Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg og typen prøvde nidar med crispo, gelé og nugat(?). Jeg likte bare crispoen og han likte bare geleen, så blir nok ikke gjenkjøp😅

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den mørke melkesjokoladen til Freia synes jeg var god. jeg liker melkesjokolade og mørk sjokolade. Dette ble en mellomting. Mindre søtt enn vanlig melkesjokolade. Prøvde den med salt karamell også, men den likte jeg ikke så godt. Karamellen var hard og crispy.. ikke helt sånn jeg likte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regal sin brownie, eller Blondie som det også så fint heter. Fulgte oppskrift.. veldig kakete brownies. Hmm, selv med smurt bunn på bakepapir og en ulovlig mengde smør i røra satt den hardt fast. 

AC36F467-8C44-4038-BDBE-558ACCEAECA3.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soya ikaffe og soya mandelmelk og kokosmelk til å ha i kaffen. Soya ikaffe er fantastisk god, og mye letter eog sunnere enn oatly ikaffe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, dillyduzit skrev:

Regal sin brownie, eller Blondie som det også så fint heter. Fulgte oppskrift.. veldig kakete brownies. Hmm, selv med smurt bunn på bakepapir og en ulovlig mengde smør i røra satt den hardt fast. 

AC36F467-8C44-4038-BDBE-558ACCEAECA3.jpeg

Hvordan var den på smak da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sally-Go-Round skrev:

Hvordan var den på smak da?

Søt, veldig søt. Tok et stykke til fordi, vel, lørdag men tok med litt frisk sorbet is. Da var det faktisk godt. Muligens den kunne ha blitt stekt et par minutter mindre. Dog søt er vel mer fordi det er hvor sjokolade, hvor jeg allerede ikke er den største fan av nettopp det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.2.2020 den 12.19, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke den var verdt prisen. Var godt med melkesjokoladebiter+lokk, men ellers syns jeg den smakte som ganske vanlig sjokoladeis fra hennig olsen.

Anonymkode: 6b96d...09b

Ok. Synes den var verdt prisen jeg da. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonGangerTo skrev:

20200222_182913.thumb.jpg.00f6c789434873ff71be89c8056b8ac0.jpgDr. Oetker sin Kebabpizza. Vanvittig god!!! Anbefales på det sterkeste. 

Spiser bare halvparten da jeg er på slankekur. Resten spises i morgen til lunsj. 

Den så veldig god ut. Lyst til å prøve den selv, men er redd hvitløkssausen skal bli for dominerende for min smak 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er de to nidarplatene smakt på. Jeg skulle faktisk ønsket meg en helt plate med bare bringebær fylte puter 😅😄😂

Disse er gode, hadde ikke sett for meg noe annet 😄

Mochi Karamel: god, men det blir fort dyrt bår jeg ikke likte 2 av de 6 oppi pakken 😅


Og den Sørlandschipsen Sabla fyldig meksikaner, vet hvorfor jeg syntes den var så god; den smaker litt som den der Snacks Chips tingen 😍

Endret av Ariana807
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2020 den 22.53, dillyduzit skrev:

Ellers, fordi jeg fikk SodaStream i julegave Pepsi Max Sodastream (Pepsi, 7Up og Pepsi Max); Litt ekstra (les mye) kullsyre, sirup opp til mellom de to øverste strekene så slipper du å dra ned på butikken. Veldig gode.

Enig :) Disse to har vært i hyllen hos min Clas Olsson siden rett etter Halloween tror jeg. Er en stund siden jeg kjøpte dem for å prøve. Resultatet er at jeg har gjenkjøpt dem et par ganger allerede :ler: 

Anonymkode: 0e811...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi elsker rødkittostene fra Chaumes, spesielt Le Cremier, men prisen er stiv, så da jeg så i denne tråden at Rema har fått en rødkittost i sortimentet bestemte jeg at den må testes. Kjøpte på Rema Lierstranda i dag, skal testes i morgen.🧀

9248705B-E0F3-4755-A1C8-18707E07820B.jpeg

 

Endret av Christiane_W
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kveldshimmel skrev:

Den så veldig god ut. Lyst til å prøve den selv, men er redd hvitløkssausen skal bli for dominerende for min smak 😅

Den er ikke dominerende :) 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servelami synes jeg ikke var noe særlig. Rart med den salte smaken. Men mini likte den da. 

Tubeost med pizzasmak var helt grei. Føler jeg har smakt det før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte den nye fjordlandretten med pasta og tomatsaus. Den var ganske grei, kjøper sikkert igjen. Er lett å lage selv, men ikke alle dager man er flink på kjøkkenet hjemme. Tok den med på kveldsvakt. Den minner litt, men ikke like god som en sånn pastarett de hadde i småbeger for noen år siden, sånn 2015/16 isj. Savner den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liberte yoghurt med salt karamell var litt rar. All karamellen er i bunnen så jeg vet ikke om det er meningen at man skal røre det ut, eller røre det inn så det blir striper av karamell. Den var veldig flytende også. 

Synes yoghurten var litt kornete og karamellen manglet salt. 

Nå har jeg kjøpt så mye nytt at jeg går å småspiser hele tiden :ler: 

skal straks spise et grønnsaksrundstykke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Mynona skrev:

Nå har jeg kjøpt så mye nytt at jeg går å småspiser hele tiden :ler: 

skal straks spise et grønnsaksrundstykke. 

Hehe, samme her. De to årlige produktslippene er rett og slett uimoståelig for oss som bare elsker å prøve nye ting. (og "farlig" om man er litt opptatt av kalorier og diverse, hehe)

Bra du skrev det om at karamellen var i bunnen av Liberteyoghurten, for jeg smakte bare på toppen og tenkte at her var det ikke mye karamell å mase om. Vurderte å kaste den.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grønnsaksrundstykkene var gode. De minner litt om grovt rugbrød på smaken, så det er sånn som jeg ikke synes alle typer pålegg passer med. Litt sånn vannete ettersmak, som jeg også kan synes det er av noe bakverk. Men jeg tror det blir gjenkjøp av disse. 

Gulrøtter, bønnemel og maisflak gjorde seg det :)

grovbakst_gr%C3%B8nnsakstykker_mockup.jp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at Hatting har kommet med steam buns også. 

5452222-Hatting-BATW-Steam-Buns-637x1024

Det har jeg bare spist en gang før og på restaurant, men det var skikkelig godt. Så jeg må se om jeg finner disse + en oppskrift som jeg kan bruke de på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Jeg så at Hatting har kommet med steam buns også. 

5452222-Hatting-BATW-Steam-Buns-637x1024

Det har jeg bare spist en gang før og på restaurant, men det var skikkelig godt. Så jeg må se om jeg finner disse + en oppskrift som jeg kan bruke de på. 

Godt å høre! Var spent på disse 😊👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte på både Jappisen og Daimisen igår.

Sjokoladelokket var godt, men samtidig litt merkelig,  var jo så tykt at det ikke var mulig å dele med skjeen. Absolutt ingen usmak på, var gode, men kanskje litt kjedlige. Synes også prisen var for stiv, 70 kr boksen. Blir nok ikke gjenkjøp, annen is til den prisen jeg liker bedre. 

Men gleder meg til å smake melkesjokoladeisen på pinne!

Anonymkode: a5149...1b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...