Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

salte lisser ( de lyseblå ) er jo aller aller best! helt enig med du! og de finnes fortsatt! på europris! leverpostein med grønn pepper!??! :klo: jeg trodde jeg var flink til å få med meg det meste, og huske tidligere produkter- men denne har jeg aldri sett altså.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så "heldig" at det meste jeg liker går ut av produksjon etter kort tid, så det rekker ikke gå opp i pris engang. Sparer masse penger på å ha sær smak, tydeligvis :snurt:

Sånn har jeg det med iskrem. Jeg sitter her og lurer på hvem jeg må ligge med for å få La Sophia cappuccino i produksjon igjen. Enellerannen Hennig-Olsen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det har kommet to typer nye kornmokjeks også, med rug og spelt. Dessuten virker det som om den originale kornmokjeksen har fått en høyere prosent fullkorn. Noen som har smakt eller sett de nye? Og noen som vet noe om innholdet i de? Sætre sin side vil nemlig ikke oppgi innhold ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det har kommet to typer nye kornmokjeks også, med rug og spelt. Dessuten virker det som om den originale kornmokjeksen har fått en høyere prosent fullkorn. Noen som har smakt eller sett de nye? Og noen som vet noe om innholdet i de? Sætre sin side vil nemlig ikke oppgi innhold ...

Jeg har spist den med rug, det står at det er rug med solsikke - linfrø & quinoa (med den tegnsettingen til og med), 10 % fiber og 43 % fullkorn. Smaker vel ganske likt vanlig Kornmo, men jeg hadde så god ost på at jeg ikke kan gi deg smaksgaranti. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist den med rug, det står at det er rug med solsikke - linfrø & quinoa (med den tegnsettingen til og med), 10 % fiber og 43 % fullkorn. Smaker vel ganske likt vanlig Kornmo, men jeg hadde så god ost på at jeg ikke kan gi deg smaksgaranti. :)

Men hvis den smaker ganske likt kornmo burde den være god! :) Får vel prøve de ut en gang, kornmo er tross alt den eneste kjeksen jeg kjøper innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er nevnt her i tråden, men Meny selger noen nye supper (jeg har iallefall aldri sett dem før), av typen:

http://www.symingtons.com/brands/ainsley-harriott-products/world-kitchen-cup-soup/thai-chicken-lemongrass.jpg

http://www.symingtons.com/brands/ainsley-harriott-products/world-kitchen-cup-soup.php

Thai-chicken-lemongrass suppen var veldig god!

Har også prøvd den "Southern Cajun Gumbo", men den var ikke helt min smak.

Skal prøve flere av disse.

Greit å ha når man kjenner suget etter noe digg en kveld. Man bare koker litt vann, og tømmer skiten i en kopp. Det blander seg noelunde greit. Hender jeg får en liten klump av og til, men pytt pytt.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er nevnt her i tråden, men Meny selger noen nye supper (jeg har iallefall aldri sett dem før), av typen:

http://www.symingtons.com/brands/ainsley-harriott-products/world-kitchen-cup-soup/thai-chicken-lemongrass.jpg

http://www.symingtons.com/brands/ainsley-harriott-products/world-kitchen-cup-soup.php

Thai-chicken-lemongrass suppen var veldig god!

Har også prøvd den "Southern Cajun Gumbo", men den var ikke helt min smak.

Skal prøve flere av disse.

Greit å ha når man kjenner suget etter noe digg en kveld. Man bare koker litt vann, og tømmer skiten i en kopp. Det blander seg noelunde greit. Hender jeg får en liten klump av og til, men pytt pytt.

