Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Hotellfrokost er aldri feil altså! :juhu:

Mer eller mindre våken siden 05 i morges, det var litt unødvendig kjenner jeg. Men men, man er på kontoret og timene flyr. 

Og det er fredag i morgen! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min beste hotellfrokost-opplevelse er fortsatt da jeg var 7 år, på sydentur og oppdaget vannmelon på frokostbufféten. Luksus utenfor min fatteevne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon og frisk frukt generelt er med på å gjøre hotellfrokost til en solid høydare! Ble både vannmelon, ananas, grapefrukt og appelsin i morges. Og croissant... :sjenert: (alt dette var runde to - dessert :flau: )

Endret av Roadrunner
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grapefrukt har aldri blitt min venn, i noen form... Croissant, derimot :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 minutter siden):

Grapefrukt har aldri blitt min venn, i noen form... Croissant, derimot :sikle:

Grapefrukt kan jeg få vann i munnen av å snakke om. Men den er aller best i Sydenland hvor den får modne i sola og ikke i container... Som all annen tropisk frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for bittert for meg. Jeg tok grapefruktjuice ved et uhell en gang, det var en ubehagelig overraskende - og sikkert et underholdende ansiktsuttrykk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig middag og koselig skravlings hos foreldre i går, nå er det etterlengtet frisørtime før kulturell input senere og middag med venninner i kveld. Fin helg så langt! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 

Møre bein etter løpetime i går, men satser på at det går relativt raskt over. Hektiske dager på jobb, men timene går relativt unna i det minste. Og i ettermiddag krysser jeg fingrene hardt for at jeg halverer bilparken og øker saldoen på kontoen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ordnet seg til slutt. Litt krøll underveis da vi oppdaget at ene lykta hadde tatt kvelden :sukk:, men på det tidspunktet var jeg så klar for å få dette i havn at jeg trolig hadde sagt ja til alle gode og dårlige forslag. Nå ser det ut til å løse seg greit, og bilen er borte og pengene er på konto. En ting borte fra burde-lista! ✔️

Ellers heller jeg mot at trening utgår i dag. Frister veldig å få gjort en større jobb utendørs med rengjøring og klargjøring av veranda, og nå er det endelig vær til det. Og får jeg spylt i dag, så kan jeg kanskje få oljet til helgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde spylt verandaene vi og. Men må vente til naboene i etasjene over oss er ferdige med sine. Gidder ikke gjøre jobben to ganger… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaklehone: :veslejenta: :dusje: :natti:

Har kommet halvveis i rekken over, prøver å mobilisere en vraksliten skrott til en tur i dusjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ettermiddager med solid jobbing utendørs merkes på skrotten. Har ikke vært på treningssenteret, men har visst ikke lagt på latsiden heller. :bond: Værmeldingen er dog ikke veldig olje/beise-vennlig... Det bør ikke være under 10 plussgrader det første døgnet etter oljing/beising - da blir det i alle fall ikke noe den neste uka. :sukk: Får trene litt i stedet da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: Akutt trøtt her... Fått i meg et knekkebrød og en banan for å ha litt å gå på på trening i ettermiddag, og så blir det hjem til rask midddag, dusj og tidlig kveld tenker jeg. Må bare overleve løpetimen først... :kaklehone:

Helgen gikk som vanlig altfor raskt! Venninnemiddag fredag, trening lørdag morgen og så ble det nærmest kollaps etterpå. Fikk ikke gjort noe annet enn å slappe av, var rett og slett helt kaputt. Men forsåvidt greit det, var ikke noe annet som hastet, så kunne tillate meg å slappe av og surre bort en dag. I går var det endelig nydelig vær, så det ble en fin tur i frisk luft før besøk av foreldre og kickstart på årets grillsesong. Ikke feil! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midtuke.... :natti:

Og denne fullmånen (eller andre ting?) herjer litt med nattesøvnen for tida. Våkner flere ganger i løpet av natta, og lå våken fra rett over kl 05 i morges. Veldig unødvendig kjenner jeg. Blir jo gruelig trøtt på kvelden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varulv...? 🌕 :fnise: Jeg har begynt å gjøre et kort avspenningsprogram (10 min yoga nidra - min variant er fra meditasjonsappen min, men youtube har sikkert masse å by på) som det siste jeg gjr før jeg slukker lyset - jeg skal ikke si at det er den eneste forklaringen - jeg har endret flere ting i kveldsrutnene gjennom vinteren - men søvnen er jent over bedre enn den tidvis har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke på tide å få ut Cath fra MC nå? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (Akkurat nå):

Er det ikke på tide å få ut Cath fra MC nå? :pls: (eller, ikke denne uken heller...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for det - hun er svært høyt på ønskelisten min i så henseende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...