Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de er å finne på Kiwi, eller må man på Meny? Har sykt lyst på den Daim-isen. Elsker Daim-is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, vegasus skrev:

Noen som vet om de er å finne på Kiwi, eller må man på Meny? Har sykt lyst på den Daim-isen. Elsker Daim-is

Jeg kjøpte min på kiwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg kjøpte min på kiwi

Takk! De pleier å være litt treige med å få ut nyheter på min lokale kiwi, men da må jeg nesten en tur innom der nå for å se om de har fått 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vegasus skrev:

Noen som vet om de er å finne på Kiwi, eller må man på Meny? Har sykt lyst på den Daim-isen. Elsker Daim-is

Kiwi, Eurospar/Spar og Bunnpris skal ha de. 

Anonymkode: 87bcf...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kiwi, Eurospar/Spar og Bunnpris skal ha de. 

Anonymkode: 87bcf...50f

Takk. De har ikke fylt på varer på Kiwien her enda. Er et lite stykke å kjøre til andre butikker, så jeg får smøre meg med tålmodighet 😊 Kjøpte meg en Daim Balltopp så lenge. 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2020 den 12.58, ignore skrev:

Avsporing - men hvis du sliter med å få til god risotto fra bunnen av anbefaler jeg denne! 😊 Funker helt greit med en god slump parmesan oppi og et vinglass til. Selges bl.a. på kiwi.

9F18F173-999F-407A-9ACA-05D09EFB0153.jpeg

Tusen takk for tipset. Denne var god! Herlig lukt av sopp og umami. Neste gang skal jeg ha i en skvett hvitvin, litt syre vil heve smaken enda mer. Mmmm..

Anonymkode: d4dfd...0bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldorado sine ut på tur havrekjeks er kjempegode! Så sprø og gode og akkurat passe søte 😍

Anonymkode: 922cd...363

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er en nyhet, men den var ny for meg, hvert fall. Gilde kjøtt & grønt kjøttdeig. Kjøpte den da det var den eneste kjøttdeigen som var å oppdrive, og syntes den var god :)  Tar gjerne gjenkjøp på den. Har også kjøpt Diplom is sin boks med Pin Up-is. Smaker akkurat som Pin Up, men konsistensen var litt kornete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Vet ikke om det er en nyhet, men den var ny for meg, hvert fall. Gilde kjøtt & grønt kjøttdeig. Kjøpte den da det var den eneste kjøttdeigen som var å oppdrive, og syntes den var god :)  Tar gjerne gjenkjøp på den. Har også kjøpt Diplom is sin boks med Pin Up-is. Smaker akkurat som Pin Up, men konsistensen var litt kornete. 

Har hatt lyst til å kjøpe begge. Hvor fant du Gilde sin? Pin Up-is valgte jeg etter laaang betenkningstid å ikke kjøpe. Hadde (og har) aaaltfor mange isbokser i fryseren, og er veldig glad i Sørlandsis sin vaniljeis med sjokoladebiter. Den tar meg et år å spise opp, så må bli ferdig med den forrige først 

Jeg som alltid har elsket iskrem i boks. Men saftis på pinne. Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2020 den 5.28, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper kun potetsalat når de har Delikat Grill potetsalat. Det er den eneste som har litt smak, og som er god. Alle de andre er kun tamme og smakløse produkter, synes jeg. Dumt at Grill potetsalat kun er å få kjøpt mot vår/sommer, den kunne fint vært solgt resten av året, siden den passer til mye mer enn kun grillmat.

Anonymkode: 8faac...414

Vi fikk denne og mange andre sommer/grillvarer inn på Kiwi forrige uke!

Anonymkode: 9e2ac...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, applestories skrev:

Har hatt lyst til å kjøpe begge. Hvor fant du Gilde sin? Pin Up-is valgte jeg etter laaang betenkningstid å ikke kjøpe. Hadde (og har) aaaltfor mange isbokser i fryseren, og er veldig glad i Sørlandsis sin vaniljeis med sjokoladebiter. Den tar meg et år å spise opp, så må bli ferdig med den forrige først 

Jeg som alltid har elsket iskrem i boks. Men saftis på pinne. Hva har skjedd?

Den fant jeg på Coop extra. 

Hehe, noen ganger endrer smaken seg bare. Hvordan noen kan ha en isboks i fryseren i et år uten å spise den opp, forstår jeg ikke :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat fått prøve en «Dream Choco Delight» uten sukker, syoe 350kcal i hele boksen.

Den er litt tørr som mange av disse «sunne» iskremene, men langt fra like mye som hop-it (eller hva den heter) og nyt.

God sjokolade smak. Kunne nok slukt en hel boks på en kveld, og det positive er at det går helt fint, for det er lite kalorier i den! Må kjøpe inn en ny boks neste gang jeg er i butikken!!! 😍😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ariana807 skrev:

Har akkurat fått prøve en «Dream Choco Delight» uten sukker, syoe 350kcal i hele boksen.

Den er litt tørr som mange av disse «sunne» iskremene, men langt fra like mye som hop-it (eller hva den heter) og nyt.

God sjokolade smak. Kunne nok slukt en hel boks på en kveld, og det positive er at det går helt fint, for det er lite kalorier i den! Må kjøpe inn en ny boks neste gang jeg er i butikken!!! 😍😍

Hvordan var magen din etter å ha spist denne? Er jo mye kunstig søtning i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Flynn skrev:

Hvordan var magen din etter å ha spist denne? Er jo mye kunstig søtning i den.

Har aldri noen gang reagert på kunstig søtning. Det funker like godt som sukker, men betyr mindre kalorier 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Flynn skrev:

Hvordan var magen din etter å ha spist denne? Er jo mye kunstig søtning i den.

Jeg fikk mye gass i magen av en sånn is.. 

Anonymkode: ac870...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Flynn skrev:

Hvordan var magen din etter å ha spist denne? Er jo mye kunstig søtning i den.

Jeg spiste en hel boks på kvelden, ble litt luftig men ga seg etter lunsjtider 🙈 hurra for hjemmekontor 😂

Anonymkode: a5149...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 17.13, AnonymBruker skrev:

Hvor har blitt av Maarud Mexican??😫

Anonymkode: 4e123...b81

De har den på Spar og Meny 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Disse er vel nye? Noen som har smakt de ?

Endelig skal det «skje»! - Q-Meieriene

Den med pasjonsgrukt har jeg smakt. Var ganske god. Smakte ikke så veldig falskt sukker som sånne uten sukker pleier, 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...