Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Ny sprite med agurk! Den smakte faktisk agurk, men er litt usikker på om det var godt :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprite med agurk? Skeptisk. :fnise: men må nok smakes. 

Så et par-tre nye pottisvarianter igår fra Maarud. Grillgull og VM-gull. Kjøpte grillgull med ramsløk, chili & sourcream, hørtes veldig godt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Catalina Culès skrev:

Hvor  fant du den? Har ikke sett den noen steder :sukk:

Kjøpte den på kiwi, men har sett den på obs og 🙂

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg så en Freia sjokoladeplate med jordbær i dag :klo: Fikk ikke tatt bilde og finner den heller ikke på nettsiden til Freia 

Anonymkode: 0ba5a...504

Hvis du er på Instagram, sjekk kontoen til Consumings. Hun hadde et bilde av platen for noen dager siden. Gleder meg til å prøve! 

Anonymkode: e5b13...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så en Freia sjokoladeplate med jordbær i dag :klo: Fikk ikke tatt bilde og finner den heller ikke på nettsiden til Freia 

Anonymkode: 0ba5a...504

Full omtale med bilder på bloggen til Consumings. Og på sjokoladebloggen.

Anonymkode: 28880...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Kjøpte denne for to uker siden. 

IMG_3730.PNG.54df6dc62a59d4b50cc899ecc503cb60.PNG

Den ser slik ut etter stekingen. 

IMG_3725.thumb.JPG.6cbbaaeb6d6c25ea6c78b81c7ee7d8c5.JPG

Smaksrik, gjennomtenkt blanding og meget godt. Fikk nostalgia da den minnet meg om vegetar pizzaen hos Gino's Pizzeria i New York. Gjenkjøpes og anbefales!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo

I tillegg fant jeg tilfeldig denne på Coop Obs i dag. En ny favoritt!!!

IMG_3726.thumb.JPG.d75f6b14f9f9a63b4de0b4f69b4b6c5a.JPG

De har gjort en bra jobb mtp mengden av mynte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Kjøpte denne for to uker siden. 

IMG_3730.PNG.54df6dc62a59d4b50cc899ecc503cb60.PNG

Den ser slik ut etter stekingen. 

IMG_3725.thumb.JPG.6cbbaaeb6d6c25ea6c78b81c7ee7d8c5.JPG

Smaksrik, gjennomtenkt blanding og meget godt. Fikk nostalgia da den minnet meg om vegetar pizzaen hos Gino's Pizzeria i New York. Gjenkjøpes og anbefales!!! 

Så en med "røbet-base" på rema1000, kjøpte ikke den men hadde virkelig prøvde denne typen du viser! 

Anonymkode: 6143d...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
Just now, AnonymBruker said:

Så en med "røbet-base" på rema1000, kjøpte ikke den men hadde virkelig prøvde denne typen du viser! 

Anonymkode: 6143d...25f

Kjøpte den med rødbet i dag men må vente til neste fredag når vi har pizza igjen. Kommer med tilbakemeldinger da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne til kos i helgen... så som så, hadde vert helt perfekt med mindre chilli :sinna: brennende hot for min munn! Alt for sterkt, men resten var sykt bra!

IMG_5665.JPG

 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2018 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Jeg så en Freia sjokoladeplate med jordbær i dag :klo: Fikk ikke tatt bilde og finner den heller ikke på nettsiden til Freia 

Anonymkode: 0ba5a...504

Freia trenger en ny IT-ansvarlig, og det har de gjort i mange år. Nettsidene deres (de har jo flere) er ganske håpløse, men man håper jo at de skal utvikles. Produkter som er ute av produksjon må vekk fra nettsidene - ikke et år etter, men umiddelbart.  

Freia ser kanskje ikke viktigheten av å være oppdatert. Melkesjokolade, Firkløver og Helnøtt er populært i gruppen "snart  pensjonist".

Facebook er fint, men nettsidene er også vel så viktige.  Det viktigeste er å være oppdatert. 

