Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Lyst er oppskrytt - jeg finner mer motivasjon i selvtilfredsheten jeg føler etter gjennomført treningsøkt :ler: 

Her begynte den kulturelle sesongen i operaen på fredag, det var så deilig. :strix: Og på søndag venter endelig fagottene - den konserten skulle egentlig vært i mai i fjor, og i august i fjor, og i mai i år... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har avbooket dagens spinningtime, og får heller ta det på sparket eventuelt. Men i dag spiller ikke kroppen på lag, og jeg er uggen i både hodet og magen, inkludert kvalm. Vurderer nesten en middagshvil, men det får vel være grenser. 

Spinninga i morgen gleder jeg meg til - da er endelig favorittinstruktøren tilbake med fast time :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Det ble en svært rolig ettermiddag og kveld i går, med en kropp som ikke helt spilte på lag. Begynte å gå seg til nærmere leggetid, heldigvis! Og foreløpig føles det bedre i dag. Brødmat til middag i går, og popcorn til kvelds :sjenert: Et visst forbedringspotensiale vil jeg si. 

Satser på at formen holder seg utover dagen, og at jeg kommer fra jobb i høvelig tid, For jeg har lyst til å spinne i dag! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcorn er det lenge siden jeg har spist... Dverghamsteren jeg hadde en gang i tiden var glad i popcorn - lykken var stor da han kom seg opp i bollen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (44 minutter siden):

Popcorn er det lenge siden jeg har spist... Dverghamsteren jeg hadde en gang i tiden var glad i popcorn - lykken var stor da han kom seg opp i bollen :ler: 

:skratte:*indre bilder av forspist hamster dukker opp *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamster i popcornbollen vs Skrue McDuck i pengebingen. Jeg ser tydelige paralleller :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F R E D A G ! ! ! 

Var visst ei stund siden forrige fargerike fredag, så i dag trengtes det. Trøttesen her i dag, men så lenge det er fredag så går det nok fint. Kan jo sove mer i helgen :natti:

Satser på at arbeidsdagen går kjapt, og så blir det koselig foreldrebesøk i ettermiddag, med god mat :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vi snakke om dette at grådighet straffer seg igjen...? Men når du nevner det har jeg også Toblerone i kjøleskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å gå på en smell i går. Var helt kjørt etter den sjokoladespisinga, og det jeg hadde en liten plan om å få gjort før leggetid utgikk glatt. I stedet ble det tidlig tannpuss og senga, litt lesing og vipps borte. Sovet urolig i natt, så passe trøtt i dag kjenner jeg. Men har booket spinning, så får vel skrape sammen skrotten og komme meg av sted i kveldinga. 

Labbetur med venninne etter jobb i morgen, og så er det jo plutselig fredag og helg i overmorgen :strix: (hvorfor er det ingen i midt inni der? i overimorgen synes jeg klinger så meget bedre :opplyser: Ja, jeg måtte google for å sjekke. Innser stadig at jeg bruker en del ord og begreper feil, og prøver å lære litt innimellom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått sånne overraskelser av og til, på uttrykk jeg tror jeg kan. Men overimorgen gir over 900 000 treff i google, så du er jo ikke alene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Helgen kom og gikk. Litt tung dag i dag, mulig hormoner eller bare litt nedstemt? Uansett, fikk gjort litt her hjemme, kost meg  på verandaen med bok i finværet og tatt det rolig. Nå er treningsbagen halvveis pakket, og klesvasken henger til tørk. Så da er det snart tid for senga og litt mer lesing. Ny uke i morgen! Og ny dag, som forhåpentligvis blir litt lettere i toppen. 

Var ute og spiste og på kino i går, veldig fin lørdagskveld! Koste meg stort med god musikk og finfine timer på kino - gjorde godt! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (10 timer siden):

Skal man anta at du så tre middelaldrende menn krangle...? :fnise: 

:jepp:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (12 timer siden):

Skal man anta at du så tre middelaldrende menn krangle...? :fnise: 

Du trekker kanskje en parallell til gretne, gamle gubber? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var visst ikke bare gårsdagen som var/er en litt tung dag… Tydelig at det er litt tankekjør som herjer om dagen, for hodet går fullstendig på høygir. Men det har gått greit på jobb i dag, og det ble en ok treningsøkt (langt unna “toppslag”, men mye bedre enn ingenting!). Så da er det bare å få i seg litt mat, slappe av, finne dusjen og til slutt finne senga. Så satser vi på en bedre dag i morgen… 

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Dagen har gått jevnt og trutt, og vipps er det en times tid igjen. Ingen trening planlagt i dag, i stedet har jeg en aldri så liten avtale med støvsugeren (det vet det ikke ennå), og håper heimen kan komme tilbake i representativ stand. For nå er det sørgelige greier gitt. 

Må bare handle litt på vei hjem fra jobb, og så tror jeg kunsten er å IKKE finne sofaen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fascinerende hvor mange andre ting man fokuserer på når man egentlig skal støvsuge... :sjenert: Har fjernet døde blader fra noen planter, vannet litt, tømt oppvaskmaskinen, renset filteret i oppvaskmaskinen, ryddet... Og så vidt startet med støvsuging. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...