Roadrunner Skrevet 20. august 2010 Forfatter #1681 Del Skrevet 20. august 2010 Snik deg ut og røm jobben! I wish! Men nå har det plutselig gått en times tid til, og DA nærmer det seg jo helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. august 2010 Forfatter #1682 Del Skrevet 20. august 2010 Nei, da tar jeg helg gitt! Kjapp tur innom butikken, og så hjem til rydding og matlaging. Gleder meg til besøk! Håper det kan få tankene bort fra toppen Ha en strålende kveld! *plutselig tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2010 #1683 Del Skrevet 20. august 2010 God fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 20. august 2010 #1684 Del Skrevet 20. august 2010 Fredag idag ja! (går helt i surr i dagene når alle dager er like, og natt er nesten det samme som dag) God helg! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. august 2010 #1685 Del Skrevet 20. august 2010 Oi, det var jammen noen kryptiske tanker! :klø: Håper du koser deg masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 20. august 2010 #1686 Del Skrevet 20. august 2010 God helg, Roadrunner! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. august 2010 Forfatter #1687 Del Skrevet 20. august 2010 Har hatt en utrolig koselig kveld! I utgangspunktet var det ei god venninne som skulle komme innom, men så ble det til at vi totalt ble fire stykker. Skravling og kjempekos kveld! Ble ikke så sent siden vi var trøtte alle mann, men noen kvalitetstimer ble det i alle fall Snart senga nå, blir godt! Tankene er visst litt kryptiske ja... De er i grunn litt kryptiske for meg også, og jeg prøver å finne ut hva de egentlig betyr eller ikke betyr. Kort fortalt: Jeg er ikke betatt eller forelsket eller noe sånt, bare litt nysgjerrig på et mannfolk. Men det hele er et håpløst og umulig prosjekt, som jeg aldri burde bli nysgjerrig på, og som jeg virkelig må forsøke å legge bak meg før tanken får slått rot. Det er umulig, og det må forbli umulig, og da er det best å få det bort så fort som mulig. Men altså bare litt nysgjerrig, men nok til at det blir et lass av tanker... Når jeg leser avsnittet over så ble det visst ikke så mye mindre kryptisk? :klø: Ikke lett å forklare noen tanker man helst ikke vil tenke, som man ikke helt hvor går, og som ikke har livets rett... Noen som skjønte noe? (jeg falt av et eller annet sted her tror jeg ) Og ja, jeg er heeeeelt edru altså! Men kanskje jeg skal finne senga uansett, er visst rimelig skutt her... Sov godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. august 2010 #1688 Del Skrevet 20. august 2010 Men hvorfor er det et håpløst og umulig prosjekt som ikke har livets rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. august 2010 Forfatter #1689 Del Skrevet 20. august 2010 Men hvorfor er det et håpløst og umulig prosjekt som ikke har livets rett? Sendte en PM jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. august 2010 #1690 Del Skrevet 20. august 2010 Kjære, søte RR!! Om akkurat *dette* er et umulig prosjekt, så håper jeg du tar deg tid til å dvele ved akkurat *hva* denne personen har, som du liker så veldig godt --- det er iallfall min erfaring; for hver mann jeg traff som jeg likte, så fikk jeg et klarere og klarere bilde av hva det var jeg satte pris på hos en partner .... (og en dag, dukket han opp!! ...) Og jeg syns det er en gunstig måte å "kanalisere" de negative tankene i en mer positiv retning; "eie" dem på en måte?? Hva er det jeg egentlig vil ha i livet mitt? Jeg skrev forøvrig masse her som jeg tok vekk, for jeg vet jo ikke din spesielle sitausjon ... men poenget mitt er iallfall at jeg håper du legger merke til 'hva' det er du liker så godt, for min erfaring er at du vil se mer og mer av det i livet når du blir bevisst dette ..... og en dag klaffer det Uansett: lykke til med å jage vekk uønskede tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 21. august 2010 #1691 Del Skrevet 21. august 2010 Ikke noe er håpløst vet du, snuppa. Kanskje kan det virke sånn i utgangspunktet, men ved nærmere ettertanke, er det kanskje ikke det likevel? Uansett, det er hyggelig å ha en spesiell å tenke litt på. Selv om det bare skulle forbli på drømmestadiet. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2010 Forfatter #1692 Del Skrevet 21. august 2010 Dere er herlige!! Rett og slett herlige! Selv med mine kryptiske uttalelser, så kommer dere med varme og kloke svar. Takk!! Foreløpig er det bare en liten nysgjerrighet, ikke noe mer. Men skal høre på de klokke menneskene her inne, og ikke krisemaksimere "problemene", men ta det litt som det kommer. Bli kjent med mine egne tanker, og se hvilken vei haren hopper. Det hele er jo ingen "big deal" foreløpig, og ikke sikkert det blir noen deal i det hele tatt. Ble bare litt tanker i går Sløv morgen i dag... Lest Ken Follet på senga, surfet på nettet og bare slappet av. Nå er frokosten snart fortært, og da får jeg vel kanskje begynne å fungere litt? Lese litt om celler i dag kanskje? Eller? :klø: En gooood til dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. august 2010 #1693 Del Skrevet 21. august 2010 God formiddag RR! Nå vet jeg jo ikke hva det er som gjør det hele umulig, men du har da noen valgmuligheter selv om det er det. Du kan nøye deg med det du kan få - bli kjent og hygge deg med det altså, eller du kan fjerne deg mest mulig fra situasjonen og unngå å involvere deg (og fjerne risiko). Jeg vet ikke hva som er det rette for deg. Syns det er litt synd om det er så umulig at du ikke kan tillate deg å kjenne på det... Er det helt sikkert at det er det? Ofte kan det finnes muligheter likevel, vet du. Håper helga blir rolig og lys. Jeg skal forresten på aha i kveld Kommer nok til å tenke på deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2010 Forfatter #1694 Del Skrevet 21. august 2010 Åååååhhhh! Kos deg masse i kveld! Kommer nok til å sende deg noen tanker, og skulle bittelitt ønske at jeg var der altså! Men min tur kommer, må bare vente noen uker til Min første (og største!) konsertopplevelse med a-ha var forresten på Ullevål... *drømme* Ingenting er som 20.000 dedikerte fans som synger (og jeg stod heeeelt foran ved gjerdet, med DET koret bak meg!)!! Foreløpig går jeg nok for "hygge-teorien" siden det egentlig ikke er noe følelser på plass, bare nysgjerrighet. Kan jo være at hele "problemet" forsvinner når man evt blir litt bedre kjent, så har vel slått meg til ro med at det får være løsninga så langt. Og sånn heeeelt umulig er nok sikkert ikke, bare litt komplisert og guffent? Og da var det liksom mye enklere å konstatere at det var umulig... Helga er bra! Sløv start på dagen i dag, men tok meg sammen og har fått lest litt pensum. Nå tenkte jeg at jeg skulle skifte til treningstøy og komme meg på spinning. Så blir det hjem til en matbit, før jeg skal treffe ei venninne i kveld. Vips, det var lørdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. august 2010 #1695 Del Skrevet 21. august 2010 Du er god du. Det er lov å se så mye man vil, og å fantasere. Er lov å sikle også, men det er greit å gjøre i skjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2010 Forfatter #1696 Del Skrevet 21. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2010 Forfatter #1697 Del Skrevet 21. august 2010 Er ikke i nærheten av å trenge smekke altså Bare litt nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 21. august 2010 #1698 Del Skrevet 21. august 2010 Nysgjerrighet kan slå begge veier. Enten blir man mer nysgjerrig etter hvert, eller så forsvinner det helt. Det spørs jo akkurat hvor interessant objektet viser seg å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2010 Forfatter #1699 Del Skrevet 21. august 2010 Nysgjerrighet kan slå begge veier. Enten blir man mer nysgjerrig etter hvert, eller så forsvinner det helt. Det spørs jo akkurat hvor interessant objektet viser seg å være Nettopp! Så da tror jeg vi går for "hygge-metoden" der vi tar det som det kommer, og prøver å stille nysgjerrigheten (enten det går den ene eller den andre veien). Og noe pent å hvile blikket på er jo aldri dumt uansett Nydusja og føler meg som et nytt menneske! Utrolig hva en spinningøkt og et kjapt hjemme-spa (ansiktsmaske, skrubb, hårfjerning, bodylotion) kan gjøre for skrotten. Deilig! Litt sløvings før jeg skal avsted til ei venninne. Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. august 2010 #1700 Del Skrevet 21. august 2010 :wow: :wow: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå