AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #8821 Del Skrevet 23. oktober 2018 Vill nøttebar var god, samme med friske frukter. Sjokoladepuddingen uten sukker var ok. Litt tammere enn vanlig sjokoladepudding, synes jeg. Kommer nok ikke til å kjøpe igjen, sjokoladepudding er uansett noe jeg spiser så sjelden at jeg godt kan unne meg originalen. Xmas mocha iskaffe var god, men ganske søt, så hele kartongen på en gang blir for meg litt mye. Anonymkode: efbd9...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #8822 Del Skrevet 23. oktober 2018 På 19.10.2018 den 20.21, Zemira skrev: Lion, black and white, kjempe god. Kjøpte denne i dag, og den smakte bokstavelig talt INGENTING Fikk et familiemedlem til å prøve, kanskje det bare var meg det var noe galt med. Men konklusjonen var den samme. Sjokoladen smakte ingenting. Det var som å tygge noe totalt uten smak. Rareste sjokoladen ever Anonymkode: 2291e...2f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. oktober 2018 #8823 Del Skrevet 23. oktober 2018 2 timer siden, ..........! skrev: Prøvde den jeg også, syns ikke den var god. Og når jeg så det krøp små larver ut av den så var jeg glad jeg bare hadde tatt en pitteliten bit 🤢 Jikes! Synes den smakte godt av jul, kanskje litt tidlig enda 😅 men smakte godt Ingen larver hos meg da. Hadde tatt et bilde og sendt det inn til Freia. De pleier være flinke med å erstatte «defekte» produkter. Og dette er mer en bare en liten ting! De kan ha hatt stor infeksjon i maskinene og en stor batch med sjokolade. De setter non ekstremt stor pris på tilbakemelding om larver i sjokoladen. Da vil de ha mulighet til å tilbakekalle andre fra samme batch. (Har hatt sommerjobb i matproduksjon og slik som dette tas ekstremt alvorlig!). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 23. oktober 2018 #8824 Del Skrevet 23. oktober 2018 På 20.10.2018 den 19.03, Ariana807 skrev: Fant endelig freia sin nye «snøkrystall» melkesjokolade. Smaker litt jul, trodde det var mintkuler i, men det virker som om det er slike røde og hvite stenger man kan henge på juletreet Hm, hva smaker de egentlig? Polkagris? 3 timer siden, ..........! skrev: Prøvde den jeg også, syns ikke den var god. Og når jeg så det krøp små larver ut av den så var jeg glad jeg bare hadde tatt en pitteliten bit 🤢 😳 æsj! Meld i fra til Freia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. oktober 2018 #8825 Del Skrevet 23. oktober 2018 40 minutter siden, Meadow skrev: Hm, hva smaker de egentlig? Polkagris? 😳 æsj! Meld i fra til Freia! Sjokolade med små biter av de røde og hvite julestengene 😊 litt mintaktig, sjokolade 😊 synes den var god. Må kanskje være i humør for den. At den kanskje ikke passer året rundt, og at man fort kan bli lei. Men en kjekk julesjokolade 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
..........! Skrevet 23. oktober 2018 #8826 Del Skrevet 23. oktober 2018 1 time siden, Ariana807 skrev: Jikes! Synes den smakte godt av jul, kanskje litt tidlig enda 😅 men smakte godt Ingen larver hos meg da. Hadde tatt et bilde og sendt det inn til Freia. De pleier være flinke med å erstatte «defekte» produkter. Og dette er mer en bare en liten ting! De kan ha hatt stor infeksjon i maskinene og en stor batch med sjokolade. De setter non ekstremt stor pris på tilbakemelding om larver i sjokoladen. Da vil de ha mulighet til å tilbakekalle andre fra samme batch. (Har hatt sommerjobb i matproduksjon og slik som dette tas ekstremt alvorlig!). Kastet den rett i søpla, så fikk ikke tatt bilde men har sendt en henvendelse til freia👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #8827 Del Skrevet 23. oktober 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Kjøpte denne i dag, og den smakte bokstavelig talt INGENTING Fikk et familiemedlem til å prøve, kanskje det bare var meg det var noe galt med. Men konklusjonen var den samme. Sjokoladen smakte ingenting. Det var som å tygge noe totalt uten smak. Rareste sjokoladen ever Anonymkode: 2291e...2f6 Jeg synes den var god, jeg. Smaken minner meg litt om Chocolate Toffee-sjokoladen fra Twistposen. Anonymkode: efbd9...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #8828 Del Skrevet 24. oktober 2018 17 timer siden, Meadow skrev: Hm, hva smaker de egentlig? Polkagris? 😳 æsj! Meld i fra til Freia! Den smaker mint. For min del smaker den litt som after eight og fazermint, bare med mer sjokolade. Anonymkode: 24814...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #8829 Del Skrevet 24. oktober 2018 Fant de autumn crisp druene i dag, smaker helt nydelig, anbefales! Anonymkode: b0f25...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #8830 Del Skrevet 24. oktober 2018 Druepettere Anonymkode: 957f4...aec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #8831 Del Skrevet 24. oktober 2018 Har noen smakt grønn French Fries? Så den i dag, men kunne ikke kjøpe. Har aldri sett den før, så antar den er ny. Anonymkode: 26a8a...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. oktober 2018 #8832 Del Skrevet 24. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har noen smakt grønn French Fries? Så den i dag, men kunne ikke kjøpe. Har aldri sett den før, så antar den er ny. Anonymkode: 26a8a...704 Den er en «tilbakekommer». Jeg absolutt elsket den chipsen en gang i tiden (kanskje 10-15 år siden...), men som alt ting godt forsvant den. Men nå er den tilbake, men den samme gamle gode smaken. Elsker den! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 24. oktober 2018 #8833 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg kjøpte Vill bringebær for lenge siden, gledet meg til å smake, men prøvde den ikke før i helgen. Da hadde jeg også kjøpt inn Freia sine appelsinperler, så fikk noe å sammenligne med. Freia sin ser jo bare helt nydelig ut. Overraskende nok ble jeg skuffet over begge. Sjokoladen til Vill smakte ikke noe særlig. Fyllet i begge var litt gummiaktig. Sjokoladen til Freia var derimot veldig god, skulle ønske kulene var uten fyll. Den så jeg virkelig ikke komme.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #8834 Del Skrevet 25. oktober 2018 Finner ikke disse druene noen steder! Sjekket coop obs x2, coop extra x2 og coop mega! Anonymkode: 2f036...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #8835 Del Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Finner ikke disse druene noen steder! Sjekket coop obs x2, coop extra x2 og coop mega! Anonymkode: 2f036...0bf Små butikker har de også, fant mine på bygdebua. Anonymkode: b0f25...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. oktober 2018 #8836 Del Skrevet 25. oktober 2018 53 minutter siden, AnonymBruker said: Finner ikke disse druene noen steder! Sjekket coop obs x2, coop extra x2 og coop mega! Anonymkode: 2f036...0bf De har dem på Kiwi hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. oktober 2018 #8837 Del Skrevet 25. oktober 2018 Har de på Meny her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 26. oktober 2018 #8838 Del Skrevet 26. oktober 2018 Hvor fant dere grønn french fries? har lett og lett har ikke sett den i en eneste butikk (bor i Oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8839 Del Skrevet 26. oktober 2018 1 time siden, SoftKitty skrev: Hvor fant dere grønn french fries? har lett og lett har ikke sett den i en eneste butikk (bor i Oslo) Jeg fant den nettopp på Kiwi Anonymkode: 73286...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 26. oktober 2018 #8840 Del Skrevet 26. oktober 2018 Jeg craver druer! Og finner de ikke noe sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå