvsagt ikke sammenlignes med "vanlig" leverpostei fordi da blir man skuffa. Generelt så har jeg lave forventninger til ferdig vegetarpålegg pga. finner aldri noe som faktisk er godt, men denne går ned på høykant hos både oss i heimen og folk vi har på besøk 😁

Jeg fulgte ditt råd om rødbeter og majones, og da var denne kjempegod! Syntes den ble litt kjedelig uten :)

Anonymkode: e6464...a7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2020 den 20.58, NewInTown skrev:

Coop extra

Takk.

Anonymkode: 927df...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fulgte ditt råd om rødbeter og majones, og da var denne kjempegod! Syntes den ble litt kjedelig uten :)

Anonymkode: e6464...a7d

Så bra alt det falt i smak! Er enig i at den er ganske kjedelig uten. Kan anbefale å ha den sammen med sylta rødløk også, dersom man skulle ha det innen rekkevidde. Veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kanskje ikke ny, men jeg la merke til den først nå nylig.

Jacobs mørk sjokolade med pasjonsfrukt, kjeks og chilli. Jeg savner veldig en lignende med pasjonsfrukt Freia hadde for mange år siden. Denne her var god, skulle bare ønske det ikke var chilli i for det ødelegger. Syns det er veldig friskt med pasjonsfrukt i. Så likte den, men liker ikke ettersmaken av chilli 😕 (liker det i mat, men ikke i sjokolade). 

Så konklusjonen er at en potensielt veldig god sjokolade blir litt ødelagt.

Endret av Ludovica-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er nok gammelt nytt, men oppdaget i går at Rema 1000 har begynt å selge Hval sjokolade (Mjølkeruta) hvor jeg bor! Samboer sier det er flere år siden han så den i andre byer? Haha!

Uten tvil den beste sjokoladen 😍 

Anonymkode: 53221...eee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er nok gammelt nytt, men oppdaget i går at Rema 1000 har begynt å selge Hval sjokolade (Mjølkeruta) hvor jeg bor! Samboer sier det er flere år siden han så den i andre byer? Haha!

Uten tvil den beste sjokoladen 😍 

Anonymkode: 53221...eee

Hval sjokolade har han kanskje sett hos Rema, men ikke Mjølkeruta, og ikke storplater.

https://dagligvarehandelen.no/produktnytt/2020/hval-lager-mjolkeruta-for-rema

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvor nye de er, men brytebrød med hvitløk fra Hatting var skuffende dårlig, blir aldri gjenkjøp av de.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Usikker på hvor nye de er, men brytebrød med hvitløk fra Hatting var skuffende dårlig, blir aldri gjenkjøp av de.

De har jeg prøvd nylig og. De var litt harde og jeg synes den greia inni ble merkelig. Men de var greie nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

De har jeg prøvd nylig og. De var litt harde og jeg synes den greia inni ble merkelig. Men de var greie nok. 

Ja? Jeg synes de var helt forferdelige, klarte ikke spise opp en gang :ler: og jeg liker det meste Hatting har egentlig. Ja, hva var greien med det inni? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2020 den 13.57, AnonymBruker skrev:

Kjempegod, men hvorfor er det melk i den?! Av etiske årsaker kutter vi kraftig ned på melkeprodukter i dette huset, men såklart måtte jo denne ha melk i seg🙄🙄

Anonymkode: 4aa38...abd

Prøvd å lage denne ? 😍http://www.veganmisjonen.com/2016/03/besk-i-kjkkenstudio-vi-lager-bonderups.html?m=1 

Anonymkode: bc83e...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen nyhet og innholder dessverre melk :(

Anonymkode: bc83e...df7

Det står jo nyhet på den, og vi hadde ikke sett den før. Datteren min har spist maaasse av den i sommer og storkost seg. Sier den er knallgod! Hun savnet virkelig leverpostei da hun ble kjøttfri, så veldig godt alternativ for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har endelig fått inn Maarud sour cream og paprika på nærbutikken. Skulle bare ønske det var litt mer paprikasmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
18 timer siden, Kveldshimmel skrev:

De har endelig fått inn Maarud sour cream og paprika på nærbutikken. Skulle bare ønske det var litt mer paprikasmak.

Den var litt tam i smaken, syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Så disse på butikken i dag, gleder meg til å smake

Kims.png

Oi, det må bli helgekosen 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
9 minutter siden, Fortunatus skrev:

Oi, det må bli helgekosen 😄 

Ja, eller ikke begge på en helg, da. Det blir litt mye 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...