Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Blåklokka* skrev:

Brunost med appelsinsmak: veldig god! Minner meg om den sjokoladen som er formet som en appelsin. Kommer til å kjøpe den igjen når den er oppspist. 

Fikk endelig tak i ostekake-melkesjokolade i går, venter spent til helga☺️

Hvilket produsent er det som har den?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Mynona skrev:

Er det knuste NON stop eller hele NON stop? 

Hele Non-Stop på toppen og knuste inni isen. Selvom jeg synes den var god, er det nok ingen ulempe med enda flere Non-Stop i. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*
9 minutter siden, Rumle skrev:

Hvilket produsent er det som har den?

Det er Freia, de ekstra tykke platene (er det smakfull de kalles tro?). 

Jeg fant den på Coop Marked. 

Endret av Blåklokka*
La til butikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blåklokka* skrev:

Det er Freia, de ekstra tykke platene (er det smakfull de kalles tro?). 

Jeg fant den på Coop Marked. 

Åh? Det har jeg visst helt klart å gå glipp av! Den må smakes, takk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Liberté-yoghurtbegrene var kjempefine! Trodde det var porsjonsbeger, så mye større enn forventet.

Skulle ønske tekst og bilde var limt og ikke trykket direkte på, slik at man kunne brukt det til andre ting etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått smake på litt flere produkter:

Snøfrisk Appelsin og lime: Helt grei, følte kanskje det ikke passet til selve produktet, men godt, bare litt merkelig.

Tine Yoghurt Granateple og bringebær: Jeg er ikke fan av syrna produkter, om jeg spiser yoghurt så er det enten i en dessert form (sjokolade, karamell) eller vanilje. Men denne var faktisk ikke verst. Var bare en liten smakebit så kanskje mer av den blir for mye for min del 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smakte non stop isen, har bare spist litt av isen på toppen. Syntes egentlig at det kunne vært mer non stop i Forløbig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått testet ganske mye nytt 😄Kræsjer helt med vektnedgangstråden det her, men jeg er ekstremt nysgjerrig og må bare prøve. Har en lang liste med produkter i notatene på telefonen og krysser av etterhvert som jeg har smakt, hehe.

 

YT® Proteinshake Jordbær & Banan - Tja, jeg vet ikke helt jeg. Hvis man er veldig glad i Litago med jordbær liker man nok denne også, men jeg foretrekker definitivt sjokolade. Ikke gjenkjøp.

TINE IsKaffe™ Salty Caramel UTEN - Joda, denne var god den. Velger nok denne hvis jeg skal kjøpe iskaffe, men jeg føler ikke behovet for å løpe ut og kjøpe opp mange av den heller. 

TINE Yoghurt Granateple & Bringebær - Ny favoritt!! Har allerede spist opp to store beger, og hvis det ikke hadde vært for lite plass i kjøleskapet så hadde jeg hatt denne stående til enhver tid. Den har masse smak og er frisk og god, men man må være glad i både bringebær og granateple.

Stratos Creamy Hazelnut - Naaam, denne likte jeg. Jeg elsker de crispbitene i Twistposen, og denne hadde litt samme smak. Denne kjøper jeg nok igjen. Spiste opp en sånn liten en på null komma niks. 

Freia Mørkere Melkesjokolade Salt Karamell - Altså, denne synes jeg var sååå god! Ikke for søt, men helt perfekt søt og veldig fyldig. Jeg likte karamellbitene kjempegodt, og jeg er vanligvis ikke så veldig karamellmenneske (det passer ikke så godt med årets produktslipp 😅)

FunLight Bright Lemon Lime - God saft som minner veldig om Sprite/7-up, spesielt hvis den blandes med kullsyrevann. Har drukket opp halve flaska på ganske kort tid, men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe igjen. 

Q Yoghurtmousse Pasjonsfrukt - Merkelig konsistens. Mindre kremete og på en måte mer slimete enn Skyr luftig, men smaken synes jeg var veldig god. Tror jeg kjøper igjen hvis jeg finner den på tilbud, men kjøper nok heller Skyr eller annen yoghurt.

ZERoh! Sparkling Orange & Mango - Tjaa, den var jo ikke dårlig. Som flere andre har nevnt var den OK.

Diplom-is Dream Frappe Delight - Denne er såå god! Jeg elsker jo kaffesmak, og den er akkurat passe søt. Karamellsausen man møter på innimellom er kjempegod, og jeg kunne lett spist hele. Er ikke særlig plaget av den kunstige søtningen, men det er nok mange som ikke kan spise mye av denne uten å få plager.

Rema 1000 Risotto med sopp - Neineineinei, denne var ekkel. Helt ok helt i starten, men så var konsistensen alt for seig, soppbitene var seige og ekle og en liten stund etter at jeg hadde spist den følte jeg meg uggen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å miste tellinga på hva jeg har nevnt jeg har prøvd og ikke 😅

Fun Sparkeling Lime: God, men synes Zero Oh er bedre på generell smak enn Fun.

Zero Oh Mango og sitron: Nope. Tror jeg har noe i mot mango smak i produkter. Det bare smaker ikke godt.

