AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #8701 Del Skrevet 1. oktober 2018 29 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken smak er kefiren tilsatt? Anonymkode: cde01...fd9 https://www.tine.no/merkevarer/tine-kefir/produkter/TINE Kefir Økologisk Skogsbær Anonymkode: 7a274...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop1 Skrevet 1. oktober 2018 #8702 Del Skrevet 1. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Operamint smaker mint, men nå husker ikke jeg forskjellen på mint og peppermynte😂 Anonymkode: cde01...fd9 Haha innså nå at det var mint det var i den 😂 men var ekstrem mint smak. Hadde det ikke vært for at eg var forberedt på den gode melkesjokolade smaken hadde eg nok ikke blitt like skuffet. Et tips til mange her forbrukerrådet sin peiling app. Der kan du søke på produkter og finne hvilke butikker i nærheten som har solgt varen og når den sist ble solgt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. oktober 2018 #8703 Del Skrevet 1. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Operamint smaker mint, men nå husker ikke jeg forskjellen på mint og peppermynte😂 Anonymkode: cde01...fd9 Er det en forskjell? Jeg elsker mint, men etter å ha bakt eksperimentelle pikekyss med masse mynteblader i, som endte opp med å smake veeeeldig søt og klissete tannkrem, har jeg holdt meg litt borte fra det Men, Operamint! Det er jo det aller beste kinogodteriet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 2. oktober 2018 #8704 Del Skrevet 2. oktober 2018 Santa Maria har kommet med nye lokk på krydderglassene sine. Kan ikke si jeg er videre imponert over hverken design eller funksjonalitet som de skriver om her. Jeg har kjøpt disse krydderglassene siden jeg begynte å kjøpe krydder, fordi de var de fineste de hadde i noen dagligvarebutikker. Nå lurer jeg på om jeg må sjekke hvilke jeg har som begynner å bli slitt, og kjøpe nye før disse med sorte kokkeluer har helt tatt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8705 Del Skrevet 2. oktober 2018 19 hours ago, Rumle said: Er det en forskjell? Jeg elsker mint, men etter å ha bakt eksperimentelle pikekyss med masse mynteblader i, som endte opp med å smake veeeeldig søt og klissete tannkrem, har jeg holdt meg litt borte fra det Men, Operamint! Det er jo det aller beste kinogodteriet! Mynte er hele familien og peppermynte er i den familien. Grønn mynte er eksempel på en annen mynte som er mye brukt. Det er mye mer mentol i peppermynte enn i grønn mynte. Ja, er ikke alltid lett å få riktig mintsmak på godteri. Kan fort ende opp med å smake tannkrem. Anonymkode: 24d93...f98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2018 #8706 Del Skrevet 2. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mynte er hele familien og peppermynte er i den familien. Grønn mynte er eksempel på en annen mynte som er mye brukt. Det er mye mer mentol i peppermynte enn i grønn mynte. Ja, er ikke alltid lett å få riktig mintsmak på godteri. Kan fort ende opp med å smake tannkrem. Anonymkode: 24d93...f98 Aha det forklarer en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 2. oktober 2018 #8707 Del Skrevet 2. oktober 2018 På 27.9.2018 den 0.01, Hollie skrev: Kims French fries med sour cream and onion var ikke som forventet. Smakte helt ok, men den med salt er mye bedre. Jeg savner french fries med paprika. Jeg savner den skikkelig lissom😋 Sendte kims en mail om at de måtte få den ut igjen. De skulle vurdere det. Men den med salt er god den også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8708 Del Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mynte er hele familien og peppermynte er i den familien. Grønn mynte er eksempel på en annen mynte som er mye brukt. Det er mye mer mentol i peppermynte enn i grønn mynte. Ja, er ikke alltid lett å få riktig mintsmak på godteri. Kan fort ende opp med å smake tannkrem. Anonymkode: 24d93...f98 Men er mynte og mint det samme da?🤔 Anonymkode: cde01...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #8709 Del Skrevet 3. oktober 2018 Sjokolade med safari var heller skuffende. Kjeksen tilfører ikke noe særlig smak, føles bare tørr. Minner, som noen skrev over, litt om Freias kjekskuler (de var jeg heller aldri glad i). Jeg spiser nok opp plata, men det blir ikke gjenkjøp. Anonymkode: efbd9...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. oktober 2018 #8710 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg fant de druene noen skrev om lenger bak i tråden "Autumn Crisp" (?) De var sprø, søte og veldig gode. Takk for tips til den som kom med det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 4. oktober 2018 #8711 Del Skrevet 4. oktober 2018 8 timer siden, Brunhilde skrev: Jeg fant de druene noen skrev om lenger bak i tråden "Autumn Crisp" (?) De var sprø, søte og veldig gode. Takk for tips til den som kom med det. Jeg også. Kunne trykket i meg hele begeret på fem minutter. De er virkelig gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 4. oktober 2018 #8712 Del Skrevet 4. oktober 2018 Kjøpte de nye druene i går. Spiste en og tenkte at de ikke var noe spesielt og at dette kom til å bli drueboks nr 1000 som råtner i mitt kjøleskap i et forsøk på å finne sunnere snacks. I dag er boksen tom 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 5. oktober 2018 #8713 Del Skrevet 5. oktober 2018 Vet ikke om denne er ny men jeg har ikke sett den før. Den var god synes jeg. Hadde tenkt å prøve Gryr men så fant jeg denne istedenfor. Synes ikke den smakte spesielt syntetisk eller rart. Tydelig havrebasert 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 5. oktober 2018 #8714 Del Skrevet 5. oktober 2018 5 minutter siden, toothfairy skrev: Vet ikke om denne er ny men jeg har ikke sett den før. Den var god synes jeg. Hadde tenkt å prøve Gryr men så fant jeg denne istedenfor. Synes ikke den smakte spesielt syntetisk eller rart. Tydelig havrebasert Denne er god ❤️ Gryr sin var direkte stygg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 5. oktober 2018 #8715 Del Skrevet 5. oktober 2018 Smakte freia sin plate med mint. Den var ikke god! Smakte tannkrem. Hadde de brukt en annen type mint kunne den vært god. Liker f.eks after eight. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #8716 Del Skrevet 5. oktober 2018 Er Bonty Dark ny? Anonymkode: cde01...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 5. oktober 2018 #8717 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg smakte troika med appelsin. Veldig god syns jeg. 🍊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #8718 Del Skrevet 5. oktober 2018 Den nye crispoen. Liker ikke. Ekkelt at karamellbitene setter seg fast i tennene. Halve platen gikk i søpla. Foretrekker vanlig crispo. Anonymkode: 2f036...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #8719 Del Skrevet 5. oktober 2018 5 hours ago, toothfairy said: Vet ikke om denne er ny men jeg har ikke sett den før. Den var god synes jeg. Hadde tenkt å prøve Gryr men så fant jeg denne istedenfor. Synes ikke den smakte spesielt syntetisk eller rart. Tydelig havrebasert Hvor fant du denne? Kunne tenke meg å smake! Anonymkode: efbd9...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #8720 Del Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den nye crispoen. Liker ikke. Ekkelt at karamellbitene setter seg fast i tennene. Halve platen gikk i søpla. Foretrekker vanlig crispo. Anonymkode: 2f036...0bf Jeg syns derimot den var fantastisk! Kaste sjokolade da gitt! Anonymkode: ec096...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå