Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke si jeg kjenner nei... Men vi dumper borti hverandre endel i jobbsammenheng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser::danse::danser:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Blir spennende å følge med videre på Hyper - Fuggel'n :popcorn:

:fnise: Ha en fortsatt fin dag!! *lar være å sette fram koffein*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo bare å se til øynene detter ut egentlig. Singel eller ei, det er alltid lov å :wow: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

:vinke:

Enig med de andre, det er godt å se deg så energisk og glad! Et sånn sikleobjekt gjør jo også noe med humøret :lur:

Ha en fin kveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært en veldig bra dag i grunn! :duskedame:

Arbeidsdagen gikk ganske radig unna, og kollegaene var stort sett veldig snille :nigo: Et par koselige komplimenter dukket også opp: to stykker poengterte at jeg så godt ut. Sånt gjør godt!

Kom meg i svømmehallen etter jobb, og tilbakela ca 1000 meter. Ikke så veldig hard trening, men godt med litt bevegelse! Meldt meg på spinning imorra, satser på at det blir bra :jepp:

Akkurat spist laksemiddag, og nå tror jeg at jeg skal ordne med litt klesvask etc. Og kanskje starte så smått med lesing? Tror det blir en ganske rolig "skoledag" i dag, trenger litt avslapning innimellom også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lese i dag? :klø:

Frister veldig med en sløv dag på sofaen altså... Klesvask og hode-hvile. Hmm... Kanskje ikke så dumt det. Skal jo tross alt fungere noen måneder til før det er ferie :jepp:

Skikkelig vind ute i dag, og løst rusk og rask blåser veggimellom! Action! Litt regn innimellom, så er vel høsten som er på full fart hitover.

Deilig å sløve inne med musikk på anlegget og pc'en på fanget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av og kos deg en kveld - det kommer mange andre og du har jobbet bra i mange dager, sier nå jeg :)

:jepp:

Tror jeg sier meg enig med deg! Velfortjent "fridag" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I will!

Akkurat funnet frem strikketøyet, og bare slapper av i sofakroken. Deilig! Henge opp litt klesvask etterpå, og gjøre litt smått forefallende, men ikke de helt store sprellene i dag gitt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikketøy??? Hva da?? Jeg strikker ullbuker, sjal og bomullsvest....

Kanskje symøte hos meg i desember. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et par strikkeprosjekter på gang, akkurat nå sitter jeg med pleddet mitt (pensjonistprosjektet). DETTE pleddet har jeg satt igang med...

I tillegg har jeg begynt med et nytt babyteppe, av denne sorten (har strikket 3 stk tidligere, men gitt bort alle...

Og så hekler jeg litt grytekluter innimellom... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader så flink du er. Både store teppet og babyteppet var lekre.

Hmmmm føler meg virkelig ikke flink til å strikke nå...... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fader så flink du er. Både store teppet og babyteppet var lekre.

Hmmmm føler meg virkelig ikke flink til å strikke nå...... :flau:

Okei, ny bekjennelse...

Jeg kan egentlig ikke strikke eller hekle :skratte:

Før jeg strikket det første babyteppet, hadde jeg strikket to enkle skjerf ved hjelp av mams. Før det var det vel 20 år siden strikking på barneskolen (og det ble kastet til slutt...). Men jeg fant oppskriften på babyteppet, og falt pladask. Fikk hjelp i et forum, og innså at det faktisk ikke var så vanskelig som jeg fryktet (okei, jeg måtte vel rekke opp første tredjedelen av det første babyteppet 7-8 ganger... Men så!). Lærte meg å tolke oppskriften, og vips var jeg i gang. Kan du rett og vrang? Det er alt jeg kan, men det holder! Innimellom er det to rette sammen, eller et kast (bare legge tråden over pinnen, og så strikke videre. Det går så fint atte!! Det ene teppet ga jeg til min bror og samboeren, da de fikk min nevø. Min bror satt med tårer i øynene og lurte på om JEG hadde laget?? Han har aldri sett meg med strikkepinner... :ler:

Pleddet er egentlig superenkelt (hvis vi ser bort fra Canto-pyntegarnet i det hvite feltet, men det bekymrer jeg meg ikke over ennå, det skal ikke på før etter tovingen evt). Pleddet strikkes i remser, kun glattstrikk (rett/vrang). Så sys remsene sammen, og teppet toves. Eneste som kreves er MYE garn og EKSTREMT med tålmodighet :ler: Derfor kaller jeg det pensjonistprosjektet...

Men TUSEN takk for koselig tilbakemelding!

Enig med Skravla..........

:klem:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha... trodde pensjonistprosjektet var mønsterstrikket jeg. Vare ensfarget..... Døøøøøøøøh!

Jeg strikker stort sett sokker og skjerf og sjal jeg. Rett og vrang.... Og nå ullbukser til søte niesen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Bare ensfarget ja... Så skal Canto-garnet (mønsteret i den kremhvite kanten) nålefiltes på til slutt (aner meg at det er et tålmodighetsprosjekt... Den tid den sorg!). Men før toving er pleddet over 2x2,5 meter da, så det er noen masker... Lengden er ca 719 omganger (8 remser)... MYE strikking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...