Sjokkopinner: Gode. Litt kjedelige kanskje, men gode :) 

Twingins Infuse Cold Sitron, ginger og ... noe: Blah. Kjøpte begge sortene jeg, og skulle ikke gjort det. Denne her minner meg bare på hvorfor jeg ikke liker te 😐 jeg skulle ønske at det smakte like godt som det lukter, for lukta er fantastisk! Men blah, utvanna smak av noe. Men for noen som liker te, kanskje det er en ting 😅

Gilde pølse kjøtt og grønt: Har smakt på begge variantene, de sto med smaksprøver i butikken. Kjøpte med meg den ene hjem fra butikken. Den med erter (noe slikt). Den var litt ... kjedelig. God pølsesmak, men ja den var ikke noe spesielt. Den andre, men løk, linser og noe 👌🏻 Den kjøpte jeg med meg for å få smake litt mer på dem 😄

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte så vidt Liberte yoghurt med blåbær i butikken i dag. Den smakte helt greit. Som tykk yoghurt med blåbærsyltetøy

Anonymkode: 6b96d...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg faktisk er skuffet.

Jeg kom over Oreo og Non Stop isen i dag, endelig! Non Stop var den jeg hadde gledet meg mest til, og jeg er skuffa. Vaniljeis med Non Stop, samme med Oreo; vanilje is med oreo.

De andre 3 har vært noe mer, litt sjokolade is, karamelsaus. Altså jeg vet jo at isen skal være ala produktet, men Daim er vanilje og sjokolde is med daim biter. Bare det, vanilje og sjokolade kombo is kunne løftet Non Stop. Nei jeg er faktisk skuffa. Jeg kunne like godt kjøpt meg vaniljeis og Non Stop/Oreo og hatt på. Det blir ikke gjenkjøp av de to 😐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden

Altså. Jeg hadde egentlig tenkt å høre på folk i denne tråden som har kjøpt Autumn Crisp-druer. Sure, tamme, ikke noe særlig og så videre. Ikke kaste bort penger og sånt. Men så var de på tilbud på butikken her, og jeg falt for fristelsen. De er jo gode! Til min store overraskelse. Ikke helt på nivå med de fra høsten, som var helt himmelske. Men veldig gode. :) 

Kanskje jeg bare var heldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha sagt det, jeg ønsker meg nonstop med is. Ikke is med nonstop, men gleden er fortsatt (mega)stor. Mmmmmmm

69153218-B6B7-4620-8ABF-D327022FC484.jpeg

009C19A1-BBFE-4255-B72C-621BAB79B0E1.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå smakt tre av de nye smakene til Hennig Olsen/Freia (bøtteisene): Non Stop, Daim og melkesjokolade. Alle er veldig gode, men melkesjokolade-isen var rett og slett sykt god. Jeg spiste hele bøtta på en gang for å si det sånn. Det blir gjenkjøp av alle tre tenker jeg. Gleder meg til å smake Japp også! 

Endret av SPOCA
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen postet om «Servelami» her så måtte jeg bare smake på dette. Jeg elsker servelat, jeg elsker salami, men var skeptisk.

Hatt meg en liten matbit mens jeg ikke får sove etter en uke med nattevakt 😅 Det minner om kalkunservelat 😅😂 Det er mild servelat smak, men mer salt enn vanlig. Godt 😄

Erfaring fra mye Servelat spising sier at smaken blir annerledes fort, så jeg skal fortsette å smake på produktet utover helga, men første skive 👌🏻 Supergodt! Jeg elsker kalkunservelat og hater at det ikke selges lengre, eller den selges med pepper (ikke det samme 😐). Håper den holde denne smaken mens pakken ligger åpen videre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den liberte youghurten med blåbær var utrolig god! Den kunne godt kommet med noen røde smaker også fremfor karamell :P

Er det ingen ny Freia plate i år? Pleier jo alltid å være det. Utover den ostekakeplata, men den er jo i sånn egen serie. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ludovica- skrev:

Den liberte youghurten med blåbær var utrolig god! Den kunne godt kommet med noen røde smaker også fremfor karamell :P

Er det ingen ny Freia plate i år? Pleier jo alltid å være det. Utover den ostekakeplata, men den er jo i sånn egen serie. 

 

Tippet de ville vente til den konkurransen deres er over, men det er den visst, og resultatet skal ikke komme i butikk før neste år.

De har kommet med "mørkere melkesjokolade" da, kanskje det var nok for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

Tippet de ville vente til den konkurransen deres er over, men det er den visst, og resultatet skal ikke komme i butikk før neste år.

De har kommet med "mørkere melkesjokolade" da, kanskje det var nok for denne gang.

Jeg vet. Bare syns det liksom alltid kommer en eller annen variant, men nå var visst unntaket :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nugatti salt karamell skuffet. Klarte ikke motstå fristelsen i dag, og den havnet i handlekurven. Eneste forskjellen jeg merker er at den er litt saltere enn vanlig nugatti, kjenner lite karamellsmak. Så da slipper jeg gjenkjøp på den!

Hvilken butikk finner dere liberte blåbær? De har bare naturell og sitron(den var helt grei, men ikke noe jeg MÅ ha) på coop extra her jeg bor.

Biola tropisk var god, men kunstig søtning👎🏼

Anonymkode: 90134...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...