Roadrunner Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1881 Del Skrevet 1. september 2010 JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1882 Del Skrevet 1. september 2010 Og spinningtimen i sted startet med U2's Beautiful Day. Passende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. september 2010 #1883 Del Skrevet 1. september 2010 Grattis så masse masse *HURRA HURRA HURRA* :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1884 Del Skrevet 1. september 2010 Tusen takk! Smiler BREDT i dag! En veldig veldig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 1. september 2010 #1885 Del Skrevet 1. september 2010 Så utrolig gøy!! Jeg er kjempeglad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1886 Del Skrevet 1. september 2010 Så utrolig gøy!! Jeg er kjempeglad på dine vegne Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. september 2010 #1887 Del Skrevet 1. september 2010 Så ARTIG rett og slett!! Du må jo bare være helt over deg selv av lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1888 Del Skrevet 2. september 2010 God morgen! Jeg svever rundt her ennå, og bare smiler. Herlig altså!!! Utrolig nok fikk jeg sove ganske greit i går, og har sovet i natt. Ingen vrakdag i dag med andre ord Bare fornøyd! Må se om jeg ikke kan komme meg på trening i dag, og aller helst få lest litt, vasket klær og pakket (skal reise bort i helga). Fikk liksom ikke gjort stort i går... Tusen takk for herlige tilbakemeldinger, dere er GODE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. september 2010 #1889 Del Skrevet 2. september 2010 Det er så gøy når folk som virkelig fortjener det vinner! Og særlig du da, som er så utrolig glad i Aha og har gledet deg så masse! Ja dette syns jeg rett og slett var helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1890 Del Skrevet 2. september 2010 Artig dag på jobb i dag kan du si Og litt igjen også, etter et par treige dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1891 Del Skrevet 2. september 2010 Burde man lande etterhvert? Jaja, smiler bredt som en tulling ennå jeg... Kanskje behov for mer spinning i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 2. september 2010 #1892 Del Skrevet 2. september 2010 Høres herlig ut å sveve rundt som du gjør nå :) Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1893 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg nyter! Og er kanskje bittelitt slitsom for mine kollegaer? Ser ut til at ei venninne blir med på spinning i dag, det blir koselig! Så må jeg kanskje få lest litt og pakket litt etterpå. Er jo CM i dag også Alt bra med Kanei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 2. september 2010 #1894 Del Skrevet 2. september 2010 Joda, har hatt relativt bra med nattesøvn, og når junior sover i vogna si er alt veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2010 #1895 Del Skrevet 2. september 2010 Er ikke det minste rart at du svever fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1896 Del Skrevet 2. september 2010 Og faktisk noe av det aller beste: Jeg har fått SÅÅÅ mye koselige og hyggelige kommentarer og gratulasjoner!! Blir varm om hjertet, og rett og slett litt rørt jeg altså... Herlige menneskene! Litt middag nå, og så videre på trening etterhvert. Klesvask, pakking og mulig litt lesing senere? Ikke noe annet å si enn at humøret er glimrende om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. september 2010 #1897 Del Skrevet 2. september 2010 Det er jo så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1898 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. september 2010 #1899 Del Skrevet 2. september 2010 Vant du for to, eller? Har ikke fått med meg helt akkurat det. I såfall, hvem tar du med deg? Snart helg nå, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1900 Del Skrevet 2. september 2010 Kjører ikke så detaljert jubel i boka med tanke på anonymiteten, men ja, ei god venninne blir med! Min tålmodige, supre konsertvenninne ble veldig glad da jeg nevnte det! Spinningtid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå