Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Det var ganske skumring i 12-tida i regnvær også i dag... Men jeg hadde refleks :opplyser: Påtrykt regnkåpa på begge sider og brikker dinglende fra lomme og veske - jeg føler meg ikke trygg uten. Det er jo definitivt i min interesse at andre ser meg... (Men jeg er ikke så glad i de med blinkende lys - det er ikke så godt hverken for hodet eller mørkesynet når de kommer mot meg...).

Enig i at blinkende lys er langt fra optimalt, jeg møtte en med grønt blinkende lys rundt armen i går kveld, og man blir jo svimmel av mindre. Men han synes i alle fall! Jeg har tilsvarende lys, som enten kan lyse stabilt eller blinke. Jeg bruker aldri blinken, kun stabilt lys rundt armen. Greit å ta med seg i farta hvis jeg bare skal ut med søpla eller lignende (siden jeg må gå et lite stykke). 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

God mandag! :natti: 

Sosial og hyggelig helg, og lettere vraket fuggel (what else is new...). Men man har fremdeles internett :strix: Man har plass på ettermiddagens løpetime :bond: og værgudene leverer :sol: Så skal ikke klage så veldig kjenner jeg. Men er det helg snart? :sjenert:

Skrevet

Det er fire og en halv arbeidsdag igjen til helg. :opplyser:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (35 minutter siden):

Det er fire og en halv arbeidsdag igjen til helg. :opplyser:

Det er lenge :bond:

Skrevet (endret)

Good morning! 

Man kjører til jobb i hint av soloppgang og kjører hjem i solnedgang. En drøy måned til sola snur... Hvorfor går ikke mennesker i hi? Instinktene prøver å fortelle meg at det er under dyne/pledd at livet på denne årstiden bør leves. Ikke fungerende i samfunnet :sjenert:

Bra løpetime i går, og sliten fuggel landet på sofaen med en matbit da jeg kom hjem. Det er altså så kjekt å kjenne at kroppen fungerer bedre og bedre på disse timene, og at jeg kan skru et lite knepp på farten innimellom. Motiverende! Og kortintervall er akkurat passe - lange nok til at pulsen får kjørt seg (og pausene er latterlig korte), men korte nok til at man ikke segner om fullstendig. Me like! 

Endret av Roadrunner
Sånn derre skriveleif
Skrevet

Holmenkollstafetten neste vår? :duskedame:

Jeg tror jeghar hatt flere innedager de siste tre ukene enn de foregående tre månedene - det krever litt mer innsats (eller presserende grunner) å komme seg ut nå...

Skrevet (endret)
Daria skrev (21 timer siden):

Holmenkollstafetten neste vår? :duskedame:

:sjokkert:

Veeeel, det måtte i så fall bli en av de korteste og snilleste etappene... Vi var faktisk i gang med å snakke om Holmenkollstafetten i år på jobb, men så kokte det bort i ingenting tror jeg. Og jeg hadde faktisk tinget en av de korteste etappene :sjenert:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Veldig koselig skravletur med venninne i går, godt med frisk luft! Skumring da vi gikk og helt mørkt da vi var ferdige, men frisk luft uansett :nigo: Hjem til middag, litt rydding og avslapning, og vipps var det natta. Sovet ganske godt, solid pakket inn i dyne og pledd. Småfriskt ja! 

Men har jeg nevnt for utrolig deilig det er med forvarmet bil? Og ikke minst, varme i rattet? :strix: Sååå deilig! 

Skrevet

Kranglete kne denne uken så har blitt litt dårlig med trening de siste dagene... Hadde booket løping og spinning i dag, droppet begge deler og har puslet hjemme i stedet. Og ordnet litt ærend. Så må jeg bare huske å ta litt betennelsesdempende og smertestillende noen dager, slik at kneet kan skjerpe seg. Vil på løpetime på mandag! :pls:

:veslejenta:

Skrevet

Hvordan går det med kneet? Er det klart til løpetime? 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (20 timer siden):

Hvordan går det med kneet? Er det klart til løpetime? 

Knær ble med på løpetime, men andre kneet var ikke overbegeistret, så omtrent halve timen ble til motbakketrask i stedet for løpeintervaller. Hjem til en kjapp matbit og et lite klesskift, før jeg fartet avsted for en skravletur med venninne. Veldig koselig og veldig godt med frisk luft og en god prat. Tok med refleks, pannebånd og vanter i veska i dag, kanskje stoppe på vei hjem for en liten trask et sted? Mørkt, men frisk luft gjør godt kjenner jeg. 

Skrevet

God torsdag! 

Trøtt fuggel i dag, selv om det ble tidlig senga i går. Og ingen fare for tidlig senga i kveld, siden det er venninnekveld på agendaen. Og sosiale planer i morgen etter jobb, så kanskje lande litt i helgen? :bond:

Trening går litt så som så om dagen, det er seigt å motivere seg til noe særlig mer enn et par tre hovedøkter, styrketrening har jeg ramlet fullstendig av og knær krangler litt. Løpetime og trask mandag, trask tirsdag og spinningtime i går = litt murring igjen i går kveld :sukk: Har heldigvis litt medisiner som ser ut til å fungere veldig bra, så var bare å ta en liten dose til kvelds og håpe på rask bedring. Vurderte styrketrening i ettermiddag før venninnekveld, men fornuften (eller latskapen) seiret... :sjenert:

Skrevet

Noen har kanskje bestilt garn... Og kjøpt strikkeoppskrift... 

Selv om det ligger et halvferdig prosjekt på sofaen, og et "ferdig" prosjekt (hei trådfesting!) ved siden av :sjenert: 
Så enten må jeg strikke som en tulling de neste dagene, eller så har jeg snart tre påbegynte, halvferdige eller "ferdige" prosjekter på sofaen :plystre:

Skrevet

Du vet at du ikke må begynne på det nye i det øyeblikket det er i hus...? :fnise:Ikke at jeg er eksperten her, men jeg er ganske sikker på at garn ikke har utløpsdato...

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Du vet at du ikke må begynne på det nye i det øyeblikket det er i hus...? :fnise:Ikke at jeg er eksperten her, men jeg er ganske sikker på at garn ikke har utløpsdato...

:sjokkert:

Nei, her er du heeelt på jordet! Uåpnet garn til et gitt prosjekt har svært kort holdbarhet - men det hjelper så snart det har kommet på pinnene...

Skrevet

Så åpnet har faktisk lenger holdbarhet enn uåpnet, selv om det på ingen måte er fullført? :noterer:

Skrevet
Daria skrev (29 minutter siden):

Så åpnet har faktisk lenger holdbarhet enn uåpnet, selv om det på ingen måte er fullført? :noterer:

Det er min soleklare erfaring... :sjenert:

Ellers hadde vel pleddet jeg startet på rundt år 2005 vært kjørt for lengst? :plystre: 
Nå har jeg ikke sjekket på noen år - kanskje det er både muggent, råttent, oppløst og ødelagt? :sjokkert:

Skrevet
Daria skrev (4 timer siden):

Ehhh JA!

Skrevet

Jeg bøyer meg for de erfarnes unnskyldninger/påstander/kunnskap - jeg er litt usikker på begrepsbruken her... :plystre:

Skrevet
Daria skrev (44 minutter siden):

Jeg bøyer meg for de erfarnes unnskyldninger/påstander/kunnskap - jeg er litt usikker på begrepsbruken her... :plystre:

Det går fint med kunnskap...... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...