Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen som har funnet Apetina Paneer? De reklamerer jo for den, men finner den ikke i butikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 15.40, AnonGangerTo skrev:

Smakte Døla isen med solbær og sjokolade i går kveld. En av de beste isene jeg har smakt. Jeg kunne spist hele boksen. Definitivt gjenkjøp! 

Enig! Helt klart årets beste nyhet. Jeg har min andre boks i fryseren nå <3  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2018 den 18.57, AnonymBruker skrev:

http://www.krem.no/hjem/nyhet-karamellisert-melk-endelig-i-norge

:hakeslepp: Dulce de leche på boks i Norge?! Noen som har funnet denne deiligheten? 

Anonymkode: 0ba5a...504

Jeg har sett etter denne på Mega men de hadde den ikke. De hadde bare den vanlige kondenserte melka i samme merke som i linken der. 

Men jeg trooor jeg fant dulce de leche på en grønnsaksbutikk i dag. Jeg er litt usikker, for det står på rumensk og tysk på boksen, men det tyske stod noe med varmebehandlet karamellisert, så da håper jeg det betyr at den er dulce de leche. Skal teste åpne den til helga kanskje for å lage banoffe pie! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en svensk nyhet fra i fjor, da tydeligvis limited edition men den selges nå i svenske nettbutikker så det sendes muligens noen tonn voer grensen.

Brus med appelsin- og colasmak.
Flashback til barnebursdager på 90-tallet.

maxresdefault.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.4.2018 den 11.49, dillyduzit skrev:

Er det noen som har funnet Apetina Paneer? De reklamerer jo for den, men finner den ikke i butikk. 

Jeg har kjøpt, på Rema i Torggata Oslo. Men har ikke prøvd den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg har kjøpt, på Rema i Torggata Oslo. Men har ikke prøvd den ennå.

Fant på Meny Harebakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 21.42, applestories skrev:

Dette er en svensk nyhet fra i fjor, da tydeligvis limited edition men den selges nå i svenske nettbutikker så det sendes muligens noen tonn voer grensen.

Brus med appelsin- og colasmak.
Flashback til barnebursdager på 90-tallet.

maxresdefault.jpg

Jentungen på 10 digger den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde sushiwrap i går, fant den på min lokale Meny-butikk. Har ikke sett reklame eller lest om matvaren før, men kom tilfeldigvis over den. Wrapen var god, men kunne gjerne vært litt saltere og hatt mer smak.

Laksewrap_sushiwrap_produkt.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 21.42, applestories skrev:

Dette er en svensk nyhet fra i fjor, da tydeligvis limited edition men den selges nå i svenske nettbutikker så det sendes muligens noen tonn voer grensen.

Brus med appelsin- og colasmak.
Flashback til barnebursdager på 90-tallet.

maxresdefault.jpg

Den er egentlig tysk, de selger den under flere navn som Mezzo Mix,Schwip Schwap og Spezi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Freia sin nye "Japp Smakfull Peanøtt Karamell" ser veldig god ut :)

http://www.consuming.no/2018/04/japp-smakfull-peanot-karamell-fra-freia/#comments

Anonymkode: ea203...295

Den har jeg smakt i engelsk (?) versjon. Eller var det Milka? Den het ikke japp da, men det var det samme i den og sjokoladen ser helt lik ut. Den var veldig god!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen av dere funnet isen fra Skyr? Jeg så at på Instagram at Linda stuhaug fant den på coop mega, men jeg fant den ikke på megaen jeg har nærmest meg her. 

Anonymkode: d5f00...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp smakfull var en skuffelse :/ 

Sjokoladen i seg selv var god, men at det står Japp smakfull på plata når selve platen kun smaker peanøtt og karamell forstår jeg ikke. Meningen er vel at Japp skal være hovedingrediensen noe den absolutt ikke var. 

Mulig det bare er meg men det smakte ikke noe japp. Så da kan jeg like så godt kjøpe den andre typen helnøtt toffee da det ikke var så stor forskjell. 

Men den nye limited edition jordbær var faktisk overraskende god !! Det blir gjenkjøp 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fant Skyr-isen på Coop Mega. Den med jordbær var kjempegod! Har ikke fått tak i den med karamell ennå.

Anonymkode: 34ed3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte jordbær sjokoladen fra marabou her om dagen, visste ikke at freia hadde den og. Synes den var veldig god. Ble fort borte. Samboern synes den var for søt. 

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FB_IMG_1524862303165.thumb.jpg.d41a13b925e3791669e584155c7f8dac.jpg

Ser jo veldig god ut, bare synd slikt smelter før må  har kommet seg hjem fra butikker som selger spennende nyheter. Får prøve med kjøleelement i veska :essen2:

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor store de nøttene med Skyr-is er? Og hva de koster?

Anonymkode: efbd9...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...