Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

1 time siden, elvital skrev:

Smakte melkesjokoladeis på pinne i dag, den var mye bedre enn den  i bøtte synes jeg, mye mer smak av melkesjokolade. Men syns den nesten ble for stor.

Jeg smakte den også idag, syns den var heeeelt fantastisk! :arwen: Ved første bit ropte jeg «ååååh, fyyyyy faen!» Syns den var passe størrelse jeg, kanskje fordi jeg var litt småsulten da jeg spiste den. Vanligvis syns jeg sjokoladeis med sjokoladetrekk blir litt for mye, foretrekker vaniljeis, men denne her er noe av det beste jeg har smakt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har smakt melkesjokoladeisen som pinneis og syns den var god. Av bøtteisen har jeg smakt Daim og Japp, likte førstnevnte best og vet ikke om jeg gidder å smake de andre, prisen er ganske stiv og så langt syns jeg fremdeles Inspiraisen er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye Kims chipsen med cheddar, syns ikke den var noe særlig. Veldig kjedelig, lite spennende smak og litt stygg lukt (ikke at cheddar lukter så digg til vanlig heller da)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist mer enn 10 sånne melkesjokoladepinneiser siden den kom ut... så god!

Sørlandschips mexikaner syntes jeg var skuffende, ikke nok smak.

Anonymkode: 41d15...00f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnsaksrundstykkene fra Hatting er ganske gode og veldig saftige. Blir definitivt gjenkjøp!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Christiane_W skrev:

Grønnsaksrundstykkene fra Hatting er ganske gode og veldig saftige. Blir definitivt gjenkjøp!

Enig- de er godt likt her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melkesjokoladeisen; Nam! :danse:
Nude m/ jordbærsmak; Frisk, god og litt syrlig :hjerter:

Anonymkode: 6b81f...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2020 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Jeg har spist mer enn 10 sånne melkesjokoladepinneiser siden den kom ut... så god!

Sørlandschips mexikaner syntes jeg var skuffende, ikke nok smak.

Anonymkode: 41d15...00f

Jeg har spist bare 2 og jeg har nå latt det stå igjen 70 kr fra ukes budsjettet og det SKAL brukes på en 6 pakk melkesjokoladeis neste uke eller i morgen fordi i morgen er liksom-ny uke siden jeg ikke skal handle noe mer mat denne uken. Nå har jeg vært flink lenge nok synes jeg! 
Har unnlatt å kjøpe esken, fordi jeg vet at jeg kommer til å spise den opp på et døgn. Men nå synes jeg at jeg har vært så flink lenge at nå er det på tide å kjøp en eske. Håper jeg skal ut i morgen eller mandag og da skal jeg bare kjøpe den isen. Gud jeg har så lyst på den nå! 

Farlig god is, og jeg er ikke noe sjokolade-fan. Håper den er her for alltid! 

Anonymkode: 2f036...0bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2020 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Føler at det i disse dager er litt feil å klage over mat eller godis, men hva faen er det som skjer med den nonstop-isen? Det er noe av det mest meningsløse jeg har brukt penger på noen gang. Det var kun nonstop på toppen av iskremen,  og ingenting inni selve isen! Isen var i tillegg til dette helt smakløs. Skal den være sånn egentlig? Er det noen som har opplevd det samme? 

Anonymkode: 8c96b...432

Jeg har kun prøvd daimisen og jeg ble veldig skuffa over den. For det første så var det et tykt lokk av sjokolade på toppen, og isen måtte stå leeenge ute av fryseren før det gikk an å bryte gjennom det lokket. Da var jo isen nesten smelta. For det andre var der ingen daimkuler i isen omtrent, det var svært få. For det tredje smakte ikke den brune isen noe særlig godt, den skulle vell smake daim men jeg syns den smakte syntetisk...? Hadde forventa maaange flere daimkuler. Men neida... 

Anonymkode: 87bcf...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant endelig Nugatt i med karamell.. jeg merket ikke så mye forskjell fra den vanlige jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mynona skrev:

Fant endelig Nugatt i med karamell.. jeg merket ikke så mye forskjell fra den vanlige jeg... 

Det var ikke den store forskjellen nei. Kjenner et snev av en annen smak enn vanlig nugatti, men hvis det ikke var for at jeg visste det var karamell-smak hadde jeg nok ikke klart å identifisere den. Så ikke på prisen, men tipper denne nugattien er dyrere, pakken var ganske mye mindre. Så anbefaler egentlig bare å kjøpe den vanlige om man bruker mye nugatti. Personlig kjøper jeg nugatti så sjeldent, men liker den luftige best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, NewInTown skrev:

Det var ikke den store forskjellen nei. Kjenner et snev av en annen smak enn vanlig nugatti, men hvis det ikke var for at jeg visste det var karamell-smak hadde jeg nok ikke klart å identifisere den. Så ikke på prisen, men tipper denne nugattien er dyrere, pakken var ganske mye mindre. Så anbefaler egentlig bare å kjøpe den vanlige om man bruker mye nugatti. Personlig kjøper jeg nugatti så sjeldent, men liker den luftige best

Glemte å se på prisen jeg og og kvitteringen har forduftet! Halvparten av vanlog boks hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er vel nye? Eller er det bare jeg som ikke har sett de før? Kjøpte for å teste. 

C0DC1EA2-6F05-4D2B-84BE-59D0FC985699.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona said:

Disse er vel nye? Eller er det bare jeg som ikke har sett de før? Kjøpte for å teste. 

C0DC1EA2-6F05-4D2B-84BE-59D0FC985699.jpeg

Disse har eksistert en stund 😊 Har vurdert å prøve de før, men endte aldri opp med å gjøre det.

Anonymkode: dac5f...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg betalte 33kr for Nugatti salt karamell på Rema i går. Syns forøvrig den var bedre enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse har eksistert en stund 😊 Har vurdert å prøve de før, men endte aldri opp med å gjøre det.

Anonymkode: dac5f...475

Åja, jeg handlet i en butikk jeg ikke pleier å handle i også stod det nyhet på de, så trodde de var nye. Men de er nye for meg da hvertfall :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Nude-isen med jordbær i går. Litt usikker hva jeg syns, det var jo mye smak som var godt, men syns kanskje smaken var litt falsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...