Popc0rn Skrevet 1. mai 2024 #19841 Del Skrevet 1. mai 2024 Hinkepinke skrev (14 timer siden): jeg syntes ikke denne var helt god. første slurk ok men ble kvalmende. minner om dårlig fyll og tull Zeroh! sin var mye bedre, ja. Denne smakte veldig likt smågodtet som den skal smake som, men det ble ikke godt som saft. Som en gelé hadde den nok funket godt, tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #19842 Del Skrevet 1. mai 2024 Er Radler nytt? Smaker meg gjennom alle jeg finner og de fleste er SÅÅÅ gode! Favoritten per nå er Munkholm sin med pasjonsfrukt, synes det er så fint at det finnes ekstremt gode alkoholfrie alternativer. Anonymkode: 971bd...263 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 1. mai 2024 #19843 Del Skrevet 1. mai 2024 Jeg tenkte at denne helt sikkert kom til å smake som andre sitronsafter da jeg kjøpte den, men overraskende nok smakte faktisk som sitronpai. Man smakte marengsen, og man smakte sitronfyllet, men mer marengs enn sitronfyll (med andre ord en ganske søt saft). Var litt rart som drikke, men jeg syns det ble veldig godt. Har lyst til å eksperimentere litt med denne, som å lage en mousse eller noe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #19844 Del Skrevet 2. mai 2024 Kinder skrev (11 timer siden): Jeg tenkte at denne helt sikkert kom til å smake som andre sitronsafter da jeg kjøpte den, men overraskende nok smakte faktisk som sitronpai. Man smakte marengsen, og man smakte sitronfyllet, men mer marengs enn sitronfyll (med andre ord en ganske søt saft). Var litt rart som drikke, men jeg syns det ble veldig godt. Har lyst til å eksperimentere litt med denne, som å lage en mousse eller noe. Denne fikk jeg lyst til å prøve ut! Creds til Zeroh som tør å eksperimentere litt med smaker her i Norge Anonymkode: 0ba5a...504 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 2. mai 2024 #19845 Del Skrevet 2. mai 2024 Kinder skrev (19 timer siden): Jeg tenkte at denne helt sikkert kom til å smake som andre sitronsafter da jeg kjøpte den, men overraskende nok smakte faktisk som sitronpai. Man smakte marengsen, og man smakte sitronfyllet, men mer marengs enn sitronfyll (med andre ord en ganske søt saft). Var litt rart som drikke, men jeg syns det ble veldig godt. Har lyst til å eksperimentere litt med denne, som å lage en mousse eller noe. Helt enig i din beskrivelse. Det var som jeg smakte paibunn helt tydelig. Har lyst å finne noe annet saft å bruke den som, den smakte litt for fyldig for meg som liker å blande det tynt. Men ser for meg at det ville blitt veldig godt som noe annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 2. mai 2024 #19846 Del Skrevet 2. mai 2024 (endret) Så slike på en pall de holdt på å pakke ut på Rema. Har tydeligvis blitt en populær smak. (Bildet mitt ble så utydelig at jeg måtte låne et fra internettet) Endret 2. mai 2024 av applestories 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. mai 2024 #19847 Del Skrevet 2. mai 2024 Denne var helt ok, men jeg foretrekker nok de gode, gamle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 2. mai 2024 #19848 Del Skrevet 2. mai 2024 Med vanlig vann er den rosa fra zeroh klart best. Det er hint av noe i funs blå, kanskje bare det er noe kunstig som er mer tydelig der. Men prøvde begge med sitronbrus, og da er de like gode. Pleier ikke blande saft i brus, men jeg har mer eller mindre sluttet med sprudlevann. Tenker derimot at jeg kommer til å kjøpe mer sprudlevann med sitron til disse to saftflaskene. Er jo også moro med andre safter. Må kanskje prøve sitronpai-'brus' etterhvert 😸😸 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 2. mai 2024 #19849 Del Skrevet 2. mai 2024 Har ikke sett noen skrive om sandwich med jordbær enda..? Ikke sett bilder heller.. Tror den er ny?? Har spist opp pakken allerede. God, men jeg liker bedre mykere kjeks, og toffeesmak på isen. Husker aldri hvem som produserer hva. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #19850 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er Radler nytt? Smaker meg gjennom alle jeg finner og de fleste er SÅÅÅ gode! Favoritten per nå er Munkholm sin med pasjonsfrukt, synes det er så fint at det finnes ekstremt gode alkoholfrie alternativer. Anonymkode: 971bd...263 Den kom i fjor sen vår. Min favoritt. Jeg drikker ikke vanlig brus i det hele tatt da jeg synes det blir for søtt. Så forsvant den tidlig på høsten. Søkte den opp og så at det var en limited edition. Glad da jeg fant den i butikken igjen nå. Tok med meg to 6-pack sånn at jeg har en stund. Foretrekker den med pasjonsfrukt jeg også. Anonymkode: 9310a...