Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:overrasket: Det synes jeg var unødvendig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (23 minutter siden):

:overrasket: Det synes jeg var unødvendig...

Unnskyld... :sjenert:

Skrevet

Og ellers har du det bra? Humøret stabilt, formen i vater, søvn og matinntak under kontroll...? :fnise:

Skrevet
Daria skrev (3 timer siden):

Og ellers har du det bra? :nigo:

Humøret stabilt :klo:

formen i vater :bond: 

søvn :veslejenta:

og matinntak :plystre:

under kontroll...? :fnise:

Alt er som du ser strålende (magen trøblet siden lørdag, siste to nettene våken fra mellom 03 og 04 med solid mageknip), full kontroll her. Har bare ikke fått pakken min med garn! :kjefte:

Skrevet

Som jo er en helt forståelig grunn for å klikke i vinkel og ty til vold... Mulig @Skravla har mer forståelse å komme med... :fnise:

Skrevet
Daria skrev (52 minutter siden):

Som jo er en helt forståelig grunn for å klikke i vinkel og ty til vold... Mulig @Skravla har mer forståelse å komme med... :fnise:

Jammen, siste oppdatering er fredag 30.januar kl 15:25 - "Sendingen sorteres før den sendes videre"

Skal de sortere hver meter? Jeg er ganske sikker på at garnet kommer i ferdig sorterte nøster... 

Og nettbutikken meldte om levering fredag - det er jo evig lenge siden! :sukk:

Mest oppgitt på meg selv som faller for sånne enkle beskjeder og handler på nye steder - er for dumt! Så egenlig er denne :murvegg: mer passende enn å klaske til andre... 

Skrevet

Skravla ler rått av slik amatørmessig ting som å kjøpe garn hver gang man skal starte noe nytt.... 

Skrevet
Skravla skrev (20 minutter siden):

Skravla ler rått av slik amatørmessig ting som å kjøpe garn hver gang man skal starte noe nytt.... 

Jammen, jeg har jo ikke en lang liste over planlagte prosjekter - de kommer til meg litt ad hoc... :sjenert:

Og jeg hadde i det minste håpet på snev av forståelse fra din kant :sukk:

Strikker restegarn så lenge... 

Skrevet
Roadrunner skrev (45 minutter siden):

Men altså, hvor lenge har du kjent oss nå...?

Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Jammen, jeg har jo ikke en lang liste over planlagte prosjekter - de kommer til meg litt ad hoc... :sjenert:

Strikker restegarn så lenge... 

Har vi møtt hverandre?

Skrevet

Og Daria hadde allerede påpekt at dette burde være kjente farvann. :fnise:

Skrevet

Hmpf! 

Ikke en gang medfølelse og forståelse i min egen bok... :sukk:

Skrevet

Garn ferdig sortert og har ankommet rett fylke i det minste (ser det ut til...). :opplyser:

I natt: "Siden denne har forenklet sporing, vil det ikke komme flere oppdateringer."

Seks timer senere: "Pakken er nå underveis til leveringsadressen." 

:fnise:

Håper det betyr at jeg kan hente pakke på vei hjem i dag :jepp:

Skrevet

Pakken kunne ikke leveres i postkassen (det kunne jeg fortalt de for en uke siden), og man må smøre seg med ytterligere tålmodighet. 

Legg til frustrerende avslutning på arbeidsdagen og litt overtidsjobbing i kveld, så... :murstein:

Skrevet

Burde vært på spinning i går ettermiddag (eller trening generelt, hode og kropp hadde nok hatt godt av det!), men det ble strake veien hjem i stedet. Men da med lovnad til meg selv om at det i stedet måtte bli pysjamastrening i morges. Den satt langt inne, men er herved gjennomført :trene: Godt fornøyd tross alt! Og det er torsdag, snart helg med sosiale planer både fredag og lørdag, og en etterlengtet frisørtime inni der. 

Ellers, nedtelling for fullt og bare en drøy uke til avreise :juhu: Litt skrekkblandet fryd for å være ærlig, værvarselet ser heller skralt ut, men uansett regner jeg med opplevelser i hopetall. Og med alt styret på jobb om dagen, så kjenner jeg at timingen faktisk er imponerende god :lur:

Skrevet

:nordvesta: F R E D A G ! ! ! :nordvesta:

Helt innafor kjenner jeg! Litt trøttesen (hva er greia med å våkne mellom 04 og 04:35 HVER dag for tiden?), litt tom i hodet og veldig klar for koselig kveld med trivelige mennesker og god mat. Og superklar for frisørtime 👩‍🦳

Og siden ingen har spurt - NEI, pakken har fremdeles ikke kommet. :murvegg:

Noen kommer til å kontakte Posten mandag ettermiddag (skulle kontakte kundeservice dersom jeg ikke hørte noe mer i løpet av noen dager) om dette ikke ser ut til å bedre seg - ærlig talt! Hva i allverden driver de med? 

Skrevet

Det kan meldes om at pakken som tilsynelatende ikke fikk plass i postkassa onsdag forrige uke, på magisk vis ble funnet i postkassa lørdag (var ikke hjemme fredag, så det er nok mest trolig at den landet i postkassa da). Garn i hus - alt vel. Godt for alt som er i orden før tur! 

Ellers hektiske dager nå på tampen, mye som bør/må gjøres både på jobb og hjemme, og kjenner det er litt armer og bein rett og slett. Og når jeg først er hjemme går ting litt i sirup, og jeg utsetter og utsetter, så det kommer til å bli hektisk i innspurten. Er tross alt bare to dager igjen på jobb! :bond:

Skrevet

Ikke plass i postkassa kan også bety ikke plass hos postbudet...

Mem du skal vel ikke ha det med på tur? Det er vel visse muligheter for å kjøpe kortreist dit du skal, vil jeg tro...

Skrevet
Daria skrev (11 minutter siden):

Ikke plass i postkassa kan også bety ikke plass hos postbudet...

Mem du skal vel ikke ha det med på tur? Det er vel visse muligheter for å kjøpe kortreist dit du skal, vil jeg tro...

Nei, det skal ligge trygt hjemme. Får være grenser. Og som du sier, det er vel kanskje heller fare for at det kan ramle garn eller strikket plagg i bagasjen på vei hjem :plystre:  Men uansett godt å ikke ha pakke på vent når jeg setter meg på flyet - greit for alt som er avklart før avreise. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...