AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9101 Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg elsket begge de nye Stratos-sjokoladene! Anonymkode: beca9...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2019 #9102 Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg har smakt Kims ellevill paprika gull. Blir absolutt ikke gjenkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9103 Del Skrevet 16. februar 2019 1 time siden, Ariana807 skrev: Da har jeg fått smake en bit av hver 😍 Sjokolade med tyrkisk pepper: akkurat som man skulle forvente, sjokolade og tyrkisk pepper. Vet ikke om den blir en ny favoritt, vet ikke om jeg kommer til å føle for å spise opp hele plata heller. Sjokolade med dumle: ble veldig seigt flytende... nesten litt vanskelig å svelge... nei ikke en favoritt. God dumle smak! Men konsistensen ble ikke helt for meg, kanskje den var litt smelta? 🤔 men da er smeltetempersturen lavere for den enn de andre sjokolade e Freia sjokolade tutti frutti: meh... vil heller ha tilbake Jelly Pop. Tutti frutti greiene smakte godt, men ... noe mykt og seigt inni myk sjokolde... savnet noe krønsj. Minnet litt mye om tørka frukt fremfor annet. Blir nok ikke gjenkjøp. Stratos Salty Caramel: den var god! Den var farlig god! Helt etter min smak! Fin kombo av sjokolade og karamell Stratos Cookies and Creme: nja... var god, men ikke helt kjempe fantastisk god! Savnet smak fra cookies delen av biten. Var sjokolade, creme og krunsj uten smak. Jeg hadde nok satt pris på sterk oreo smak fra den 😂 men sikker andre som er uenig. Sørlandschips sjokolade: Jeg samle alle bitene i en skål, når jeg tygde på denne måtte jeg tenke meg om 2 1/2 sekund på hvilken av sjokoladene dette var. Mye krønsj! Men små biter, kanskje litt vel små biter, så enn med mye krønsj, så ble det og litt lite. Smaken av sørlandschips skinner ikke helt gjennom desverre jeg hadde store forhåpninger men denne skuffer. Det er super godt å ha sørlandschips med havsalt og en bit sjokolade sammen! Men dette vant ikke frem 😕 Smørbukk: Den nye stratosen med karamell var bedre. Følte karamellen i denne ikke smakte for mye. Godt, men ikke verdt prisen. Pepsi Max med lime: er det noe forskjell fra den orginale? Om jeg fokuserer, ja kan smake noe lime/sitrus aktig, men om jeg drikker den uten å tenke (som jeg gjorde mellom noen av sjokoladebitene), ... kunne like så godt vært den orginale. Men kanskje sterkere hint av Lime på vei oppigjen i gassform Bondens Beste Potetchips (rema1000): God smak når man tygger, god krunsj, men en litt bitter ettersmak... meh, faller sammen med andre i samme serie. Skulle ønske jeg hadde den nye sørlandschipsen emd havsalt 😂 salt er kanskje litt kjedelig, men er noe jeg alltid kan komme tilbake til for en «ekte» potetchips smak Er jo flere produkter jeg skuløe ha prøvd, så bilde av noe Oreo greier, den mye sølvisen, sørlandschips, men det får vente til en annen gang Så hva blir det gjenkjøp av? Stratos Salty Caramel 👍🏻 Hvor mange gram er stratosplatene? Anonymkode: 28880...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. februar 2019 #9104 Del Skrevet 16. februar 2019 Kjøpte Sørlandschips tynneste chips med havsalt og ellevill pepper. Ble ikke helt imponert, savner tydeligere peppersmak ☹️ Har også smakt Stratos med karamell og sier bare NAM! Blir gjenkjøp, ja 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 16. februar 2019 #9105 Del Skrevet 16. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange gram er stratosplatene? Anonymkode: 28880...882 Den med salt karamell er i hvert fall 185 gram. Synes også den var veldig god! Freias tutti frutti var også grei, men synes det er så dyrt, så blir nok ikke for ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. februar 2019 #9106 Del Skrevet 16. februar 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2019 #9107 Del Skrevet 16. februar 2019 Er den karamellen i Stratos lik den karamellen i Smørbukk-platen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. februar 2019 #9108 Del Skrevet 16. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange gram er stratosplatene? Anonymkode: 28880...882 Går ut i fra ~200g, har ikke sjekka, knakk selv kun av en liten smakebit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. februar 2019 #9109 Del Skrevet 16. februar 2019 43 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Prøvde stratos salt karamel i liten versjon, var sykt god. Neste uke er det 4 for 100 plater hos coop obs, da skal jeg kjøpe 3 karamell og cookies and cream for å teste ut. De finnes i små med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9110 Del Skrevet 16. februar 2019 enig med mange andre her at Stratos salty caramel er sinnsyk god. Farlig god siden jeg klarte spise opp hele plata nesten helt alene, kjæresten tok en rad😝😳 Stratos har nok truffet rett her og håper dermed den forblir i sortimentet🤞 Anonymkode: 65c8b...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. februar 2019 #9111 Del Skrevet 16. februar 2019 (endret) Winza skrev (På 16.2.2019 den 21.26): De finnes i små med? Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9112 Del Skrevet 16. februar 2019 Har kiwi eller rena nye stratosplatene? Stratos er min sjokoladefavoritt. Jeg elsker karamell! og jeg må smake,!! Anonymkode: ec096...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9113 Del Skrevet 16. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har kiwi eller rena nye stratosplatene? Stratos er min sjokoladefavoritt. Jeg elsker karamell! og jeg må smake,!! Anonymkode: ec096...ab8 Jeg kjøpte min på meny. Men fra mandag kommer nyhetene på kiwi, fikk jeg en mail om. Anonymkode: 65c8b...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9114 Del Skrevet 16. februar 2019 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: karamel versjonen ihvertfall Jeg må holde meg til mini versjonen da siden det var vanskelig å stoppe😋😋😋 Anonymkode: 65c8b...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 17. februar 2019 #9115 Del Skrevet 17. februar 2019 Håper jeg finner tyrkisk pepper sjokoladen, den så farlig god ut!! Har smakt Stratos med karamell nå og tutti frutti. Stratosen var god, men ganske kvalmende om man (kremt) ikke klarer å begrense seg. De første bitene av tutti frutti ga meg den følelsen når man spiser en tyggis mens man enda har litt sjokolade i munnen. Når jeg spiste den en stund etterpå syns jeg derimot den var helt ok, men veldig rar kombinasjon, og jeg kjøper nok ikke den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. februar 2019 #9116 Del Skrevet 17. februar 2019 Bra at så mange liker den Stratos med karamel i, da er sjansen stor for at den blir værende i salg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #9117 Del Skrevet 17. februar 2019 Noen som har prøvd disse to?Anonymkode: 2f036...0bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #9118 Del Skrevet 17. februar 2019 23 timer siden, toothfairy skrev: Mini pizzabunner var ikke dumt Har du smakt de? Anonymkode: 65c8b...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. februar 2019 #9119 Del Skrevet 17. februar 2019 18 timer siden, Rumle skrev: Jeg har smakt Kims ellevill paprika gull. Blir absolutt ikke gjenkjøp Hva smakte den? Sånn i forhold til vanlig paprikapotetgull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2019 #9120 Del Skrevet 17. februar 2019 Akkurat nå, Spekulasjoner&hets skrev: Hva smakte den? Sånn i forhold til vanlig paprikapotetgull? Synes ikke den smakte så mye paprika i det hele tatt, minnet faktisk aller mest om Maarud sin vanlige salt og pepper chips. Med noe ekstra smak, som vel da sikkert er den elleville paprikaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå