Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:bond:

16 timer! 

:bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kofferten er pakket, passet lokalisert og alt under kontroll?

Skrevet

God tur. Håper det dukker opp noe på instagram også - for oss uten facebook. 

Skrevet
Daria skrev (3 timer siden):

Kofferten er pakket, passet lokalisert og alt under kontroll?

Tror bare toalettveska mangler nå, men fuglene må vite hva som faktisk er med i kofferten... :bond:

Pass, penger, kredittkort, vaksinasjonskort, ladere og kamera - drt som ikke er med nå, det blir ikke med... 

Skravla skrev (3 timer siden):

God tur. Håper det dukker opp noe på instagram også - for oss uten facebook. 

Tusen takk! Kommer nok litt på Insta også - enten underveis eller litt senere :jepp:

Skrevet

God tur 🥰

• 3 uker senere...
Skrevet

:vinke:

Good morning :kaffekopp:

Tilbake til hverdag, og allverdens utfordringer. :bond:
Jobbreise senere i uken, må bare få avklart med sjef og kollega hvem som reiser når. Sjefen hadde visst sett for seg avreise for oss begge i morgen tidlig, jeg la inn kjapp protest, siden jeg skal være med og holde kurs lørdag fra 9-12, og derfor må være på stedet også da. Tirsdag til lørdag blir vel voldsomt :opplyser: Så mer for meg torsdag til lørdag... Så nå er sjefen i tenkeboksen, og så får vi se hvor vi ender. Ooo happy days! 

Skrevet

Hun kom hjem, vasket klær og flakset videre? :kaklehone:

Skrevet
Daria skrev (4 timer siden):

Hun kom hjem, vasket klær og flakset videre? :kaklehone:

Jepp! 

Rakk hele 6 netter i egen seng da :opplyser:

Nå er det tre hotellnetter :nigo:

Skrevet

Hotell-livet fungerer ganske bra, i kveld er det ingen planer og jeg har landet på senga for et par timer siden (i går var det sosialisering og felles middag med et par kollegaer). Nå blir det snart natta, trøttesen må lade opp til ny dag. Det går i ett på jobb mens jeg er her, men heldigvis et par effektive dager så langt, så jeg håper på mer "cruise control" i morgen. Utfordringen i morgen blir vel alt det som er utsatt denne uken, eposter, fakturaer, ordre og annen moro... :sukk: Og om ei drøy uke blir det retur hit, med tre nye hotellnetter :fnise:

Skrevet

:kaffekopp: Bil levert på verksted, leiebil tok meg trygt til jobb, og man er vel installert på kontoret for dagen. Blir nok vanlig kontoruke denne uken, før det er ut på tur igjen neste uke. 

Litt eposter som må besvares, et par fakturaer som må godkjennes, og litt andre ting som må avklares. Og så må det trenes :trene: litt denne uken - det har blitt altfor lite trening de siste ukene! Løpetime booket i ettermiddag, planer om spinning på onsdag, og så bør jeg vel kontakte pysjtreningsvenninna for å se om vi kan få til noe sammen. Må få sendt en melding til PT'en også, vi har vel et par timer igjen som må/bør brukes. :bond: Men neste uke forsvinner jo også ganske fort, med 4 dager på reise. :reise:

Ellers? Vet ikke - har ikke kjent etter... :fnise:

Skrevet

Er nok ikke lett å få tid til trening når man er en flyfille som stadig er ute og flakser med vingene langt borte fra treningssenteret (absolutt ikke misunnelig for siste langturen din. :sjenert:). :fnise:

Selv har man trimmet litt blant ville og tamme dyr i dag. :jepp: Og gjort en god gjerning ved å varsle om at en av verdens største gnagere blødde kraftig. Stakkars liten… :trist:

Skrevet

Flodsvin-drama?

Om det ikke har blitt så mye trening de sisue ukene, må det vel kunne sies å ha vært litt aktivitet involvert. Det var et par utflukter der som ikke så veldig lette og avslappende ut...

Skrevet
Daria skrev (13 minutter siden):

Flodsvin-drama?

