Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om det hører hjemme her, men de relativt nye Toro-basene forsvinner fra Rema og Meny ☹️ Det er bare Coop som skal fortsette å selge. Har ikke Coop nært oss, derfor den triste tonen. Synes det er trist fordi vi er blitt glad i Bolognese-basen, Tikka Masala-basen og Chili Con Carne-basen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Mynona skrev:

Åja, jeg handlet i en butikk jeg ikke pleier å handle i også stod det nyhet på de, så trodde de var nye. Men de er nye for meg da hvertfall :ler:  

De har vært her i mange år, sammen med et par typer til. Den med laks er på vei ut av sortimentet, men det kommer en ny som ligner. Demed kylling får også nytt design. Hos Mega her sto de gamle faktisk både i nyhets-reolen, og i nedpris-hylla.

For ca. åtte-ni år siden hadde de en til grønnsaker, det var den beste, men Norge var nok ikke helt klar for bare grønnsaker ennå. Har spart på pakkene, de varierte med fem ulike oppskrifter på baksiden, ikke sikker på om de har fortsatt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, applestories skrev:

De har vært her i mange år, sammen med et par typer til. Den med laks er på vei ut av sortimentet, men det kommer en ny som ligner. Demed kylling får også nytt design. Hos Mega her sto de gamle faktisk både i nyhets-reolen, og i nedpris-hylla.

For ca. åtte-ni år siden hadde de en til grønnsaker, det var den beste, men Norge var nok ikke helt klar for bare grønnsaker ennå. Har spart på pakkene, de varierte med fem ulike oppskrifter på baksiden, ikke sikker på om de har fortsatt med det.

Oi er de så gamle 😂 ble lurt av «nyhet» på forsiden jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mynona skrev:

Oi er de så gamle 😂 ble lurt av «nyhet» på forsiden jeg da. 

Den med kremet kylling er den nyeste, men ikke helt ny altså 😋

Men produsentene skriver jo "nyhet" på produktene i årevis. Det var en vare det gikk litt sport i å sjekke, etter nesten ti år sto det fortsatt "nyhet" på, da gikk jeg til slutt lei av å sjekke en vare jeg aldri kjøpte 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunosten med smak av karamell smakte rett og slett vanlig fløtemysost. 
 

Grønnsaksrundstykkene fra Hatting var veldig gode, men litt stiv pris til at det er kun 6stk i pakken.

Anonymkode: 90134...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på slankern så alt snacks smaker digg, men kjøper ikke kims med cheddar igjen. Det var potetgull, men syns mange andre er bedre enn denne! 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes faktisk det var utrolig mange smakløse potetgull de har kommet med dette slippet. Liksom virkelig ikke klarer å lage en god ny potetgull, samtidig som de har fjernet flere av de som virkelig var gode.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 18.31, Sally-Go-Round skrev:

Vet ikke helt om det hører hjemme her, men de relativt nye Toro-basene forsvinner fra Rema og Meny ☹️ Det er bare Coop som skal fortsette å selge. Har ikke Coop nært oss, derfor den triste tonen. Synes det er trist fordi vi er blitt glad i Bolognese-basen, Tikka Masala-basen og Chili Con Carne-basen. 

Det ser ut til at det bare er bolognaise, bearnaise, thai-suppe og chili con carne som blir igjen.

Skjønte tegninga før jul så kjøpte inn noen med fiskesuppe, men nå er det tomt igjen 😔

Chili con carne er god da, så godt den består. Du får gjøre som meg - er på Meny en gang i året så da lager man skikkelig handleliste og bunkrer opp 😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, applestories skrev:

Det ser ut til at det bare er bolognaise, bearnaise, thai-suppe og chili con carne som blir igjen.

Skjønte tegninga før jul så kjøpte inn noen med fiskesuppe, men nå er det tomt igjen 😔

Chili con carne er god da, så godt den består. Du får gjøre som meg - er på Meny en gang i året så da lager man skikkelig handleliste og bunkrer opp 😋

Ja, bare ikke Meny, men Coop. Tok kontakt med Toro nemlig. Så blir en månedlig tur til Coop da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 14.28, Mynona skrev:

Disse er vel nye? Eller er det bare jeg som ikke har sett de før? Kjøpte for å teste. 

C0DC1EA2-6F05-4D2B-84BE-59D0FC985699.jpeg

Vi har prøvd den med kylling, fant den på Extra i fjor høst. Den er så mild at den grenser til smakløs syntes både mannen min og jeg. Det skal sies at vi liker mat med litt "futt" i og spiser en del ganske sterk mat, så vi er nok ikke ideelle kandidater til å bli tilhengere av den. Men lettvint og grei hverdagsmiddag er det.

Anonymkode: 18298...48c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er tydeligvis fornøyde med Hatting sine rundstykker med grønnsaker. Jeg synes de var litt kjipe, gir terningkast 3 🙂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye bøtte isene med daim, melkesjokolade, nonstopp osv er på tilbud til 50 kr på Meny. 

Ser de vanligvis koster 75 der!😲

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I appen til spar er det nå kupong med 40% på de nye isene I bøtte med japp og nonstop og melkesjokolade. Regner med kupongene er like for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Saph said:

I appen til spar er det nå kupong med 40% på de nye isene I bøtte med japp og nonstop og melkesjokolade. Regner med kupongene er like for alle. 

Jeg hadde ikke kupong på is, men på poteter og kaffe og to ting jeg ikke husker. :(

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2020 den 13.53, Saph skrev:

I appen til spar er det nå kupong med 40% på de nye isene I bøtte med japp og nonstop og melkesjokolade. Regner med kupongene er like for alle. 

Det er de ikke.

Men mistenker at noen av dem av og til er like for enkelte, for det hender at det nesten er tomt for ting jeg har kupong på.

Ikke Lobnobs og crabsticks da, det får jeg hele tiden kupong på, men har aldri smakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.3.2020 den 9.43, AnonymBruker skrev:

De nye bøtte isene med daim, melkesjokolade, nonstopp osv er på tilbud til 50 kr på Meny. 

Ser de vanligvis koster 75 der!😲

Anonymkode: cde01...fd9

Gjelder dette på alle Meny? 😀 de har ikke lagt noe ut på mattilbud denne uken 

Anonymkode: 922cd...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder dette på alle Meny? 😀 de har ikke lagt noe ut på mattilbud denne uken 

Anonymkode: 922cd...363

Jeg sjekket min lokale Meny i dag og de lå på 64 kr (som fremdeles er 10 kr rabatt), ikke 50 kr 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder dette på alle Meny? 😀 de har ikke lagt noe ut på mattilbud denne uken 

Anonymkode: 922cd...363

Jeg fant de til 50kr på min Meny i dag hvertfall :)

Anonymkode: 9e2ac...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg fant de til 50kr på min Meny i dag hvertfall :)

Anonymkode: 9e2ac...e49

De koster det på min Meny også, og jeg håper de har flere igjen når jeg skal innom i morgen. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...