De er nok ikke helt nye, har sett de i et par år :)

Men gode er de! :) Bedre enn Rett-i-koppen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke disse nye smøreostene, og jeg skulle så gjerne ha prøvd den med cheddar. Har ikke sett den i en eneste butikk ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Jeg er så "heldig" at det meste jeg liker går ut av produksjon etter kort tid, så det rekker ikke gå opp i pris engang. Sparer masse penger på å ha sær smak, tydeligvis :snurt:

Samme her :(

Endelig kommer det produkter i norske butikker som jeg har savnet, og ikke lenge senere så blir den tatt ut av produksjon.... så jeg må tilbake til å spørre venner i utlandet pent om de kan sende det til meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så smøreost med cheddar på rimi.

Det er vel en av de butikkene jeg ikke har vært på. På Ica Supermarked har jeg funnet en av de andre, på Meny av god størrelse har jeg ikke funnet noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia Daim Krisp burde jeg virkelig ALDRI ha smakt, den er jo helt fantastisk god! :daane: Usikker på når den kom i butikkene, men den er i alle fall ny for meg. Eneste minus er at det er lite i posen ift. innpakning, ellers; NAM!!!!! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke disse nye smøreostene, og jeg skulle så gjerne ha prøvd den med cheddar. Har ikke sett den i en eneste butikk ennå.

Jeg har heller ikke funnet den enda, har vært på flere rema, bunnpris og til og med meny... Rimi er langt unna desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freia Daim Krisp burde jeg virkelig ALDRI ha smakt, den er jo helt fantastisk god! :daane: Usikker på når den kom i butikkene, men den er i alle fall ny for meg. Eneste minus er at det er lite i posen ift. innpakning, ellers; NAM!!!!! :)

Den kom ved forrige slipp, farlig god! Jeg prøver å ikke kjøpe den siden jeg spiser opp hele posen alene på null komma niks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke alt her og nå, men jeg kan liste opp det jeg kommer på :)

-Shiobrus (eneste brusen med sukker jeg likte)

-Tom og Jerry isen

-Vintermandler (mandler med sjokolade rundt, rullet i melis)

-OL-ringer, som ble omdøpt til sprø luringer (eller noe lignende)

-Scoop (snacks formet som små skjeer med en boks salsadip i pakken)

-Pottifar potetgull

-Kims easy chips

-Leverpostei med grønn pepper

-Sans cottage cheese med jordbær

-Pultost av den faste typen (selv om den smørbare også er god)

-Disneysjokolade (vanlig sjokolade med hvit sjokoladefigur i midten)

-Tomat og hvitløksvinaigrette fra Idun

-Tysk gårdsbrød (vet det finnes andre med samme navn, men dette ene jeg likte forsvant altså).

-Philadelphia snack (tidenes beste mellommåltid)

-Salte lakrislisser

-Potetgull med salt og eddik

-Spicy Chili og Spicy Kaktus iskrem (likte begge)

-Brente Mandler i løsvekt fra Den Lille nøttefabrikken

-Respons sjampo og balsam (hender jeg tvinger ei venninne til å kjøpe med fra Sverige :fnise:)

-Lakrisal dragé

-Piz Buin selvbruningsskum

-Diverse ferdigretter som jeg ikke husker navnet på (henger meg mer opp i forsvunnet godteri og snacks, tydeligvis :gjeiper:)

Pultost har da aldri gått av markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pultost har da aldri gått av markedet.

Nei, men de selger ikke den faste varianten noe sted i næheten av meg lenger. Bare den smørbare :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Drar denne opp igjen!

Så langt har jeg fått med meg at Nidar lanserer ny pose med SOHO i, Maarud har to nye retroposer (pottis med salt og pepper, cheese doodles), Sørlandschips rifla pottis og smoothie shake fra Tines Litago.

Har ikke fått muligheten til å smake noe enda desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia kommer med en ny sjokolade, Melkebart. Samme prinsipp som Smil, bare med melkekrem (tror jeg) istedet for karamell :)

Også kommer det smørbar gamalost, for de som er interessert i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkekrem som den som er i påskeeggene? I såfall så er det genialt, et egg er litt for mye for meg men det er jo godt også(spiser ikke mye sjokkis), så en slik greie vil være perfekt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...