Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, AnonymBruker said:

I dag hadde de endelig fått inn melkesjokoladeisen på min kiwi og. Den var god, men litt kraftig sjokoladesmak som jeg ser andre skriver her. Mer som en dessert-is enn en is man spiser i sommervarmen.

Anonymkode: 985e0...206

Er det pinneisen eller bøtteisen du smakte?

Anonymkode: 24d93...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det pinneisen eller bøtteisen du smakte?

Anonymkode: 24d93...f98

Pinneisen. Glemte å presisere det!

Anonymkode: 985e0...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet lenger nedi Daim isen nå. Det er veldig litt Daim i den egentlig... kunne vært mye mer. Det er mye mer i Daim iskake. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Pinneisen. Glemte å presisere det!

Anonymkode: 985e0...206

Takk!

Anonymkode: 24d93...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Kommet lenger nedi Daim isen nå. Det er veldig litt Daim i den egentlig... kunne vært mye mer. Det er mye mer i Daim iskake. 

Åh nei, da frykter jeg at Non Stop-isen må tilsettes mye mer Non Stop 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet Grandiosa pizzaene med tynn bunn. De beste av grandiosaene hvertfall. Minner om ristorante. Slett ikke verst. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser Kims Spicy Cheddar er på tilbud til 20kr på Meny nå. Litt for sterk for min del, så tror jeg må avstå

Anonymkode: e3ec7...0ce

Jeg spiser ikke sterk mat, men dette var utrolig lite sterkt. Selv for meg. Og at det er dobbelt krydret kan jeg ikke forstå. Med så lite smak lurer jeg på hvordan det hadde vært om det var vanlig krydret. Jeg kjøper ikke igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sally-Go-Round skrev:

Åh nei, da frykter jeg at Non Stop-isen må tilsettes mye mer Non Stop 😩

Det kan lett ordnes:lur:

Anonymkode: e6464...a7d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Steam buns fra Hatting. Fylte med asiatiske smaker, svinekjøtt + diverse grønnsaker. Gode på smak, men størrelsen syns jeg er litt knotete. På ene siden så ser jeg hvorfor de har lagd 6 veldig store, så er det plass til mer fyll liksom, men jeg liker steam bunsa mindre og litt tynnere, syns det er mer delikat. Syns det fort blir for mye "bun" i forhold til fyll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Mega hadde i grunn alt av det nye, så det ble kjøpt og smakt på. 

Kims Spicy Cheddar - eh? Det smakte lite og ingenting spennende. Ikke gjenkjøp.

Sørlandschips Mexican - litt dårligere smak en Kims meksikanske variant så velger heller Kims. Ikke gjenkjøp.

Sørlandschips Thai Chilli - minner litt om rocka paprika chipsen som jeg elsket. Denne er litt vel spicy, men med dipp funker den godt. Joda, blir gjenkjøp av denne.

Nugatti Salt Karamell - ehm. Minnet litt om den crispvarianten uten crispen om man skjønner? Helt grei, men kommer ikke til å gidde å kjøpe den igjen.

Mochi isen - bare smakt den ene foreløpig, karamell. Er ikke lik på smak som den Meny har av assortert utvalg i frysedisken, ikke like god. Må prøve de to andre variantene før jeg vet om jeg liker det godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fortunatus skrev:

Sjokopinner fra freia

Så disse i butikken i dag, angrer på at jeg ikke kjøpte..

Tja, jeg syns de var kjedelig på smak. Mulig gjenkjøp, om jeg skulle trenge pynt på is eller kake. Men blir ikke gjenkjøp om det er kjeks eller sjokolade jeg vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokopinnene fra Freia likte jeg ikke, veldig kjedelige. Sikkert fine til barn. Men kjeksen ble alt for kjedelig for min smak. 

Melkesjokolade-ispinne var veldig god :)

Likte også Sourcream&Paprika-potetgull godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maarud sour cream og paprika : syns ikke den var noe særlig god, men resten av husholdningen syns den var ok 

Nugatti salt karamell: Skuffet over den også, mye tykkere i konsistensen enn den vanlige og lite smak av salt karamell 

Skyr sitron: Veldig frisk og god. Helt lik i smak som Eldorado kvarg med sitron som var for noen år siden. 

Mozell med pære og rips: Denne likte både meg og min mann veldig godt, frisk og god 

Zeroh brus: helt ok, verken mer eller mindre 

Anonymkode: fb0ce...8ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*

Brunost med appelsinsmak: veldig god! Minner meg om den sjokoladen som er formet som en appelsin. Kommer til å kjøpe den igjen når den er oppspist. 

Fikk endelig tak i ostekake-melkesjokolade i går, venter spent til helga☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blåklokka* skrev:

Brunost med appelsinsmak: veldig god! Minner meg om den sjokoladen som er formet som en appelsin. Kommer til å kjøpe den igjen når den er oppspist. 

Fikk endelig tak i ostekake-melkesjokolade i går, venter spent til helga☺️

Brunost med appelsinsmak?! Det har jeg lyst å prøve... Men husker de hadde en med sjokolade noen år tilbake, husker ikke om jeg likte den eller ikke... :)

Anonymkode: 4f6fa...407

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okay, nå spiste jeg akkurat en skål med Non Stop-is, og jeg synes den var helt nydelig! Så god 😄 Og mye mer Non Stop i den syntes jeg, enn hva det var av Daim i Daim-isen. Kjøpte den forresten på Kiwi. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MarianneE skrev:

Zeroh brus med appelsin og mango var helt OK, verken mer eller mindre 

Har den stående i kjøleskapet, har liksom spart den litt- men kanskje ikke noe å glede seg så mye til da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Prague skrev:

Okay, nå spiste jeg akkurat en skål med Non Stop-is, og jeg synes den var helt nydelig! Så god 😄 Og mye mer Non Stop i den syntes jeg, enn hva det var av Daim i Daim-isen. Kjøpte den forresten på Kiwi. 

Er det knuste NON stop eller hele NON stop? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...