Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

God morgen!

Jeg svever rundt her ennå, og bare smiler. :danse: Herlig altså!!! :bolledeig:

Utrolig nok fikk jeg sove ganske greit i går, og har sovet i natt. Ingen vrakdag i dag med andre ord :nigo: Bare fornøyd! :duskedame:

Må se om jeg ikke kan komme meg på trening i dag, og aller helst få lest litt, vasket klær og pakket (skal reise bort i helga). Fikk liksom ikke gjort stort i går... :sjenert:

:hoho:

Tusen takk for herlige tilbakemeldinger, dere er GODE!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy når folk som virkelig fortjener det vinner! Og særlig du da, som er så utrolig glad i Aha og har gledet deg så masse! Ja dette syns jeg rett og slett var helt topp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde man lande etterhvert? :sjenert:

Jaja, smiler bredt som en tulling ennå jeg... Kanskje behov for mer spinning i dag? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter!

Og er kanskje bittelitt slitsom for mine kollegaer? :ler:

Ser ut til at ei venninne blir med på spinning i dag, det blir koselig! Så må jeg kanskje få lest litt og pakket litt etterpå. Er jo CM i dag også :nigo:

Alt bra med Kanei? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og faktisk noe av det aller beste:

Jeg har fått SÅÅÅ mye koselige og hyggelige kommentarer og gratulasjoner!! Blir varm om hjertet, og rett og slett litt rørt jeg altså... Herlige menneskene! :strix:

Litt middag nå, og så videre på trening etterhvert. Klesvask, pakking og mulig litt lesing senere? :hoppe:

Ikke noe annet å si enn at humøret er glimrende om dagen! :ler:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vant du for to, eller? Har ikke fått med meg helt akkurat det. I såfall, hvem tar du med deg?

Snart helg nå, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører ikke så detaljert jubel i boka med tanke på anonymiteten, men ja, ei god venninne blir med! :hoppe: Min tålmodige, supre konsertvenninne ble veldig glad da jeg nevnte det!

Spinningtid! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...