Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smakte Freia sin nye Japp Smakfull Peanøtt Karamell. Elsker både melkesjokolade, nøtter og karamell, men her var det noe som manglet. Den var god altså, men ikke så god at det blir gjenkjøp. Dessverre, da jeg hadde store forventinger!

Anonymkode: ea203...295

Hadde den noe salt i seg? Var nøttene eller karamellen saltet? :) 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo nevne at den freia jordbær platen gir litt den smaken sjokoladen som er utenpå is som lollipop, friskies etc gir. 

Så en ny tine iskaffe uten sukker i butikken. Ikke smakt.

Sitter og spiser en sommer go morgen yoghurt nå med kokos og pasjonsfrukt. Den er så god som en sukkerfri yoghurt kan få blitt. Dvs god, men smaker fortsatt "lett" yoghurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper dere japp platen? 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde den noe salt i seg? Var nøttene eller karamellen saltet? :) 

Anonymkode: 0ba5a...504

Det var lite saltsmak, så kanskje der problemet lå :)

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper dere japp platen? 

Anonymkode: ec096...ab8

Jeg kjøpte den på Coop Extra :)

Anonymkode: ea203...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakte kjærna vaniljeiskrem fra Hennig Olsen med cookie dough var knallgod :opplyser:

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Sprite med agurk i dag. Synes den var frisk og god.

 

Endret av Christiane_W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smakt litt av nyhetene;

Daim med mint: Helt ok. Smakte litt som Daim med smak av tannkrem, men jeg spiste den opp... men blir nok ikke gjenkjøp.

Noisy zero med pære/sitron: suuperdigg! Denne blir det gjenkjøp av.

Noisy zero med mango/pasjon: den var god, men smakte litt kunstig som mango og pasjon ofte gjør. Kommer nok ikke til å kjøpe den igjen selvom den var god.

Sure laban skumseigmenn: disse var helt utrooolig gode!! Dessverre går jeg helt syke sår på tunga og i munnen av surt godteri :( men blir nok mange gjenkjøp, har spist 5 pakker allerede :flau: 

Sprite med agurk: Den var ikke god! Smakte mest agurkvann med kullsyre! Anbefales ikke.

Kick med salt karamell: trodde denne skulle være veldig god, men den gang ei. Ikke gjenkjøp :( 

Red bull ginger: denne også smakte pyton. Er ikke noe glad i ingefær egentlig så det kom ikke som noe sjokk akkurat :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt freias desidert beste sjokoladeplate «Jordbær»?? Og vet japp smakfull?

den er heeelt AMAZING og gav meg orgasme i kjeften❤️ 

Jeg har kjøpt den på MENY men har ingen i nærheten i tillegg til at alt er dyrere der.

utrolig dårlig av freia at de har hatt NULL og niks reklame eller markedsføring for jordbærplaten, ikke en gang på hjemmesiden eller Facebook-siden demmes. Så hvordan kan de forvente at folk skal kjøpe den hvis man ikke en gang vet den eksisterer🤔😳 til og med limited edition så frykter sterkt at den forsvinner så fort sommeren er over uten å ha fått den oppmerksomheten den fortjener😭😭

hadde også vært digg å få tilbake barndomsfavoritten appelsinkrokan, kjekskuler og jumbomais som var på markedet i fjor!👌

Anonymkode: 345f6...b35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får man kjøpt freias desidert beste sjokoladeplate «Jordbær»?? Og vet japp smakfull?

den er heeelt AMAZING og gav meg orgasme i kjeften❤️ 

Jeg har kjøpt den på MENY men har ingen i nærheten i tillegg til at alt er dyrere der.

utrolig dårlig av freia at de har hatt NULL og niks reklame eller markedsføring for jordbærplaten, ikke en gang på hjemmesiden eller Facebook-siden demmes. Så hvordan kan de forvente at folk skal kjøpe den hvis man ikke en gang vet den eksisterer🤔😳 til og med limited edition så frykter sterkt at den forsvinner så fort sommeren er over uten å ha fått den oppmerksomheten den fortjener😭😭

hadde også vært digg å få tilbake barndomsfavoritten appelsinkrokan, kjekskuler og jumbomais som var på markedet i fjor!👌

Anonymkode: 345f6...b35

Jeg har sett reklame for den. 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får man kjøpt freias desidert beste sjokoladeplate «Jordbær»?? Og vet japp smakfull?

den er heeelt AMAZING og gav meg orgasme i kjeften❤️ 

Jeg har kjøpt den på MENY men har ingen i nærheten i tillegg til at alt er dyrere der.