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 2. mai 2024 #19851 Del Skrevet 2. mai 2024 applestories skrev (3 timer siden): Helt enig i din beskrivelse. Det var som jeg smakte paibunn helt tydelig. Har lyst å finne noe annet saft å bruke den som, den smakte litt for fyldig for meg som liker å blande det tynt. Men ser for meg at det ville blitt veldig godt som noe annet. Ja, jeg ser også for meg at denne saften kan brukes til masse annet🤩 Si i fra om du tester noe som funker😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #19852 Del Skrevet 2. mai 2024 Narvesen på sykehuset jeg jobber på har halv pris på is nå, så i denne sommervarmen vi har hatt denne uken har jeg nå smakt både Magnum double sunlover, og Royal hvit sjokolade og jordbær. Synes begge to var gode! Jeg liker vanligvis ikke hvit sjokolade noe særlig, er altfor søtt, så trodde ikke jeg ville være noe fan, men med jordbærisen så funket den altså! For den jordbærisen var så god, og det er jeg vanligvis heller ikke så fan av, så det var en positiv overraskelse. Sunlover'n blir nok en ny favoritt, den var altså megagod! Igjen rart for min del at jeg liker hvit sjokolade, men den sausen var helt sykt god, og komboen der med koskos og sånn funket så bra! Absolutt en hit, og nå fikk jeg veldig lyst på den, bra jeg skal ha doble vakter til uken. 😁 Anonymkode: 5450b...3a1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #19853 Del Skrevet 3. mai 2024 Ingen nyheter fra Q dette slippet? Anonymkode: a3b65...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 3. mai 2024 #19854 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 17.24): Har noen sett prior kalkunburgere i noen butikk? Anonymkode: 0bdb2...3cc Disse er på tilbud på meny nå Samfunnsengasjert skrev (På 19.4.2024 den 15.06): Har noen smakt denne? Et sunnere alternativ til panert / innbakt fisk Syntes de var gode, men vi hadde ganske kraftig krydrete potetbåter og stekte grønnsaker til. Det er ikke kjempemye smak i dem, så du kan "trø til" med tilbehøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 3. mai 2024 #19855 Del Skrevet 3. mai 2024 Sneips skrev (5 minutter siden): Disse er på tilbud på meny nå Syntes de var gode, men vi hadde ganske kraftig krydrete potetbåter og stekte grønnsaker til. Det er ikke kjempemye smak i dem, så du kan "trø til" med tilbehøret Vet du hvor de kan kjøpes? Har ikke sett disse i frysedisken for andre Findus-varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #19856 Del Skrevet 3. mai 2024 svartkatt skrev (18 timer siden): Har ikke sett noen skrive om sandwich med jordbær enda..? Ikke sett bilder heller.. Tror den er ny?? Har spist opp pakken allerede. God, men jeg liker bedre mykere kjeks, og toffeesmak på isen. Husker aldri hvem som produserer hva. Mener jeg har et minne fra barndommen hvor det var mulig å kjøpe sandwich-is hvor halve var sjokoladeis og andre halve jordbæris. Det kan hende jeg tar feil, men jeg skulle uansett gjerne hatt slike i butikken. For ikke å si bananis, eller pistasj, etc etc. Vi krever flere sandwich-varianter! Anonymkode: e2090...c34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 3. mai 2024 #19857 Del Skrevet 3. mai 2024 Sørlandschips Anno 1991 BBQ, Paprika og løk: Fytti 🤤🤤👌🏻 Kan være at jeg bare er veldig sulten på alt ting godt akkurat nå. Men denne var god! Den smaker nok kanskje hakket mer BBQ enn annet. Jeg synes kanskje den minner litt om Baconsnacks, mest sikker pga. røyk BBQ smaken. Veldig god, så noen på TikTok som ikke syntes den var noe god. Det er kanskje en hit eller miss. Det ble nevnt i TikTok videoen at denne har vist nok vært utsolgt flere steder. Jeg fant på Coop Extra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 3. mai 2024 #19858 Del Skrevet 3. mai 2024 Ariana807 skrev (1 time siden): Sørlandschips Anno 1991 BBQ, Paprika og løk: Fytti 🤤🤤👌🏻 Kan være at jeg bare er veldig sulten på alt ting godt akkurat nå. Men denne var god! Den smaker nok kanskje hakket mer BBQ enn annet. Jeg synes kanskje den minner litt om Baconsnacks, mest sikker pga. røyk BBQ smaken. Veldig god, så noen på TikTok som ikke syntes den var noe god. Det er kanskje en hit eller miss. Det ble nevnt i TikTok videoen at denne har vist nok vært utsolgt flere steder. Jeg fant på Coop Extra. Enig! Kjempegod! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 3. mai 2024 #19859 Del Skrevet 3. mai 2024 Gleder meg til å smake denne som lørdagskos i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #19860 Del Skrevet 3. mai 2024 Ariana807 skrev (2 timer siden): Sørlandschips Anno 1991 BBQ, Paprika og løk: Fytti 🤤🤤👌🏻 Kan være at jeg bare er veldig sulten på alt ting godt akkurat nå. Men denne var god! Den smaker nok kanskje hakket mer BBQ enn annet. Jeg synes kanskje den minner litt om Baconsnacks, mest sikker pga. røyk BBQ smaken. Veldig god, så noen på TikTok som ikke syntes den var noe god. Det er kanskje en hit eller miss. Det ble nevnt i TikTok videoen at denne har vist nok vært utsolgt flere steder. Jeg fant på Coop Extra. Er det tykke og harde flak slik som vanlig sørlandschips? Eller mer tynne som de tynne sørlandschips? Eller en mellomting? Anonymkode: 5458d...e65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå