Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Roadrunner skrev:

En aldri så liten meditasjon...

 

De der er så herlige - jeg ha sett en annen på twitter tidligere. Gikk litt hardere for seg i denne, da... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rise and shine! 

Fuggel'n på vei til trening, og ellers klar for ganske rolig hjemmehelg tenker jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været legger jo litt opp til innehelg, hvertfall på disse kanter :regn: I morgen har jeg en avtale med en kjekk ung fiolinist i operaen, men i dag tror jeg ikke turen går lenge enn nærmeste butikk - om jeg kommer meg opp og ut før syndefloden kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk hjem igjen før himmelens sluser åpnet seg, og har ingen store planer om å passere gjennom utgangsdøren igjen i dag. Kjøleskapet er velfylt, skrotten er sliten og småstøl og sofaen er behagelig :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 

Vi nærmer oss helg igjen :nigo: Ikke for det, skal jobbe store deler av helgen, så blir ikke så mye fri akkurat. Meeen, litt ekstra kronasje kommer alltid godt med, og jeg har da meldt meg heeeelt frivillig til denne jobbingen. Skal hjelpe på en annen avdeling, så blir kjekt med noe helt annet.

Har begynt å besøke treningssenteret litt oftere igjen, og kjenner det gjør godt altså! Er jo så grått, vått og mørkt ute allikevel, så enklere å moitvere seg til en økt trening. :trene: 

Take away står på menyen for middag i dag, gleder meg storveis! Så blir det møte i borettslaget senere, og forhåpentligvis litt tidlig i seng. Fredag i morgen :strix:

Og utenlandstur med julemarked neste helg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Daria skrev:

Hvilket utland går turen til nå?

Nytt land og ny hovedstad, denne gangen går turen til Estland :nigo:

Man fikk jo en bucket-list som må vedlikeholdes... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer på jobb idag, og blir nok endel timer i morgen også ja. Er vel best å finne senga her... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare 4 timer jobb i dag (etter 10 timer i går), så rakk en fin gåtur i strålende søndagsvær før sola gikk ned. Veldig deilig med dagslys og :sol:

Nå er det sofa og sjakk, og så må jeg få lagt rent sengetøy på senga. Trengs! Men helt innafor med litt sofasløving synes jeg :veslejenta:

4 dager på jobb denne uka, så ut på tur :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumringstur på skogssti endte med knall og fall, og en øm og hoven legg. Argh! :sukk: Kom oss etterhvert over på jevnere underlag, og resten av turen gikk fint på grusdekke (men gruelig mørkt siste del va turen, ble mer måneskinnstur :fnise: ). Men får vel ta mest innendørstrening på ettermiddagene fremover, eventuelt holde meg til opplyste strekninger. Gidder ikke mer knall og fall! 

TRE dager igjen på jobb denne uka! :strix:

Og lønn med halv skatt i morgen :bolledeig:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da passer det kanskje ekstra bra med halv-skatt-lønn i morgen...? :fnise: Du får bruke litt av den på å investere i en hodelykt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Daria skrev:

Da passer det kanskje ekstra bra med halv-skatt-lønn i morgen...? :fnise: Du får bruke litt av den på å investere i en hodelykt... 

:ler:

Leggen har fått en smått kledelig blåfarge og hevelsen er så smått på retur. Godt det ikke er bikintur i helgen! 

Kom meg gjennom møtet på jobb i dag, og skuldrene er på vei nedover igjen. Jau...Et par møter i morgen også, og venninneskravling i kveldinga. Så er det vare torsdagen igjen på jobb :strix:

Og jeg skal ha fri i romjula :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med langfri i julen. 

 

Jeg må jobbe 27.12, men det skal nok gå bra. Vi er to som deler romjulen mellom oss så det blir en dag på hver. Og det kan være at vi finner ut at det ikke er nødvendig å være der i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Daria skrev:

 

Du vet at det ofte forekommer at første søndag i advent faller på en dato i november? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...