utrolig dårlig av freia at de har hatt NULL og niks reklame eller markedsføring for jordbærplaten, ikke en gang på hjemmesiden eller Facebook-siden demmes. Så hvordan kan de forvente at folk skal kjøpe den hvis man ikke en gang vet den eksisterer🤔😳 til og med limited edition så frykter sterkt at den forsvinner så fort sommeren er over uten å ha fått den oppmerksomheten den fortjener😭😭

hadde også vært digg å få tilbake barndomsfavoritten appelsinkrokan, kjekskuler og jumbomais som var på markedet i fjor!👌

Anonymkode: 345f6...b35

Bunnpris har i alle fall freia jordbær 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant Freia jordbær på en Coop Extra i går, men det er ikke sikkert alle butikker har tatt den inn. Så også Japp smakfull der.

Anonymkode: efbd9...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det alltid løk eller paprika på grandiosa sine nye pizzaer når de vet jeg ikke liker det!! HVORFOOOOR???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor ny denne er.. fant den i dag. HIMMELSK! Beste jeg har smakt av kjeks til nå. 
Sjokoladeterapi3D-600x600.jpg

Anonymkode: df612...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får man kjøpt freias desidert beste sjokoladeplate «Jordbær»?? Og vet japp smakfull?

den er heeelt AMAZING og gav meg orgasme i kjeften❤️ 

Jeg har kjøpt den på MENY men har ingen i nærheten i tillegg til at alt er dyrere der.

utrolig dårlig av freia at de har hatt NULL og niks reklame eller markedsføring for jordbærplaten, ikke en gang på hjemmesiden eller Facebook-siden demmes. Så hvordan kan de forvente at folk skal kjøpe den hvis man ikke en gang vet den eksisterer🤔😳 til og med limited edition så frykter sterkt at den forsvinner så fort sommeren er over uten å ha fått den oppmerksomheten den fortjener😭😭

hadde også vært digg å få tilbake barndomsfavoritten appelsinkrokan, kjekskuler og jumbomais som var på markedet i fjor!👌

Anonymkode: 345f6...b35

Jo, de har reklamert for den på Facebook. Jeg følger ikke engang Freia, men det er mange som har likt, delt og kommentert. Er du sikker på at du følger den riktige hjemmesiden? 

Anonymkode: e6bac...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor ny denne er.. fant den i dag. HIMMELSK! Beste jeg har smakt av kjeks til nå. 
Sjokoladeterapi3D-600x600.jpg

Anonymkode: df612...032

Den har vært her i mange år, men det ser ut som om designet har endret seg. Cafebakeriet har også andre gode kjeks, men dette er nok den beste.

Anonymkode: e4c7c...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får man kjøpt freias desidert beste sjokoladeplate «Jordbær»?? Og vet japp smakfull?

den er heeelt AMAZING og gav meg orgasme i kjeften❤️ 

Jeg har kjøpt den på MENY men har ingen i nærheten i tillegg til at alt er dyrere der.

utrolig dårlig av freia at de har hatt NULL og niks reklame eller markedsføring for jordbærplaten, ikke en gang på hjemmesiden eller Facebook-siden demmes. Så hvordan kan de forvente at folk skal kjøpe den hvis man ikke en gang vet den eksisterer🤔😳 til og med limited edition så frykter sterkt at den forsvinner så fort sommeren er over uten å ha fått den oppmerksomheten den fortjener😭😭

hadde også vært digg å få tilbake barndomsfavoritten appelsinkrokan, kjekskuler og jumbomais som var på markedet i fjor!👌

Anonymkode: 345f6...b35

Kiwi har den

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2018 den 22.54, AnonGangerTo skrev:

I tillegg fant jeg tilfeldig denne på Coop Obs i dag. En ny favoritt!!!

IMG_3726.thumb.JPG.d75f6b14f9f9a63b4de0b4f69b4b6c5a.JPG

De har gjort en bra jobb mtp mengden av mynte. 

Er den virkelig tilbake? Den var i salg for 3-4 år siden, og jeg har savnet den sjokoladen så mye!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
6 minutter siden, Hollie said:

Er den virkelig tilbake? Den var i salg for 3-4 år siden, og jeg har savnet den sjokoladen så mye!! 

Hihi! Ja, den er virkelig tilbake. Løp og kjøp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kiwi har den

Anonymkode: 56cf3...4ec

Ikke min Kiwi :snurt: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...