Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Christiane_W skrev:

På Coop Extra hadde de en stor disk med Norvegia, inkludert de nye smøreostene. Kjøpte den med bacon. Den smakte omtrent som Kavli baconost, med litt mer bacon i. Var null smak av Norvegia syntes jeg.

6B59B16D-2C1F-4BB1-AB26-34862954B45E.thumb.jpeg.a0febc63df6a8f651008db18bec046b4.jpeg

Helt enig der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Rumle skrev:

Haribo salty sea var ganske god, jeg er ikke så begeistret for de som er veldig myke, men det var mange harde, så kan ikke klage. Pluss for at de var skikkelig salte, blir sikkert gjenkjøp 👍😊

Hvor fant du denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Hvor fant du denne?

jeg fant den hos coop obs 

Anonymkode: 2f036...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mozell Pære & Rips: god, men kjenner kun pære smak, ikke noe rips 😕 så litt kjedelig der. 
 

Daim is: God! Skulle kanskje ønske at den ikke var «topped», slik som mange Ben & Jerrys er, men god smak. Smaker daim 😄 kunne fort kommet meg dypt ned i den boksen der altså 😅😂

Litago «kroneis»: Smakte softshake sjokolade med kjekt 😅😂 god, kan godt kjøpe den igjen kanskje, like god som andre alternative småis 😄 men velger kanskje melkesjokolade-pinneisen før denne 😅

Kattene fikk også prøve en nyhet: Catz Shredded, de likte det, saus er godt, kjøttet. Ble behandelt som mye annen våtfor 😂 får se om det blir gjenkjøp eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Mozell pære og rips i dag. Syns den smakte som halspastiller, rød Ricola eller noe. 

Anonymkode: 34c2a...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde også den nye mozell brusen idag. Klarte ikke å kjenne smaken av hverken rips eller pære, men synes den smakte solbær. Jeg likte den, blir gjenkjøp👍

Anonymkode: e5684...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Kattene fikk også prøve en nyhet: Catz Shredded, de likte det, saus er godt, kjøttet. Ble behandelt som mye annen våtfor 😂 får se om det blir gjenkjøp eller ikke.

Hvor fant du denne? Har hørt om to nyheter for katter, men bare funnet den med patè. Ikke vits å prøve den engang 😄

Ser at Non stop-isen ikke virker å ha kommet butikk ennå. Jeg kjøper alltid is med Non stop eller Smarties når jeg er i byen (så to ganger i året...), så denne står på listen. Men har minst fem store halvfulle bokser med is i fryseren som har stått minst et år, så kanskje like greit om denne ikke kommer før til sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, applestories skrev:

Hvor fant du denne? Har hørt om to nyheter for katter, men bare funnet den med patè. Ikke vits å prøve den engang 😄

Ser at Non stop-isen ikke virker å ha kommet butikk ennå. Jeg kjøper alltid is med Non stop eller Smarties når jeg er i byen (så to ganger i året...), så denne står på listen. Men har minst fem store halvfulle bokser med is i fryseren som har stått minst et år, så kanskje like greit om denne ikke kommer før til sommeren...

Jeg kjøpte den på kiwi. Begge «katte-nyhetene» leste jeg om på kiwi sin egen siden om nyheter i butikken. Vet ikke om det er kiwi-eksklusiv, men var der jeg kjøpte den 😄

Kjøpte ikke den andre «pate» greia, da det ikke pleier å falle i smak, saus er tingen her i huset 😸😸

Håper det ikke går helt til sommeren før non stop kommer ut. Virker merkelig om det er tingen, da meny reklamerer for alle allerede nå. Fant ikke isen hos dem da, ingen av dem, men de hadde mange plakater som viste frem disse nyhetene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ariana807 skrev:

Daim is: God! Skulle kanskje ønske at den ikke var «topped», slik som mange Ben & Jerrys er, men god smak. Smaker daim 😄 kunne fort kommet meg dypt ned i den boksen der altså 😅😂

 

Hva mener du med "topped"? 

Anonymkode: e6464...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Biola Tropisk var god, men blir ikke gjenkjøp pga dritt aspartam. 😭 Hvorfor må de ødelegge en god ting med å putte gift i? 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "topped"? 

Anonymkode: e6464...a7d

Et sjokolade-lokk på toppen som man må «bryte» seg gjennom for å komme til isen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble ovverraskende begeistret for lakrisbrunosten, og savner den nå som den har gått ut av sortimentet, men dette? Why?

85252733_203271367395855_3217677807538667520_n.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Den salt karamell nugatti er ikke å oppdrive i noen butikkjeder. Noen som har sett den?

Ja jeg kjøpte, på coop obs om jeg husker riktig 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Ariana807 skrev:

Var ute å feiret at det er helg med å finne meg en del nyheter.

Har prøvd ut Kinder Bueono isen nå til lunch 😄 den var god, men ikke god nok til å foravare prisen. Kan like godt kjøpe Insperia Hasselnøtt typen, smaken var relativt lik 😅 og mer is for pengene der.

Har ikke sett det som en «nyhet», men fant Litago Jordbær Lett i butikken. Den smakte godt, som vanlig litago jordbær 😄 

Har en del andre nyheter liggende, gleder meg til å smake mozell brusen, får se om jeg ikke bryter meg inn i alle iskremene jeg fikk tak i 😅😂

Det eneste triste er at Oreo og Non Stop isen er «forsinket» 😭 Non Stop var den jeg gledet meg mest til å smake. Men fant japp, melkesjokolade og daim 😄

Hvor kjøpte du Kinder bueno isen? :)

Anonymkode: 95fcc...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde mochi-isen til Hennig Olsen i dag. Den med karamell var best, jordbær og mango var ok. Usikker på gjenkjøp til den prisen, foretrekker heller å plukke de bitene jeg liker i løsvekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hot mess skrev:

Jeg ble ovverraskende begeistret for lakrisbrunosten, og savner den nå som den har gått ut av sortimentet, men dette? Why?

85252733_203271367395855_3217677807538667520_n.jpg

Omg..... Den med lakris var kjempe god. Den med karamell smakte som vanlig brunost. Den her kommer jeg ikke til å prøve. :P 

Anonymkode: 87bcf...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...