Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Verdande
På 9.5.2018 den 11.09, Mynona skrev:

Aftenposten har testet iskremnyheter. Nesten alle har fått 1. Jeg liker flere av de.... :ler: 

Synes de var skikkelig strenge og sære. Flere av dem som definitivt er mer på 4eren!

4 timer siden, wintergirl skrev:

Disse oppdaget jeg i går :nordvesta:

20180510_154134.jpg

Omg omg omg. Jeg skjønner jeg må tylle innpå med laktase fremover :hoho:

Men brain cooleren er jo genial, da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Verdande skrev:

Synes de var skikkelig strenge og sære. Flere av dem som definitivt er mer på 4eren!

Omg omg omg. Jeg skjønner jeg må tylle innpå med laktase fremover :hoho:

Men brain cooleren er jo genial, da :nigo:

Har du smakt dem? :)

Jeg pleier ikke å ha samme smak som de som tester jeg. Kanskje jeg må smake litt senere i kveld alikevel 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Verdande skrev:

Synes de var skikkelig strenge og sære. Flere av dem som definitivt er mer på 4eren!

Jeg synes ofte slike tester er det. For eksempel da profesjonelle pizzakokker (eller hva det nå heter) skulle vurdere frossenpizzaer og ga alle dårlige terningkast. Det blir litt for dumt. 

Anonymkode: e6bac...610

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, wintergirl skrev:

Disse oppdaget jeg i går :nordvesta:

20180510_154134.jpg

PinUp skal testes i sommer, og jeg tipper et par familiemedlemmer kaster seg over de to andre! :essen2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, applestories skrev:

PinUp skal testes i sommer, og jeg tipper et par familiemedlemmer kaster seg over de to andre! :essen2:

PinUpen ser utrolig god ut, men nå er jeg veldig glad i PinUp fra før   :) .Elsker is generelt egentlig jeg :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, wintergirl skrev:

Disse oppdaget jeg i går :nordvesta:

Hvor fant du dem?

Noen andre som har sett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, applestories skrev:

Hvor fant du dem?

Noen andre som har sett?

Jeg kjøpte dem på Coop extra i Sarpsborg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, neon_sun skrev:

Men den er vel ikke ny? Gi en liten oppdatering imorgen da :)

Smakte litt på brain coolern nå. Den var god. Litt sånn frisk smaken holdt jeg på å si. Det var ikke sånn kunstig barneis som kun smaker e-stoffer :)  Anbefales! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, wintergirl skrev:

Smakte litt på brain coolern nå. Den var god. Litt sånn frisk smaken holdt jeg på å si. Det var ikke sånn kunstig barneis som kun smaker e-stoffer :)  Anbefales! ;)

Takk :) Da må jeg ut på leit imorgen :) Har allerede brukt en liten formue på skyr isene denne uken :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, neon_sun skrev:

Takk :) Da må jeg ut på leit imorgen :) Har allerede brukt en liten formue på skyr isene denne uken :P

Håper du finner dem :) Kose deg masse og god helg   ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Håper du finner dem :) Kose deg masse og god helg   ;)

Takk det samme :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde plass i fryseren. På tide med en god gjennomgang, kanskje??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte de nye sure skumseigmennene idag og fyyyyyyy søren, de er helt sykt gode! Tror hele posen går med i kveld. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr-is med salt karamell er god. Ikke sånn, dekadent god som fløteis med minst dobbel så mange kalorier pr. 100 g, vaniljeisen (både smaken og konsistensen) minnet om sånn melkebasert billig-vaniljeis i trelitersbokser fra f.eks X-tra, og den salte karamellsausen var litt ujevnt fordelt, og smakte...ikke helt som full-fat, full-sugar karamellsaus.

Men, jeg synes den var veldig god, næringsinnholdet tatt i betraktning. Har smakt noen forsøk på sukkerfri lett-is før, og de var ganske ille i forhold til denne. I tillegg ga denne verken meg eller med-spiser antydning til magetrøbbel (slik andre lett-iser har gjort), og vi spiste to bokser til sammen. :biggrin:

Ingen fullgod erstatning for "skikkelig" is, men det er det vel få som forventer. Den tilfredsstilte min is-craving, og er et supert alternativ når man har få kalorier til overs til slikt/en fin "hverdagsis". Og når en hel boks er godt under 300 kcal er jeg strålende fornøyd.

Så sparer jeg heller den virkelig gode isen med sukker, fett og masse god smak til spesielle anledninger. :sikle:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte nye noisy, den med pære og sitron (?) Ikke godt! Skjønner ikke hvorfor alt skal være "Zero". Smaker bare kunstig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, pinar skrev:

Smakte nye noisy, den med pære og sitron (?) Ikke godt! Skjønner ikke hvorfor alt skal være "Zero". Smaker bare kunstig. 

Smaken er som baken, jeg liker ikke drikke med sukker. Alt for søtt og gir belegg på tennene.

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbull med ingefær <3 Er så mye småkvalm og den hjelper meg. Elsker allerede pepsi med ingefær :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

IMG_3733.PNG.7f97b09d6cbc70e4557123f81ee7be66.PNG

I går smakte jeg på denne pizzaen. Den så slik ut etter stekingen. 

IMG_3732.thumb.JPG.6d80155c7e4e9fea3164626d966dd2ef.JPG

Måtte fjerne squashbitene da jeg hater squash. Synes det ble litt rart med den kremete konsistensen og blanding av grønnsaker. I motsetningen til den med spinatbunn fra forrige uke, blir det ikke gjenkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smaken er som baken, jeg liker ikke drikke med sukker. Alt for søtt og gir belegg på tennene.

Anonymkode: 56cf3...4ec

Jeg syns det varierer. F.eks er cola zero bedre enn rød cola syns jeg. Men i mange tilfeller som med noisy så syns jeg søtningsstoffer ødelegger smaken og gjør at det kun smaker kunstig og tørt på en måte. 

Syns vanlig noisy smaker ganske greit. Ikke like søtt som brus (med sukker). 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...