Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Sunniva iste Vannmelon har en veldig fin flaske med grønne palmer og rosa logo. Det første jeg legger merke til når jeg åpner den er den er et lite flashback 15-20 år tilbake i tid, til en saftis som fantes på den tid. Jeg kommer av og til over noe som minner om denne, men har ikke funnet isen eller fått definert smaken helt. Jeg ser ikke bort fra at det er smaken av syntetisk vannmelon. Her er det faktisk også konsentrat av både gulrot og tistel også.

Men etter den første ungdommelige fornemmelsen er borte smaker den jo nytt og friskt, men litt for søtt og kanskje kunstig for meg. Ser ikke for meg at jeg kommer til å kjøpe den igjen, om jeg da ikke får lyst på en til av den sommerlige innpakningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De nye Diplom-isene med PinUp, Sjokomelk og Braincooler; hvor store er boksene? Sånn ca. 1 liter?

Smakte Skyrisen med karamell. Blir ikke gjenkjøp her. Den umiddelbare smaken var ok, men merkelig konsistens og ekkel ettersmak blir tommel ned for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra forrige slipp: Skrella Mozarella var ingen høydare, og ble mest en påminnelse om hvorfor jeg sjelden kjøper annen ost enn Tine. Liker heller ikke at de er enkeltvis pakket i plast, i en tid der fokuset bør være på å redusere plastforbruket, men forstår selvsagt at disse ellers ville klistret seg sammen. Av akkurat den grunnen kommer jeg ikke til å kjøpe Norvegia staver.

Anonymkode: efbd9...3b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Edie skrev:

De nye Diplom-isene med PinUp, Sjokomelk og Braincooler; hvor store er boksene? Sånn ca. 1 liter?

Smakte Skyrisen med karamell. Blir ikke gjenkjøp her. Den umiddelbare smaken var ok, men merkelig konsistens og ekkel ettersmak blir tommel ned for min smak.

Ca.1 liter ja. Men de er veldig gode alle tre. Brain cooler er litt mer sorbet aktig, men veldig god og frisk i smaken. PinUp og sjokolade var også veldig gode. Tror de kostet sånn mellom 40-50,- 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Ca.1 liter ja. Men de er veldig gode alle tre. Brain cooler er litt mer sorbet aktig, men veldig god og frisk i smaken. PinUp og sjokolade var også veldig gode. Tror de kostet sånn mellom 40-50,- 

Takk!

Må nok prøves ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, wintergirl skrev:

Ca.1 liter ja. Men de er veldig gode alle tre. Brain cooler er litt mer sorbet aktig, men veldig god og frisk i smaken. PinUp og sjokolade var også veldig gode. Tror de kostet sånn mellom 40-50,- 

hvordan smakte sjokomelk isen? Elsker sjokomelken og vurderer å kjøpe meg isen til uken. 

Anonymkode: df612...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan smakte sjokomelk isen? Elsker sjokomelken og vurderer å kjøpe meg isen til uken. 

Anonymkode: df612...032

Den var mild i smaken, men god sjokoladesmak. Ihverfall slik jeg liker det. En av de bedre sjokoladeisene da jeg ikke liker sterk sjokolade :PSjokolademelk i isform. 

Ja, prøv den. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Edie skrev:

Takk!

Må nok prøves ja.

Håper den faller i smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, wintergirl skrev:

Den var mild i smaken, men god sjokoladesmak. Ihverfall slik jeg liker det. En av de bedre sjokoladeisene da jeg ikke liker sterk sjokolade :PSjokolademelk i isform. 

Ja, prøv den. Anbefales :)

høres bra ut, hater smaken av sterk sjokolade, type mørk sjokolade. Så den må prøves :D 

Anonymkode: df612...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

høres bra ut, hater smaken av sterk sjokolade, type mørk sjokolade. Så den må prøves :D 

Anonymkode: df612...032

Samme her. Mild sjokolade er best. Oppdater gjerne hva du syns også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, wintergirl skrev:

Ca.1 liter ja. Men de er veldig gode alle tre. Brain cooler er litt mer sorbet aktig, men veldig god og frisk i smaken. PinUp og sjokolade var også veldig gode. Tror de kostet sånn mellom 40-50,- 

Er ikke pin-upen bare vanlig vaniljeis med sjokoladebiter tilsvarende den som finnes fra før?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke pin-upen bare vanlig vaniljeis med sjokoladebiter tilsvarende den som finnes fra før?

Anonymkode: cde01...fd9

Jo,det er det. Men PinUp i 1 liter er ikke så verst det heller. Masse bittesmå sjokoladebiter i samme type vaniljeis som PinUp. Veldig god variant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvordan smakte sjokomelk isen? Elsker sjokomelken og vurderer å kjøpe meg isen til uken. 

Anonymkode: df612...032

Smaker som vaniljeis som man har rørt inn oboy pulver i hvis du har smakt det 😂

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye kaffemelken til Tine er yummi! Får bedre samvittighet av å drikke noe som minner om iskaffe uten alle kalorier, og med næringsstoffer som i vanlig melk. Tommel opp!

Anonymkode: 41aeb...101

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Meadow skrev:

Krone-is med appelsinsorbet har ikke jeg sett før, den var kjempegod 😃

Ahh, skal prøves. Appelsinsorbet pleier å være godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonGangerTo

Disse ble kjøpt i dag på Coop Mega på Amfi Madla. Prøves ila uken. Gleder meg!!! 

IMG_3746.thumb.JPG.1fa3fa2fba3c927b59db4919b7dec251.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.ad51f49508c518e16003d081c54c370d.png

Noen som har prøvd denne?

Jeg hadde faktisk ganske store forventninger (tatt i betraktning at det er en Grandiosa), synes den så god ut på pakningen og den er jo toppet med biff, pepperoni og kjøttboller. Og prisen taler også for at dette skal være bra greier (fortsatt tatt i betraktning av at det er en Grandiosa frossenpizza vi snakker om).

Sitat fra produsenten: "Grandiosa Meat Supreme: Grandiosa Take Away Meat Supreme er en skikkelig kvalitetspizza. Pizzaen er raust toppet med både marinert biff, speket pepperoni og krydrede kjøttboller, Bunnen blir forsiktig eltet og får heve lenge slik at du får optimalt resultat hjemme hos deg selv når du skal kose deg."

Hmm. Hva skal jeg si? Jeg likte den ikke! Lot den tine et par timer på kjøkkenbenken før steking og lot den ligge inne i pappesken igjen i 1-2 minutter etter steking, slik det anbefales på pakken. Det ble forsåvidt en luftig pizza. Men fyllet og helheten, vel... Kjøttbollene og biffkjøttet så kliss likt ut (sånn typisk blek brunfarge, tilsvarende som på den "vanlige" Grandiosaen med kjøttboller) og jeg klarte knapt å kjenne noen forskjell på dem. Det var mye rødløk som nesten dominerte smaken. På den ene siden synes jeg egentlig det var en ganske smakløs pizza, samtidig som den hadde en fæl ettersmak.

Det blir definitivt ikke gjenkjøp...

Anonymkode: 0b2a3...7fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
On 15. mai 2018 at 10:06 PM, AnonGangerTo said:

Disse ble kjøpt i dag på Coop Mega på Amfi Madla. Prøves ila uken. Gleder meg!!! 

IMG_3746.thumb.JPG.1fa3fa2fba3c927b59db4919b7dec251.JPG

 

Den beste var Espresso + Milk, etterfulgt av Double Espresso. Latte Macchiato lignet veldig mye på den vanlige iskaffen fra Tine. Synd at de ikke selger disse i andre butikker. Sukk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Den beste var Espresso + Milk, etterfulgt av Double Espresso. Latte Macchiato lignet veldig mye på den vanlige iskaffen fra Tine. Synd at de ikke selger disse i andre butikker. Sukk!

Jeg mener de selger disse på Europris også. Hvis du har det i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...