Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir godstolfredag her. Denne skrotten er støl etter å ha ryddet bort julepynt. Og det sier vel sitt om tilstanden… :roll: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God mandag! :kaffekopp:

Ble det fin godstolfredag hos @Sauen Shaun? Hvordan har kroppen det? 

Her er muskulaturen tilbake i relativt normal virk - heldigvis. Løpetime lørdag, trasketur i går - finfin helg! Nye vintersko er i hus (det er en prosess, men var smart og tok en tur innom Skechers-butikken før jeg ga helt opp og de hadde sko til kranglete føtter :juhu:) og de fikk godkjent på gårsdagens tur. Ellers strikket litt, sett litt skiskyting, kastet et lass hybelkaniner på dør og vasket litt maskiner med klær, håndklær og sengetøy. Same procedure as every weekend, mer eller mindre. 

På tide å fylle på :kaffekopp:

Skrevet

Det ble ihvertfall en lat godstolfredag. Og ei rolig helg. Og i dag er det enda roligere… Her er formen dritt - både fysisk og psykisk… Det er blytunge dager… :sukk: 

Skrevet

Du har min fulle medfølelse - sånne formperioder er krevende på alle måter. :klem3:Ikke bare er alt dritt, men det er minimalt man kan gjøre med det og det lille man kunne gjort orker man ikke. Jeg blir gjerne henfallen til sjokolade og nettshopping... Håper du får bedre dager snart!

Skrevet
Daria skrev (2 timer siden):

Du har min fulle medfølelse - sånne formperioder er krevende på alle måter. :klem3:Ikke bare er alt dritt, men det er minimalt man kan gjøre med det og det lille man kunne gjort orker man ikke. Jeg blir gjerne henfallen til sjokolade og nettshopping... Håper du får bedre dager snart!

Takk :klem3: Jeg er stygt redd jeg må gjennom en storm før det blir bedre… Og jeg har ikke krefter til å ta den fighten. :trist: 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (35 minutter siden):

Takk :klem3: Jeg er stygt redd jeg må gjennom en storm før det blir bedre… Og jeg har ikke krefter til å ta den fighten. :trist: 

:klem3:

Sender det jeg kan av varme tanker og håp om at det kan løse seg, kjære @Sauen Shaun

Skrevet
Roadrunner skrev (10 minutter siden):

:klem3:

Sender det jeg kan av varme tanker og håp om at det kan løse seg, kjære @Sauen Shaun

Tusen takk :klem3: 

Skrevet

:kaffekopp:

Trøttetirsdag til tjeneste... :natti:

Sovnet litt sent i går, har vært mye våken i natt grunnet brøyting utenfor, og våknet for sikkerhets skyld kl 05. Som om natten ikke var kort nok allerede :sukk:Tunge øyelokk, men man fikk måkt seg ut i morges og kom seg trygt til jobb. Bare å glede seg til mer snø og mer måking :sno:

Skrevet

Sjekket avisen da jeg var trygt ankommet kontoret i morges, og valgte så å sende melding til mine foreldre om at jeg var trygt parkert. Det var MYE action på veiene, og avisen varslet brutale forhold, så like greit å si i fra om at alt er vel, før de rekker å engste seg. Mams hadde ennå ikke sjekket avisen, men takket veldig for meldingen etter at hun hadde åpnet nettavisen... Moro med vinterkaos på veiene :opplyser:

I ettermiddag venter en spinningtime og litt huslige forberedelser, siden det er planer både torsdag og fredag ettermiddag/kveld, og så tidlig avreise lørdag morgen. Ikke uken for utstrakt hvile og avslapning med andre ord. 

Skrevet

Jeg kan bekrefte at man blir mer fornuftig jo eldre man er... For sikkert minst 12 år siden kjøpte jeg et strømiddel på Biltema, siden inngangspartiet her var glasert. Strømiddelet var verken grus eller sand, men mer lysegrått granulat av et eller annet. Og allerede etter et par dager var jeg såå lei, siden dette ble dratt inn med skoene og gangen så fryktelig ut etter kort tid. Såååå, jeg har heller kjempet med holka uten strømiddel, med livet som innsats i flere år og knapt brukt det...

Vel, i dag tok fornuften endelig over igjen. Man risikerer da ikke brudd, hodeskader og lårhalsen fordi man ikke gidder å støvsuge eller vaske gulv? :murvegg:  Har strødd godt og kan forhåpentligvis ferdes relativt trygt fremover. Dette vinterføret er virkelig ikke noe å lengte etter... 

Det kan meldes om at det aktivt telles ned til tur :opplyser:

Skrevet

Old and wise... :fnise: Brodder er min venn, men det satt langt inne.

• Liker 1
Skrevet
Daria skrev (14 minutter siden):

Old and wise... :fnise: Brodder er min venn, men det satt langt inne.

Har blitt flinkere til å bruke brodder her også, men ikke på til/fra bilen turer...

Skrevet

Stopp verden, jeg vil av! :bond:

Som om ikke mørket, kulden, snøen, isen og regnet er nok til å gå i hi, så er det fullstendig galskap som regjerer på den andre siden av dammen. Det blir galere og galere - jeg orker ikke mer... :murvegg:

Skrevet

Man lurer jo stadig oftere på om det virkelig ikke er noen voksne på jobb der borte.

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Man lurer jo stadig oftere på om det virkelig ikke er noen voksne på jobb der borte.

Det har jeg vært ganske sikker på ganske lenge - at det ikke er noen voksne på jobb... :trist:

Skrevet
Roadrunner skrev (På 19.1.2026 den 14.27):

Stopp verden, jeg vil av! :bond:

Kan jeg få slå følge med deg over til en verden uten gulrotfargete (og andre maktsyke) gamle gubber??? :pls:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (10 timer siden):

Kan jeg få slå følge med deg over til en verden uten gulrotfargete (og andre maktsyke) gamle gubber??? :pls:

Jepp, her er det bare å slenge seg med. 🛫

Mars er kanskje for nærme? :klo:

Skrevet

Litt oppstykket natt merkes, fuggel'n er trøtt gitt. Men har inntatt kontoret og er godt i gang med dagens gjøremål. I ettermiddag venter en spinningøkt, og i morgen er det klart for en PT-time igjen. Lenge siden sist etter skuldertrøbbel, så litt spent på hvordan det blir. Har jo knapt trent styrke på mange måneder... :sukk:

Ellers har det ramlet inn en lunsjavtale til lørdag, en middagsavtale neste uke og en jentekveld hos meg sent neste uke. Kjekt med litt sosial aktivitet! Og full nedtelling til avreise :nigo:

Skrevet

Hvorfor er jeg flinkere til å rydde på jobb enn hjemme? 

Og hvorfor varer ikke den "ryddelysten" til etter jobb også? 

:sukk:

• Liker 1
Skrevet

Nylig observert på treningssenteret: 

- Unge gutter trener (i all hovedsak) overkropp :trene: (og mange hadde absolutt hatt godt av å trene noe mer bein/underkropp...)
- Unge jenter trener (i all hovesak) rompe :flekke: 

Det var rett og slett påfallende å se da det var ganske tett med folk i helsestudio, og mye unge/studenter som trente samtidig. 

Da jeg litt senere spurte  PT om forskjellen på to øvelser, og fikk til svar at variant en var mer fokus på rompa, mens variant to hadde mer fokus på bein, måtte jeg virkelig ta meg sammen for å ikke sprute ut i latter. 

Tidvis ganske festlig å være sær, middelaldrende fuggel... :kaklehone:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...