Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Da har jeg handlet inn til helgen. Fredag etter en alt for lang arbeidsuke, det blir peppes trippel meat til middag og en av nyt iskremene til dessert :) dobbel sjokolade eller den med coockies :) gleder meg! Kommer med tilbakemeldinger 👍🏻

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Stratos cookies & cream ikke var så god... Helt ok, men kjøper den ikke igjen.. Samme gjelder den sjokoladen med tyrkisk pepper. For lite lakrissmak, det som liksom er tyrkisk pepper smaker bare salt og stramt, på en måte. 

Anonymkode: 42630...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos salt karamell smakte sånn syntetisk karamell smak, ikke noe godt! Savner boble med karamell.... 

Anonymkode: 56cf3...4ec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet skriver om en del av nyhetene som er kommet. Mye jeg ikke har hørt om ennå.

Litt spent på ferske salater fra Coop.

Samme avis har også en artikkel om varer som forsvinner nå.

Så heldigvis ikke noe jeg kjøper regelmessig.
Bortsett fra Lohengrin da, men det er en tragedie i seg selv 💔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte stratos med karamell veldig godt! 😋 Smakte så vidt på den nye lavkalori-isen med cookie dough i stad, men ble ikke helt overbevist. Den var helt grei liksom, men om jeg skal unne meg is tror jeg kanskje jeg går for en vanlig variant. Skal smake på nytt til helga da, så får se da. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stratos med salt karamell syntes jeg var mest kvalm. Savnet mer saltsmak. Blir ikke gjenkjøp.

Anonymkode: 18298...48c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte rislunch uten sukker idag. Jeg syns den var god. Men kan tenke meg at mange sikkert vil synes den smaker tamt eller kunstig. Personlig er jeg vant til å ikke spise sukker, så blitt vant til den smaken. 

Så også at bend it hadde kommet med en ny smoothie med smak av granateple og solbær. Litt kjip kombo syns jeg. Er ikke noe glad i solbær, men kommer nok til å prøve likevel. Får vente til de kommer på 10kroners tilbud. 

Testet og den kavli smøreosten med paprika (tror den er ny?) men den var kvalm. Egentlig burde jeg lære meg at det er kun den med skinke jeg liker. 

Ellers så er jeg enig med hun som nevnte at sørlandsplata var god å ta på! Hadde nesten lyst til å kjøpe den kun pga innpakningen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 16.24, Winza skrev:

Jeg er visst den eneste her som ikke syntes at Stratos karamel smakte noe særlig :P 

Jeg er enig. Den var grei, men likte bedre Stratos  cream & cookies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke i Stratos-fanklubben, den var spiselig, men liknet alt for mye på Smil (som jeg ikke kan fordra) til å bli noen favoritt.

Prøvde den nye blåbær-Skyr med granola her om dagen - idéen var god, og for så vidt smaken, men den granolaen var så hard at jeg holdt på å knekke tennene. :P 

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Francoise skrev:

den kavli smøreosten med paprika (tror den er ny?) men den var kvalm. Egentlig burde jeg lære meg at det er kun den med skinke jeg liker. 

Ååh, den synes jeg var kjempegod! Men så liker jeg de fleste av dem da 😛 

Så i går at det har kommet ny magerversjon, med pesto av alle ting! Jeg er ikke overbegeistret for pesto, men kan like en anelse av det, så må nok prøve etterhvert. (Også er jeg sur for at de ikke har Mager Baconost i tube, kun i boks, men det er en annen diskusjon...) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smøreost med paprika var godt. Iskaffen fra Q (kaffe latte smak) var ikke mer en grei nok og blir nok ikke kjøpt igjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, MarianneE skrev:

Smøreost med paprika var godt. Iskaffen fra Q (kaffe latte smak) var ikke mer en grei nok og blir nok ikke kjøpt igjen. 

Smaker det som smørbar taffelost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett i Koppen soppsuppe har blitt ny. 

Nytt navn, nytt design, ny innholdsfortegnelse og nye kalorier.

Men samme strekkode.

Er det da et nytt produkt, eller er det et produkt de har endret på, når endringene er så mange?

20190221_183640.thumb.jpg.6a1fcb3c83a17079adcc49edd4336928.jpg

20190221_195740.thumb.jpg.0c8b6a0ee4e1c5d4831357b0073e3124.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt produkt fra Toro som jeg verken har sett eller hørt om.
Nå er sjokoladekremene jeg lager så gode at det kunne ikke falt meg inn å kjøpe denne.
Men kan se at for en småbarnsfamilie som plutselig skal ha med kake på klassefest eller fotballavslutning til våren, og ørten andre ting samme uken, så vil denne være ganske så praktisk.

Hadde vært spennende å vite hvordan den smaker, håper noen tar på seg oppdraget :ball:

155816-4.png.5b7fc3d37fc2832b375963483182ccd1.png

Toro er vanligvis flinke til å legge ut nyheter på hjemmesiden om man går inn på selve produktlisten.
Litt treige av seg til tider, og produkter kan jo være nye, ifølge pakningene, i flere år, men de er ofte bedre enn mange andre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den nye magerost versjonen med pesto syns jeg var veldig god :) Om du er glad i pesto er denne veldig bra. Men om du ikke er fan av der så muligens ikke da den smaker pesto ganske klart. 

Anonymkode: 20491...27d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten var nedsatt pris på Japp smakfull så tror denne forsvinner fra hyllene om noen ønsker å hamstre litt før det tar slutt. 

Anonymkode: 20491...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Peppes fryste pizza med kjøtt.

Helt ok. Litt vel mye skorpe, tomatsausen var ujevnt fordelt og den ble bløt på midten (ny fancy ovn med hundretalls funksjoner. Valgte fryst pizzafunksjon. Kanskje jeg skulle brukt vanlig varmluft.) Men smaken var god. Kjøper sikkert igjen hvis produktet blir værende i sortimentet, men ble ingen favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...