Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes ikke det minner om noe fruktjuice jeg har smakt tidligere. Jeg vil si at man kjenner grønnsakene, ja.

Anonymous poster hash: 60b3f...e97

syntes de begge var kjempegode, men er de så mye sunnere da? Jeg sammenlignet de med den standard grønne eplejuicen fra Sunniva og det var omentrent like mye sukker... Litt mer vitaminer kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Flodhestene

Fant rød og gul stratos på helgø ( meny) i dag 😄

Var innom kiwi i morges og spurte om de hadde fått den, men de får den ikke før neste uke. Var ikke lagt inn i systemet der ennå, så hun kunne ikke bestille inn før heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Så, har noen funnet den røde Stratosen? :P Har vært på Rema og Kiwi uten hell selv!

Ja, den er på Coop Extra der eg bur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har sett rød Stratos i Oslo sentrum/vest?

Anonymous poster hash: deb6f...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har funnet de "franske" eller "amerikanske" ostepopene enda?

matnyheter_2015_snacks.jpg

Anonymous poster hash: 2394b...635

Samboeren min kjøpte den itaienske ostepopen i sverige. Skal åpne den på fredag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble litt skuffet over melkesjokoladen med Japp, jeg. Den smakte ikke noe særlig annerledes enn vanlig melkesjokolade, men hadde bare små kornete biter i seg. Holder meg til vanlig eller melkisen med daim.

Anonymous poster hash: 492ff...f19
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffet over melkesjokoladen med Japp, jeg. Den smakte ikke noe særlig annerledes enn vanlig melkesjokolade, men hadde bare små kornete biter i seg. Holder meg til vanlig eller melkisen med daim.

Anonymous poster hash: 492ff...f19

Smak og behag, jeg digga den rett og slett 😋😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikke melkesjokoladen med Japp var noe særlig. Helt grei smak, men litt kjedelig. Hadde håpet det skulle være større biter av Japp, ikke bare små korn. Blir ikke gjenkjøp her nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gule stratosen med crisp var skikkelig god!

Hvordan synes du den smaker i forhold til Crispo? Ganske likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan synes du den smaker i forhold til Crispo? Ganske likt?

Det må være den samme crispen som er oppi, men smakte litt mindre crisp en Crispo. De kunnne gjerne hatt oppi mer! Likevel veldig god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være den samme crispen som er oppi, men smakte litt mindre crisp en Crispo. De kunnne gjerne hatt oppi mer! Likevel veldig god :)

Aha. Da er den vel verdt å smake (siden Crispo er god, og den likner i smak) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smakte på den nye Grandisen i går ifbm en demo i butikk. Oppjazza luksusversjon med ost mellom bunn og fyll i tillegg. Kan ikke si jeg smakte forskjell på den og standardversjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Kiwi, Coop Obs, Coop Extra, Meny og Spar uten å finne rød Stratos :( Noen av dere som har funnet den i Bergensområdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...