Jepp, men det var bare et av dem inne i bingen. Så jeg aner ikke hva som hadde skjedd. Mye blod var det ihvertfall… 

Skrevet
Daria skrev (19 timer siden):

Flodsvin-drama?

Om det ikke har blitt så mye trening de sisue ukene, må det vel kunne sies å ha vært litt aktivitet involvert. Det var et par utflukter der som ikke så veldig lette og avslappende ut...

Det ble absolutt mye skritt og bevegelse på ferien, så led ingen nød sånn sett. Godt fornøyd med det, og spesielt fjellturen ble en solid opptur (selv om den gikk i sakte skilpaddefart). En seier! 

Sauen Shaun skrev (18 timer siden):

Jepp, men det var bare et av dem inne i bingen. Så jeg aner ikke hva som hadde skjedd. Mye blod var det ihvertfall… 

Oi! Så bra du fikk sagt i fra, og håper de fikk hjulpet og funnet ut av det. De er sååå skjønne! Og var så stas og se en vill artsfrende ved elven i Amazonas :bolledeig:

Skrevet

Solide problemer med mobilnettet, og operatør har INGEN driftsmeldinger tilgjengelig. 

Så i stedet for å finne driftsmelding med info om at de vet om feilen, jobber med saken og håper at løsning er på plass innen kl xx, så står man i kø for å komme gjennom og sjekke status "manuelt". Hvorfor?? 

Tok bare en time før det kom en notis i media - omtrent samtidig som jeg kom gjennom på chat. Har medfølelse med de som sitter på kundesupport i dag gitt - den køen er nok evig lang! 

Ellers? Snart lunsj, fuggel'n ferdigtrent før jobb i dag :nigo: og ingen store planer i ettermiddag. Tror jeg... 

Skrevet

:kaffekopp:

Skattemelding mottatt, sjekket, endret og sendt inn (faktisk alt sammen i går - må være historisk tidlig mottak av skattemelding for min del, pleier å få en av de siste dagene...). Godt for alt som er gjort! Får tilbake omtrent som forventet (trekker ekstra hver måned som liten buffer), men trenger ikke "bekymre" meg for hvor pengene skal finne veien. Halvparten går til forsikringsselskapet (egenandel) og den andre halvparten går til bilverkstedet (toåring service). :sukk: Poff, så var de pengene borte! 💸

Ellers, snart møte, så håper jeg det kommer telefon om at bilen er klar etter reparasjon og kan hentes (kjenner jeg Murphy rett så ringer de vel midt i møtet...), og så blir det bytte av bil i ettermiddag (levere leiebil, hente egen bil). Og så skal bilen inn til service på annet verksted i morgen. Ooo joy! Her går det i ett... :bond:

Skrevet

Naprapaten spør hvordan det har gått siden sist, og fuggel'n kan fornøyd konstatere at ferie har gjort godt, det har vært lite vondter å spore og kroppen har fungert bra. Den følelsen varer helt til naprapaten har kjent etter :fnise: Auu! Men absolutt bedre enn på lenge, bare et aldri så lite stykke fra helt bra... 

Ellers lykkelig gjenforent med bilen, den har fått nye deler, skiftet bremsevæske, og fått ymse oppdateringer, og skal være god som ny. Relativt ren utvendig, langt fra ren innvendig. Burde-listen vokser... 

Skrevet
Roadrunner skrev (7 minutter siden):

Den følelsen varer helt til naprapaten har kjent etter :fnise: Auu!

Du var naiv nok til å tro at du visste best? :fnise:

Skrevet
Daria skrev (39 minutter siden):

Du var naiv nok til å tro at du visste best? :fnise:

Man har jo et håp... Men samtidig har man vært hos behandler nok ganger til å vite at de gjerne finner galskap uansett hvor bra man måtte mene at ting er. Vi er heldigvis enige (naprapaten og jeg) om at vi fremover har noen uker mellom hver time, siden det ikke er akutt eller voldsomt for tiden, mer småting som må tas og litt vedlikehold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...