Vi har disse gruppene fordi de fleste kjeder tydeligvis ikke annonserer nye varer i februar, mai og september. 

Jeg antar at kjedene selv følger tråder som denne (de samme som kommenterer slikt nærmest daglig i media - på spørsmål).

Mitt tips er å følge Meny, som har gått sterkt ut de siste årene, og Bunnpris som gjorde  det samme i fjor høst. Får man flere kunder? Mer omtale? Man får ihvertfall ikke mindre.

Håper å se mer fokus på nyheter hos Coop og Norgesgruppen fremover. Vi kan ikke  kjøpe det vi ikke vet finnes.

Endret av applestories
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Skyr isen med salt karamell i dag. For all del godt, men smakte veldig mye karamell og hadde den samme "matte" ettersmaken som yoghurtene har. Det er fortsatt mye sukker i den, så jeg vil heller spise Häagen-Dazs sin karamellis hvis jeg først skal unne meg noe sånt. Blir ikke gjenkjøp.

Anonymkode: dfd10...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
På 4.5.2018 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Kjøpte den på kiwi, men har sett den på obs og 🙂

Anonymkode: 56cf3...4ec

Takk, fant den på OBS, i dag, den var smell god :), minnet om Snickers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg smakt på noen sure rakkerunge, Laban seigmenn, og chips fra Sørlandschips med rømme og chili smak. Begge deler var veldig godt.

kjøpt på Coop Mega i Oslo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Norvegia i staver på Coop Extra i går. Må innrømme at jeg ble litt provosert over dette produktet i disse "anti-plast" tider. Seks ostestaver i en plastbakke og hver stav er pakket individuelt i plast, så det er jo dobbel emballasje. Mye plast for lite ost. 

Ellers skal jeg se etter Sprite med agurk neste gang jeg er i butikken, det høres godt ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2018 den 7.54, Catalina Culès skrev:

Hvor  fant du den? Har ikke sett den noen steder :sukk:

Kiwi og Spar så langt :)

———————

Smakte Sprite med agurk i går: Litt rar men tror det skyldes at den var Zero og ikke selve agurken. Den luktet litt agurksalat da, poengterte ei venninne, og da ble den litt ekkel - jeg vil ikke drikke eddikvann med agurk i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, Christiane_W said:

Så Norvegia i staver på Coop Extra i går. Må innrømme at jeg ble litt provosert over dette produktet i disse "anti-plast" tider. Seks ostestaver i en plastbakke og hver stav er pakket individuelt i plast, så det er jo dobbel emballasje. Mye plast for lite ost. 

Ellers skal jeg se etter Sprite med agurk neste gang jeg er i butikken, det høres godt ut.

Enig! Da kan jeg heller kutte osten min i staver selv. 

Anonymkode: efbd9...3b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Da kan jeg heller kutte osten min i staver selv. 

Anonymkode: efbd9...3b7

Og i tillegg til miljøaspektet med all plastemballasjen med dobbelemballeringen er det også sykt dyrt!

En pakke med 6 ostestaver inneholder 120 g. Pakka kostet ca 35 kr på Coop Extra. Det gir en kilopris på ca 290 kr. På Meny får man 1 kg Norvegia for 105 kr. Kiloprisen for de ferdigkuttede ostestavene er nesten tre ganger høyere enn for et helt ostestykke.

Det er for all del litt dyrere å kjøpe ferdigskivet Norvegia også, men det er en økning på ca 30% (tall fra Menys nettbutikk), ikke nesten 200%.

Men jeg synes fortsatt det verste er all emballasjen, spesielt med tanke på hvor mye fokus det er på at vi bruker alt for mye plast og alle problemene det skaper for miljøet. Har ikke troa på dette produktet i det hele tatt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Freia sin nye Japp Smakfull Peanøtt Karamell. Elsker både melkesjokolade, nøtter og karamell, men her var det noe som manglet. Den var god altså, men ikke så god at det blir gjenkjøp. Dessverre, da jeg hadde store forventinger!

Anonymkode: ea203...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...