Fralle Skrevet 30. mars 2015 #4761 Del Skrevet 30. mars 2015 Fikk ikke opp direktelink, men du kan f.eks. google Narvesen nyheter så får du opp bilde og tekst om denne sjokoladen.Anonymous poster hash: b987d...7cc Hjertelig takk Da fant jeg det. Saumfarte Freia sine nettsider uten å finne noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4762 Del Skrevet 9. april 2015 Nå som påsken er over, er det NÅ noen som har sett de nye ostepopene? Anonymous poster hash: 25b17...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 9. april 2015 #4763 Del Skrevet 9. april 2015 Nå som påsken er over, er det NÅ noen som har sett de nye ostepopene? Anonymous poster hash: 25b17...789 Ja:) Har sett både på Coop Extra og Meny- alle tre variantene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4764 Del Skrevet 9. april 2015 Ja:) Har sett både på Coop Extra og Meny- alle tre variantene. :strix: Anonymous poster hash: 25b17...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 9. april 2015 #4765 Del Skrevet 9. april 2015 Kjipeste med smil smoothie varianten er at jeg kjøpte vanlig smil her om dagen og den hadde hint av jordbær smak !!! Dårlig gjort å ødelegge smil sånn.. Var 2 for 30 på Narvesen så jeg hadde en til smil liggende og den smakte ikke det da heldigvis.. De burde klare å vaske maskinene sine bedre. Fy skamme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4766 Del Skrevet 9. april 2015 Kjøpte de nye ostepoppene i dag. Har så langt smakt på den amerikanske, syns ikke den smakte mye:( Anonymous poster hash: d487f...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2015 #4767 Del Skrevet 14. april 2015 Go morgen youghurt kommer med sommer variant i zero sitron/lime og ananas/kokos. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. april 2015 #4768 Del Skrevet 15. april 2015 Rema1000 hadde alle de nye ostepopene da jeg handlet i går. Gleder meg til å smake, lurer på om jeg klarer å vente til helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 15. april 2015 #4769 Del Skrevet 15. april 2015 Go morgen youghurt kommer med sommer variant i zero sitron/lime og ananas/kokos. Å nam, den hørtes god ut. Vet du når den kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken_ Skrevet 15. april 2015 #4770 Del Skrevet 15. april 2015 Q-meieriene kommer med en laktosefri sjokolademelk som de kaller UltiMoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #4771 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg har gitt opp å finne de nye ostepopene. Er det noen som har sett dem i Tromsø? Anonymous poster hash: 25b17...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. april 2015 #4772 Del Skrevet 15. april 2015 Å nam, den hørtes god ut. Vet du når den kommer? De finnes hvertfall på Narvesen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 15. april 2015 #4773 Del Skrevet 15. april 2015 Fant også alle ostepopene idag, på Bunnpris! Gikk for den franske, men får smakt både den og den italienske til helgen. Den amerikanske frister ikke mye hvis det bare er et pepperdryss på, er ikke glad i pepper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 15. april 2015 #4774 Del Skrevet 15. april 2015 Så det har kommet boil in bag pasta greit for de single! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 15. april 2015 #4775 Del Skrevet 15. april 2015 Fant alle ostepopene på kiwi idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. april 2015 #4776 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Så det har kommet boil in bag pasta greit for de single! Det produktet kan virkelig ikke vare særlig lenge! Det kan riktignok være bli mye enklere å få èn porsjon, i stedenfor femti, men synes alikevell dette er toppen av latskap (Det må sies at jeg IKKE er en av disse KG-damene som sammenlikner halv/hel-fabrikata og andre enkle løsninger med djevelen selv) Endret 15. april 2015 av Noz 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. april 2015 #4777 Del Skrevet 15. april 2015 Det produktet kan virkelig ikke vare særlig lenge! Det kan riktignok være bli mye enklere å få èn porsjon, i stedenfor femti, men synes alikevell dette er toppen av latskap (Det må sies at jeg IKKE er en av disse KG-damene som sammenlikner halv/hel-fabrikata med djevelen selv) Må si meg enig. Boil-in-bag ris skjønner jeg for da slipper man å måle opp riktig mengde vann og ris. Med pasta er jo liksom ikke det så viktig, så skjønner ikke helt hva man sparer på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. april 2015 #4778 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Litt avsporing men: jeg bruker ikke boil in bag ris for å slippe å måle opp vann og ris. Det er jo ikke noe stress. Jeg bruker det fordi den brenner seg ikke. Og det er 2 porsoner i en boil in bag, så den er ikke egentlig perferkt for single. Man pasta hørtes jo ganske... unødvendig ut i grunn. Det er jo uansett en kjele med masse vann og en neve pasta.. Om den neven med pasta har en plastpose utenpå seg spiller jo ingen rolle...? Hvem er det som kommer med den egentlig? Endret 15. april 2015 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 15. april 2015 #4779 Del Skrevet 15. april 2015 Litt avsporing men: jeg bruker ikke boil in bag ris for å slippe å måle opp vann og ris. Det er jo ikke noe stress. Jeg bruker det fordi den brenner seg ikke. Og det er 2 porsoner i en boil in bag, så den er ikke egentlig perferkt for single. Man pasta hørtes jo ganske... unødvendig ut i grunn. Det er jo uansett en kjele med masse vann og en neve pasta.. Om den neven med pasta har en plastpose utenpå seg spiller jo ingen rolle...? Hvem er det som kommer med den egentlig? Toro tror jeg da.. Nei, kanskje ikke helt ideelt for single - men om man er et par som bor alene da? Haha, personlig liker jeg alt som kommer i porsjonspakninger enten det er 1 eller 2 serveringer Men jo, det er vel kanskje et produkt som neppe kommer til å holde lenge, det skal jeg si meg enig i:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #4780 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg har gitt opp å finne de nye ostepopene. Er det noen som har sett dem i Tromsø?Anonymous poster hash: 25b17...789 Har du sjekket Coop (større butikker)? Min lokale Coop Extra som ligger i Nord fikk inn etter påske. Vil tro de får fra samme lager.Anonymous poster hash: b987d...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå