sofie777 Skrevet 12. september 2015 #5241 Del Skrevet 12. september 2015 Fant denne artikkelen også sendte jeg mail om at jeg ville prøve http://www.mynewsdesk.com/no/tine-sa/pressreleases/fristende-hoestnyheter-fra-tine-1207708 Ojsann, ser vi er for sent ute til denne runden, men gi gjerne lyd om noen finner tilsvarende sider til neste slipp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5242 Del Skrevet 12. september 2015 Fant denne artikkelen også sendte jeg mail om at jeg ville prøve http://www.mynewsdesk.com/no/tine-sa/pressreleases/fristende-hoestnyheter-fra-tine-1207708 Måtte du betale noe for det? Anonymous poster hash: 87773...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 12. september 2015 #5243 Del Skrevet 12. september 2015 De salte ubåtene fra Nidar var kjedelige, de smakte nesten ikke salt. enig, jeg ble skikkelig skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. september 2015 #5244 Del Skrevet 12. september 2015 Er det noen som har sett oreo med peanutbutter? At den skulle være så vanskelig å finne syntes jeg er rart, når butikken har utvalgt av 15 forskjellige pakkninger av den vanlige oreoen. kommer på mandag!!!! ---- skuffa over firkløveren med mørk sjokolade. smakte ingenting jooo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 12. september 2015 #5245 Del Skrevet 12. september 2015 kommer på mandag!!!! ---- skuffa over firkløveren med mørk sjokolade. smakte ingenting jooo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 12. september 2015 #5246 Del Skrevet 12. september 2015 Da har jeg kjøpt potetgull med bearnaise, skal smake den i kveld. Jeg mener å huske at jeg prøvde en med samme type smak fra Sverige for noen år siden... usikker på om jeg likte den eller ikke. Også kjøpte jeg crispokuler... 25kr for 80g, jadda. Hmm... minner meg om maltesers. Disse er litt mer knas i denne enn maltesers. Jeg elsker maltesers, så disse var kjempe gode. Men prisen var litt stiv for så lite, så kommer nok ikke til å kjøpe deg igjen, dersom den ikke på kommer tilbud til 10-15kr. Kjøper heller en stor pose maltesers i sverige enn denne. Men ikke noe galt med smaken ihvertfall Vi har fått sour patch kids, 25 kr for en standard pose, aner ikke hvor mye det er i den. Men fy flate de er gode! Så de tilfeldig forrige uke, bruker aldri å gå til den godtehyllen hos nærbutikken. Er ikke så glad i sukker bomber, seige godteri og ihvertfall ikke surt. Men disse er sykt gode! Smakte de første gang i usa og ble hekta, og jeg hater virkelig sure godteri! 25kr for en vanlig pose, og den posen er mer enn nok i for den prisen. Ble sjokkert over prisen faktisk. Poser slik som dette; http://www.myamericanmarket.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/SOUR_PATCH_KIDS_400.jpgikke de små avlange med bare 10 biter i. Aner ikke når de kom i vanlig butikk, for jeg bruker jo aldri å sjekke den hyllen. Enig om crispokulene! De var såå gode men herregud for en pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. september 2015 #5247 Del Skrevet 13. september 2015 Rema har fått inn italiensk calzone i den Modena serien sin i smakene skinke og ost, og peperoni og pesto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #5248 Del Skrevet 13. september 2015 Ikke noe nytt godtesnop?Anonymous poster hash: 7bbaf...05d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 13. september 2015 #5249 Del Skrevet 13. september 2015 Litt nytt fra diplomis både med og uten laktose 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 13. september 2015 #5250 Del Skrevet 13. september 2015 Måtte du betale noe for det? Anonymous poster hash: 87773...ddc Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 13. september 2015 #5251 Del Skrevet 13. september 2015 Smakte Freia Firkløver med mørk sjokolade i dag. Synes den var veldig god! Vanligvis kan jeg kaste i meg en halv plate på no time, mens denne holdt det med to rader før det var nok, ser på det som positivt Kjøper aldri versjonen med melkesjokolade men den med mørk sjokolade måte jeg bare prøve. Den var kjempegod! Virkelig anbefales. Noen som har smakt Sørlands chips med tomat og basilikum? Hva synes du? Personlig synes jeg de var gode og kommer til å kjøpe de igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #5252 Del Skrevet 13. september 2015 Fant denne artikkelen også sendte jeg mail om at jeg ville prøve http://www.mynewsdesk.com/no/tine-sa/pressreleases/fristende-hoestnyheter-fra-tine-1207708 Oj, oj. Synd fristen gikk ut 2.september. Kos dermed prøvingen Anonymous poster hash: 861d4...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. september 2015 #5253 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Oj, oj. Synd fristen gikk ut 2.september. Kos dermed prøvingen Anonymous poster hash: 861d4...1ef Velkommen etter.... Endret 13. september 2015 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5254 Del Skrevet 14. september 2015 Smakte mørk firkløver i helgen. Kjempegod! Selv om den minnet mer som en mørk krysning mellom firkløver og helnøtt, mye større nøttebiter enn vanlig firkløver (noe jeg satt pris på). Anonymous poster hash: 492ff...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5255 Del Skrevet 14. september 2015 Mmm. Den nye Ifa super fruit var kjempegod! Litt mykere konsistens enn de fleste andre sukkerfrie pastiller og veldig god på smak (spesielt de røde!) til sammenligning med Dent trio så er disse søtere og smaker mer "ekte godteri". For dere som husker (og savner) de forrige ifa fruit så synes jeg disse var vesentlig bedre. Blir definitivt mange gjenkjøp :-) Fant dem ved kassa på Kiwi. Der så jeg også "Berit Nordstrand, Synnøve Finden" yoghurter, de nye skyrproduktene + den nye atkinsbaren med Fudge. Anonymous poster hash: db92a...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 14. september 2015 #5256 Del Skrevet 14. september 2015 Har prøvd Toro Grønnsakspasta med gulerot. Det smakte helt greit. Ikke like godt som vanlig pasta, men greit å veksle mellom i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. september 2015 #5257 Del Skrevet 14. september 2015 Kjøpte den pastaen med brokkoli og erter i dag. Tenkte det skulle bli en del av middagen i morgen. Veldig spent på hvordan 6-åringen kommer til å like det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 14. september 2015 #5258 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Noen som har funnet den laktosefrie isen noe sted??? Endret 14. september 2015 av Lizliz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5259 Del Skrevet 14. september 2015 Noen her som tilfeldigvis jobber på Meny Ringnes Park i Oslo som vet når de får inn nye varer? Fant ikke en eneste nyhet idag... Anonymous poster hash: 76a55...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 14. september 2015 #5260 Del Skrevet 14. september 2015 De nye greske yoghurtene fra tine (jordbær & vanilje) var gode de! Men nå er ikke jeg så superglad i yoghurt at jeg ble overbegeistret Jordbærversjonen hadde masse jordbærpure og klumper nederst som man blandet ut i yoghurten (for de som liker det) Jeg for min del plukka ut alle bitene Kornblanding-greiene som man skulle ha oppi var gode på begge to! Knasende og sprø istedet for vanlig musli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå