NewInTown Skrevet 9. oktober 2019 #10301 Del Skrevet 9. oktober 2019 Akkurat nå, Titania skrev: Jeg er nysgjerrig på den, men ikke helt turt å kjøpe. Er den i nærheten av andre blodappelsin-brus, om du har smakt noe særlig av de? Har ikke smakt så mye blodappelsin før. Er veldig glad i vanlig blodappelsin da, men syns ikke smaken minte meg noe særlig om den frukten akkurat. Syns bare hele smaken var ganske tam og samtidig litt ekkel. Skal sies at jeg ikke er superfan av sukkerbrus i utgangspunktet, men det var liksom ikke "sukkeret" som plagde meg her. Mer hele sammensetningen og fargen og hele pakka var feil 🤪 Nå er jeg negativ her, men heldigvis har vi så forskjellig smakssans alle sammen.. så det kan jo hende at du liker den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #10302 Del Skrevet 9. oktober 2019 På 5.10.2019 den 13.11, AnonymBruker skrev: Så disse på Rema i dag. Har ikke sett de tidligere. Ny? Noen som har smakt? Anonymkode: 96ae6...3fb Ja har smakt den. Den var god den, men syntes de orginale cheez ballzene er bedre! Anonymkode: 49203...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. oktober 2019 #10303 Del Skrevet 9. oktober 2019 1 minutt siden, NewInTown skrev: Har ikke smakt så mye blodappelsin før. Er veldig glad i vanlig blodappelsin da, men syns ikke smaken minte meg noe særlig om den frukten akkurat. Syns bare hele smaken var ganske tam og samtidig litt ekkel. Skal sies at jeg ikke er superfan av sukkerbrus i utgangspunktet, men det var liksom ikke "sukkeret" som plagde meg her. Mer hele sammensetningen og fargen og hele pakka var feil 🤪 Nå er jeg negativ her, men heldigvis har vi så forskjellig smakssans alle sammen.. så det kan jo hende at du liker den da. Jeg tror nok jeg kommer til å prøve den etterpå 😛 Er ikke superfan av appelsin som frukt, men ting med smaken. Og har likt alle brusvariantene jeg har smakt til nå med blodappelsin. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 9. oktober 2019 #10304 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg ble skuffet over snickers protein. Hadde håpt på en proteinbar som smakte skikkelig snickers, men smakte mest proteinbar. Var vel for mye å håpe på.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 9. oktober 2019 #10305 Del Skrevet 9. oktober 2019 Denne ser god ut! Noe for halloweenbukkene kanskje 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #10306 Del Skrevet 9. oktober 2019 På 3.10.2019 den 18.00, Thildamor skrev: Nå gidder jeg ikke å lese hele tråden, så nå spør jeg: har noen prøvd den vegetarpizzaen til Grandiosa? Den ser så sykt god ut, så er den det? Syns den smaker veldig likt Grandiosa, bare med mindre ost. Har sett flere som har lagt ut video på YouTube med matnyheter også - virker som de fleste syns den smaker nokså likt den orginale. Anonymkode: 2bb68...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. oktober 2019 #10307 Del Skrevet 9. oktober 2019 Smakte Lion 2go (eller noe sånt). Den var god. Minte litt om New Energy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 9. oktober 2019 #10308 Del Skrevet 9. oktober 2019 3 timer siden, toothfairy skrev: Denne ser god ut! Noe for halloweenbukkene kanskje 😄 Å, den så god ut 😄 🎃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 9. oktober 2019 #10309 Del Skrevet 9. oktober 2019 Schprø eller hvordan det nå skrives igjen...var alt for salt. Altfor, altfor salt liksom. Ellers hadde den vært veldig god. Elsker mandags grandisen da, spist 3 allerede 😂🙉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 9. oktober 2019 #10310 Del Skrevet 9. oktober 2019 På 7.10.2019 den 22.38, neon_sun skrev: Men hvor finner dere de sandwich bitene? Har leitet i alle butikker i området. Prix. Stod sammen med kjeksene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 9. oktober 2019 #10311 Del Skrevet 9. oktober 2019 Litago banansplit er den godeste nyheten jeg har smakt i år! Yummi yummi in my tummy. Men det er akkurat som at jeg har smakt den smaken før? Er det fordi den likner på en sånn kjærlighet på pinne som smaker banan med sjokoladetrekk? Hmmm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 10. oktober 2019 #10312 Del Skrevet 10. oktober 2019 2 timer siden, NewInTown skrev: Litago banansplit er den godeste nyheten jeg har smakt i år! Yummi yummi in my tummy. Men det er akkurat som at jeg har smakt den smaken før? Er det fordi den likner på en sånn kjærlighet på pinne som smaker banan med sjokoladetrekk? Hmmm. Eg syns den smakte sånne skumbananer med sjokoladetrekk...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 10. oktober 2019 #10313 Del Skrevet 10. oktober 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne har jeg smakt og den var skikkelig god!! 🥰Noe helt annet for en gangs skyld Anonymkode: 49203...2e2 Ang chillidelen, er den veldig "hot" i smaken? Eller mild chilli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 10. oktober 2019 #10314 Del Skrevet 10. oktober 2019 (endret) På 6.10.2019 den 13.47, Perelandra skrev: Prøvde denne isen for første gang igår.Den var kjempegod! Særlig likte jeg kardemommesmaken. Spiste den sammen med eplekake. Oh lord! Denne må jeg prøve😱 Hvor kjøpte du den? Endret 10. oktober 2019 av LittDiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober 2019 #10315 Del Skrevet 10. oktober 2019 11 timer siden, NewInTown skrev: Litago banansplit er den godeste nyheten jeg har smakt i år! Yummi yummi in my tummy. Men det er akkurat som at jeg har smakt den smaken før? Er det fordi den likner på en sånn kjærlighet på pinne som smaker banan med sjokoladetrekk? Hmmm. Jaaaaa, den minner om banankiss kjærlighet som jeg spiste masse av som liten! 😍 Elsker den. Har nettopp fortært en kartong med Litago banansplitt til lunch. Veldig god. Har hørt folk si den ikke smakte noe banan, men jeg syns den smaker masse banan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #10316 Del Skrevet 10. oktober 2019 Finnes det noe som helst i norske butikker med pumpkin spice? (Gresskarkrydder høres liksom litt rart ut). Smakte en næringsdrikk fra USA som smakte sånn, og de virker jo som har pumpkin spice i aboslutt alt om høsten. Er det noen som vet noe om noen nye produkter med sånn smak? Anonymkode: 4ef80...99c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 10. oktober 2019 #10317 Del Skrevet 10. oktober 2019 10 timer siden, Raptuza skrev: Eg syns den smakte sånne skumbananer med sjokoladetrekk...! Ja kanskje det er der den kjente smaken stammer fra 🤔 uansett, banan og sjokolade er jo en uslåelig kombinasjon. Men man må liksom like banan-smaken da, vet at mange ikke liker banansmak på andre matvarer enn banan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 10. oktober 2019 #10318 Del Skrevet 10. oktober 2019 1 time siden, jukkapalme skrev: Jaaaaa, den minner om banankiss kjærlighet som jeg spiste masse av som liten! 😍 Elsker den. Har nettopp fortært en kartong med Litago banansplitt til lunch. Veldig god. Har hørt folk si den ikke smakte noe banan, men jeg syns den smaker masse banan. Ja jeg syns også den smakte ordentlig banan! 🍌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. oktober 2019 #10319 Del Skrevet 10. oktober 2019 2 timer siden, LittDiva skrev: Oh lord! Denne må jeg prøve😱 Hvor kjøpte du den? Kjøpte den på Kiwi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 10. oktober 2019 #10320 Del Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Perelandra skrev: Kjøpte den på Kiwi. Takk! Løper og kjøper💃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå