Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, jeg har ikke sett de i butikken enda. Autumn Crisp som var i høst var vell fra Spania? Har sett på andre druer i butikken og de er fra Sør-Afrika. 

Anonymkode: 87bcf...50f

Jeg MÅTTE jo bare prøve, elsker jo de druene. Men disse var ikke det samme, sure! Blæh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd prior kjøttboller. Visste ikke de var nyhet før jeg leste artikkelen fra kiwi nå. Var gode de. Men jeg tror den typen fra prior som vi har hatt før var bedre. 

Stor pose da. 50 kjøttboller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ariana807 skrev:

Det er bare torsdag, men jeg har helg 😂 Har da prøvd meg på Toro Brownies med Karamell. Som forventet, toro brownies er ikke godt, den elendinge kaffesmaken ødelegger alt 😕 Dette kunne vært en sikker vinner, om de bare hadde klart å droppe kaffeen fra oppskriften.

Er det kaffe i den vanlige også?

10 timer siden, Ludovica- skrev:

Siden alt skal smake karamell- jeg så sandwich isen nå med karamellsmak.

Den nye innpakning til oboy er fantastisk god å ta på! 

En nye en? Den fra det ene merket har alltid hatt toffesmak. 

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.1.2020 den 21.58, Ariana807 skrev:

Aner ikke om denne her kommer til Norge, men jeg håper 🤞🏻🤞🏻 Så den på en svensk side på facebook:

B73AACF1-8A62-404E-AAA2-E90F12B49C68.thumb.jpeg.f7187c2a20b9ccc3ae79db728a9b621a.jpeg

Jeg skal følge godt med i butikkene! 😄

Tror kanskje det stemmer at denne bare kommer ut i Sverige, i hvert fall enn så lenge. Men er jo en del som har tilgang til grensehandel, så kan jo komme med en review likevel! Kjøpte nemlig denne i går, er i Sverige. 

Jeg savnet smak fra selve ostepoppen. Smakte mest sjokolade og litt svakt salt. Synes smash er bedre, mer krispi og saltere. Hadde håpa det smakte litt ost av denne, men det gjorde det ikke. Posen var på 100 gram og kosta 20 kroner, så også ganske dyr sammenlignet med annen sjokolade i Sverige. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det kaffe i den vanlige også?

En nye en? Den fra det ene merket har alltid hatt toffesmak. 

Anonymkode: cde01...fd9

Den nye med karamell er fra Diplom-is. Den med toffee er fra Hennig-Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Kveldshimmel said:

Melkesjokoladeisen var så god! 🤤 

Jeg syns ikke den var verdt prisen. Var godt med melkesjokoladebiter+lokk, men ellers syns jeg den smakte som ganske vanlig sjokoladeis fra hennig olsen.

Anonymkode: 6b96d...09b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Vært innom flere forskjellige (Rema1000, Kiwi, Meny) og ingen som har foreløpig. Det er tomme plasser så de venter nok på den, men foreløpig ikke vært å oppdrive. Skal sjekke i en Kiwi og Rema1000 i nærheten av ene jobben etterpå 🤞🏻
Typisk når man går og venter på noe så drøyer det 😅

Anonymkode: 6b81f...2fb

Jobbet i går, fikk beskjed at den ble utsolgt på kun noen dager. Heller ikke fått påfyll. Mulig at etterspørselen var så stor at de sliter med å levere påfyll

Anonymkode: e3ec7...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autumn crisp på Kiwi nå er fra sør Afrika, de er mindre og kjempekjedelige. Vært på tre forskjellige. Det får forbli en digg høst greie. 

Anonymkode: 58d17...964

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det kaffe i den vanlige også?

En nye en? Den fra det ene merket har alltid hatt toffesmak. 

Anonymkode: cde01...fd9

Det er kaffe i den vanlige også, pleier aldri å kjøpe Toro sin pga. det, går alltid i Regal ol. Ikke at jeg kjøper så veldig ofte 😅 Men du kan si at som en som ikke liker kaffe så veldig godt, så skinner smaken gjennom. Liker kaffe mocha 😂, men denne toro-brownies-kaffe smaken er ikke den beste 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ariana807 said:

Det er kaffe i den vanlige også, pleier aldri å kjøpe Toro sin pga. det, går alltid i Regal ol. Ikke at jeg kjøper så veldig ofte 😅 Men du kan si at som en som ikke liker kaffe så veldig godt, så skinner smaken gjennom. Liker kaffe mocha 😂, men denne toro-brownies-kaffe smaken er ikke den beste 😅

Visste ikke at det var kaffe i den men det kan jo forklare hvorfor jeg liker Toro sin best (elsker kaffe) 😄 Jeg syntes ikke den med salt karamell var noen vinner da, følte ikke at de karamellbitene ga nok ekstra piff så foretrekker heller den vanlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, SoftKitty skrev:

Visste ikke at det var kaffe i den men det kan jo forklare hvorfor jeg liker Toro sin best (elsker kaffe) 😄 Jeg syntes ikke den med salt karamell var noen vinner da, følte ikke at de karamellbitene ga nok ekstra piff så foretrekker heller den vanlige.

Toro er min favoritt også, og jeg hater alt som har kaffesmak 😅

Anonymkode: 24814...340

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å feiret at det er helg med å finne meg en del nyheter.

Har prøvd ut Kinder Bueono isen nå til lunch 😄 den var god, men ikke god nok til å foravare prisen. Kan like godt kjøpe Insperia Hasselnøtt typen, smaken var relativt lik 😅 og mer is for pengene der.

Har ikke sett det som en «nyhet», men fant Litago Jordbær Lett i butikken. Den smakte godt, som vanlig litago jordbær 😄 

Har en del andre nyheter liggende, gleder meg til å smake mozell brusen, får se om jeg ikke bryter meg inn i alle iskremene jeg fikk tak i 😅😂

Det eneste triste er at Oreo og Non Stop isen er «forsinket» 😭 Non Stop var den jeg gledet meg mest til å smake. Men fant japp, melkesjokolade og daim 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Autumn crisp på Kiwi nå er fra sør Afrika, de er mindre og kjempekjedelige. Vært på tre forskjellige. Det får forbli en digg høst greie. 

Anonymkode: 58d17...964

Takk for info :blomst:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Autumn crisp på Kiwi nå er fra sør Afrika, de er mindre og kjempekjedelige. Vært på tre forskjellige. Det får forbli en digg høst greie. 

Anonymkode: 58d17...964

Jeg maula nettopp en boks Autumn Crisp, kjempestore og søte som jeg forventet de skulle være. Må være variasjoner i de, har hørt mange si de er skuffet over de sør-afrikanske, men jeg har hatt flaks med de. 

Anonymkode: 5deb8...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Coop Extra hadde de en stor disk med Norvegia, inkludert de nye smøreostene. Kjøpte den med bacon. Den smakte omtrent som Kavli baconost, med litt mer bacon i. Var null smak av Norvegia syntes jeg.

6B59B16D-2C1F-4BB1-AB26-34862954B45E.thumb.jpeg.a0febc63df6a8f651008db18bec046b4.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den melkesjokolade- isen i boks. Er småskuffa. Den smaker Regia rett I koppen kakao som man blander ut med vann. 

Men den blir spist, sjokolade er sjokolade liksom, selv når den er kjip så er den god. Men blir ikke gjenkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haribo salty sea var ganske god, jeg er ikke så begeistret for de som er veldig myke, men det var mange harde, så kan ikke klage. Pluss for at de var skikkelig salte, blir sikkert gjenkjøp 👍😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...