SoftKitty Skrevet 22. mars 2016 #6021 Del Skrevet 22. mars 2016 Den 3/18/2016 at 6.54, pinar skrev: Og de surdeigsrundstykkene til hatting var veldig gode! Enig! Kjempegode Yup Sour Cola var kjedelig syntes jeg. Den brownie-caramel-kjeksen så god ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 22. mars 2016 #6022 Del Skrevet 22. mars 2016 Har smakt Hoff opphøgde søtpoteter. Synes de var gode, klarer aldri å få søtpotet sprø selv så vil nok kjøpe det flere ganger. Stekte dem litt lenger enn hva som sto da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mars 2016 #6023 Del Skrevet 22. mars 2016 Den 19.3.2016 at 19.32, neon_sun skrev: På vår rema står den,ved osten iallfall. Jeg fant det ikke på Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mars 2016 #6024 Del Skrevet 22. mars 2016 Er det noen som har sett de paiene med filodeig (tror jeg det var) i noen butikker. Jeg har ikke funnet på Kiwi og Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 22. mars 2016 #6025 Del Skrevet 22. mars 2016 38 minutter siden, Mynona skrev: Er det noen som har sett de paiene med filodeig (tror jeg det var) i noen butikker. Jeg har ikke funnet på Kiwi og Rema. Meny hadde de. Jeg syntes den var ok men ikke supergod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mars 2016 #6026 Del Skrevet 22. mars 2016 2 minutter siden, SoftKitty skrev: Meny hadde de. Jeg syntes den var ok men ikke supergod Takk. Tenkte kjekk å ha i frysern som Back up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 22. mars 2016 #6027 Del Skrevet 22. mars 2016 52 minutter siden, Mynona skrev: Jeg fant det ikke på Kiwi Har kun sett det på rema her. Endte opp med å ikke kjøpe det, veldig liten mengde til en litt stiv pris (mulig jeg er for påvirka av priskrigen dog :p). Mener forresten at de hadde filodeigpaien på kiwi her, men kan huske feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mars 2016 #6028 Del Skrevet 22. mars 2016 15 minutter siden, neon_sun skrev: Har kun sett det på rema her. Endte opp med å ikke kjøpe det, veldig liten mengde til en litt stiv pris (mulig jeg er for påvirka av priskrigen dog :p). Mener forresten at de hadde filodeigpaien på kiwi her, men kan huske feil. Kanskje det er mine kiwier og remaer som har lite utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #6029 Del Skrevet 23. mars 2016 8 timer siden, venus_ skrev: Har smakt Hoff opphøgde søtpoteter. Synes de var gode, klarer aldri å få søtpotet sprø selv så vil nok kjøpe det flere ganger. Stekte dem litt lenger enn hva som sto da. De er kjempe gode! Ny favoritt her hvertfall Anonymkode: 56cf3...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #6030 Del Skrevet 27. mars 2016 Big One Sunset Chicken var ikke god...Den ble alt for søt. Hadde de bare laget den uten limeglacen, så hadde den vært god. Noen som vet om den vanlig Big One Chicken (Southern) har gått ut av produksjon? Anonymkode: 9d905...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. mars 2016 #6031 Del Skrevet 27. mars 2016 Kan ikke begripe at jeg ikke har sett denne tråden før nå! Dette er en grei måte for meg å bli oppdatert på nye produkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. mars 2016 #6032 Del Skrevet 28. mars 2016 Noen som har smakt den røde soloen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 29. mars 2016 #6033 Del Skrevet 29. mars 2016 Litt sein til festen men jeg har så langt testet følgende som jeg kommer på: Flow Mint og Sjokolade: Hadde store forhåpningner som harcore mintsjokoladeelsker, men hatet den. Mintyoghurt er ikke for meg. Tine Fyldig Yoghurt med pasjonsfrukt: Denne overrasket positivt. Jeg trodde ikke jeg var glad i pasjonsfrukt, men fordi noen mente den minnet om Go¨Morgen med melon og pasjonsfrukt ga jeg den en sjans. God! Tine Chai Latte: Noe med denne ble bare helt, helt feil. Smakte kjip melk med rare julekrydder og ble altor kvalmende, greide ikke drikke opp en gang, og jeg er altfor god til å like søtt. Nidar Dark Mint: JAAA! Disse har jeg allerede kjøpt flere ganger. De er litt som hverdagslige After Eight (selv om de vel egentlig er dyrere), og helt nydelige. Pluss for fin eske! Nidar Melkesjokolade: Denne likte jeg egentlig veldig godt. Ikke helt Freia, men ikke nødvendigvis på e dårlig måte, bare en annen måte. (Jeg likte ikke Bergene Melk). Norvegia skivet ost med pepper: Denne er akkurat som den høres ut som. God nok, men det er bedre med selvskivet Norvegia med et pepperdryss - billigere også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 29. mars 2016 #6034 Del Skrevet 29. mars 2016 12 timer siden, Severus skrev: Noen som har smakt den røde soloen? Jeg har! Den smakte.... Litt "surere" enn den normale, men ellers ikke mye forskjell. Kanskje litt søtere ettersmak-litt sånn, sur/søt blanding. Helt ærlig, ikke mye forskjell, blir nesten som med gul ketchup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. mars 2016 #6035 Del Skrevet 29. mars 2016 Er M med mandel karamellisert og salt ny denne gangen? Den var hvertfall veldig god!! Vanskelig å slutte å spise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #6036 Del Skrevet 29. mars 2016 Håper alle sammen elsker Polly Peanøttsmør like mye som jeg, og kjøper massse! Blir seriøst lei meg om den nydeligheten går ut av produksjon. Anonymkode: ebf99...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. mars 2016 #6037 Del Skrevet 29. mars 2016 9 timer siden, Chibi skrev: Jeg har! Den smakte.... Litt "surere" enn den normale, men ellers ikke mye forskjell. Kanskje litt søtere ettersmak-litt sånn, sur/søt blanding. Helt ærlig, ikke mye forskjell, blir nesten som med gul ketchup. Har veldig lyst å prøve den, men de 22 km over til Halden er så lange. Men vi har jo brus med blodappelsin og grapefrukt her i Svealand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 29. mars 2016 #6038 Del Skrevet 29. mars 2016 1 time siden, Severus skrev: Har veldig lyst å prøve den, men de 22 km over til Halden er så lange. Men vi har jo brus med blodappelsin og grapefrukt her i Svealand. Huffda Skal jeg sende deg en i posten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. mars 2016 #6039 Del Skrevet 30. mars 2016 2 timer siden, Chibi skrev: Huffda Skal jeg sende deg en i posten? Haha gjør alt for å slippe unna tollerne på Svinesund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mars 2016 #6040 Del Skrevet 30. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper alle sammen elsker Polly Peanøttsmør like mye som jeg, og kjøper massse! Blir seriøst lei meg om den nydeligheten går ut av produksjon. Anonymkode: ebf99...67a Jeg kommer ihvertfall til å gjøre min del av jobben der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå