Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

3 timer siden, applestories skrev:

Har sett denne på nettsidene til Meny, men det er langt til nærmeste butikk.

Noen som har prøvd?

8719189108514.thumb.jpg.6a5a2832d9262fc68fbf36f2f2bdfa50.jpg

Jeg tok i boksen i dag, men siden jeg er streng på handlelisten og jeg heller kjøper en stor deig, så ble den ikke med hjem. Men er sikkert morsom for tapas/koldtbord-lignende ting, eller som forrett. Ville heller kjøpt cookie dough om det hadde eksistert her i Norge

Endret av sofie777
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, sofie777 skrev:

Jeg tok i boksen i dag, men siden jeg er streng på handlelisten og jeg heller kjøper en stor deig, så ble den ikke med hjem. Men er sikkert morsom for tapas/koldtbord-lignende ting, eller som forrett. Ville heller kjøpt cookie dough om det hadde eksistert her i Norge

Denne har jeg lyst til å teste! Hvor i butikken er den plassert? Regner med at den er kjøle- eller frysevare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enda lys våken om kvelden, fant da tid til å prøve ut «Blondies». Meh... den var stekt skikkelig, men smakte enda skikkelig mel/røre 😐 kanskje man skal spise de kalde og ikke varme. Men det er jo en av de tingene som er gode meg skikkelige brownies. Får teste ut litt til i morgen tidlig, men foreløpig blir det ikke gjenkjøp av denne her. Trist da røre i seg selv lukta skikkelig godt av hvit sjokolade.

*Bedre som kald, mer kake og ikke fult like mye mel smak, men litt kjedelig å spise kald «brownie» 😅

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mynona skrev:

Jeg har slukt en ny plate av mørkere melkesjokolade nå i kveld. Den smelter på tunga! Såå god!

Ja, den er kjempe god!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Christiane_W skrev:

Denne har jeg lyst til å teste! Hvor i butikken er den plassert? Regner med at den er kjøle- eller frysevare.

Der som pizzabunner fra f.eks. Peppes og Eldorado er plassert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tine lettmelken med vaniljesmak er veldig god. Men det er ikke noen nyhet da, den er helt lik i smak som den forrige. Bare ny forkledning. Som er veldig anonym og kjedelig. Kan se for meg at mange overser denne når de er innom melkeskapene.

Ser man fort på ville jeg assosiert pakken med fløte eller noe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt Starbucks kaffekapsler til Nespressomaskina mi, og til de som liker kapselkaffe kan jeg absolutt anbefale dem. De er de beste butikk-kapslene til nå, etter min mening. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ullvott skrev:

Jeg har kjøpt Starbucks kaffekapsler til Nespressomaskina mi, og til de som liker kapselkaffe kan jeg absolutt anbefale dem. De er de beste butikk-kapslene til nå, etter min mening. 

Spennende! Jeg har sett etter dem, men ikke funnet dem i en butikk enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den melkesjokolade isen, den er så god at jeg har spist 2 bøtter denne uka.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Spennende! Jeg har sett etter dem, men ikke funnet dem i en butikk enda.

Jeg så de på Rema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte autum crisp selv om flere her sa de ikke var gode. Mine var kjempegode. Akkurat som de på høsten, bare litt mindre str. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en pose Stratos Creamy Hazel til helga. Syns de bare var helt OK, gav liksom ikke veldig lysten på å kjøpe på nytt igjen. Litt kjedelige for min smak. Og prisen er jo ganske høy egentlig, så syns ikke det er verdt prisen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn Grandiosa med mozzarella (husker ikke hva den heter egentlig) var skikkelig god, anbefales!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor

Melkesjokoladeisen-god men altfor hardt lokk oppå isen. 
Oreo var veldig god,tenåringen testet den. ;) 
Iste(de posene man tar i en vannflaske) med vannmelonsmak-veldig kunstig smak! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Hatting Steambuns i noen butikker i Oslo? Gjerne i nærheten av Bryn/Furuset ish.

Anonymkode: caf01...8e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes den nye Jappisen fra Hennig Olsen var den beste av de nye i bøtter, med melkesjokolade på en annen plass. Tviler allikevel på gjenkjøp da jeg synes det er altfor mye med 75 kroner for 450 ml. Da kjøper jeg heller Inspira som koster liknende og inneholder dobbelt så mye.

Turkjeksen fra Eldorado (havrekjeks med sjokolade) var god, ikke for søt og mettet bedre enn annen kjeks. Fin å ha med på tur. Likte at kjeksen er i små biter, da lurer jeg meg selv til å tro at jeg har spist mer enn jeg har - og kanskje spiser litt mindre totalt. Det føles bedre å spise fire små kjeks enn en stor ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

images?imageId=11193678&width=970&height

 

Denne krever tilvenning og seriøs dip med bare lettrømme. Jeg synes den var sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ullvott skrev:

Jeg har kjøpt Starbucks kaffekapsler til Nespressomaskina mi, og til de som liker kapselkaffe kan jeg absolutt anbefale dem. De er de beste butikk-kapslene til nå, etter min mening. 

Ble så lei meg da jeg så disse til salgs. VI solgte nettopp nespressomaskinen fordi vi ikke brukte den noe særlig. Men nå...ville jeg brukt den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

images?imageId=11193678&width=970&height

 

Denne krever tilvenning og seriøs dip med bare lettrømme. Jeg synes den var sterk.

Hvor fant du den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...