Daria Skrevet 25. mars 2022 #18041 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg har vel sjelden følt meg så malplassert jåle som da det kom en stor boklevering en dag jeg for en gangs skyld hadde sko med litt hæler og jeg trippet rundt i gangene med kort skjørt, høye hæler og fullastet sekketralle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. mars 2022 Forfatter #18042 Del Skrevet 26. mars 2022 Noen dager er bare så fine! Startet med spinning og fungerende kropp med god musikk. Så lunsj, dusj og en hyggelig telefonsamtale fra tidligere kollega (ikke jobbet sammen på en del år, veldig trivelig med en prat i dag!) før ferden gikk videre til verdens beste venninne. Kvalitetstimer med gode klemmer, fiiiin bursdagsgave og verdens skjønneste 5-åring (overhørte følgende da jeg gikk til bilen for å hente take away-middag: "Mamma, jeg er kjempeglad i RR!" ♥️). Satt og smilte hele bilturen og kom tilbake til en liten fyr som møtte meg i døra. Sånne dager og øyeblikk gjør et fuggel-hjerte fullt av glede og ømt av kjærlighet! Takknemlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mars 2022 #18043 Del Skrevet 27. mars 2022 Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. mars 2022 Forfatter #18044 Del Skrevet 28. mars 2022 Mandag, ny uke og innspurten på mars måned Første vårmåned er allerede unnagjort jo! Og hvilken helg det har vært! Fredagen endte med en rolig og fin sofakveld i heimen, med ferske reker og tv-tid. Så kom den finfine lørdagen og leverte alt fra sin beste side. Varm i hjertet og glad i sjela! I går ble det en rolig og fin dag, med en god treningsøkt på formiddagen etterfulgt av lunsj og sløve timer i sola på verandaen. Leste ut boka jeg holdt på med og skravlet litt med naboen. Nydelig! Og uken fortsetter med masse sosiale planer med fine mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. mars 2022 Forfatter #18045 Del Skrevet 28. mars 2022 Måtte inn og se hva kjendisene hadde kledd seg i på nattens Oscar-utdeling. Link til MinMote Altså, jeg trodde jeg hadde problemer med å finne flatterende og komfortabelt pentøy... Kjole med knagg på? (hvor overdelen atpåtil ser ut som en lampeskjerm) Rød kjole med såkalt "dyp utringning" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2022 #18046 Del Skrevet 28. mars 2022 Lar du deg ikke inspirere? Vi snakker tross alt Oscar-løperen, komfortabelt har ingenting med saken å gjøre, og flatterende er heller ikke nødvendigvis førsteprioritet Det jeg vil vite er hor mange som enten prøvde å henge noe på knaggene til Maggie Gyllenhaal eller tok Uma Thurman for å være servitrise i løpet av etterfesten - og hvilke mengder tape og lim som må til for å holde enkelte av de kjolene på plass. En del av dem kan jo lage skandale med et litt ukontrollert nys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2022 #18047 Del Skrevet 29. mars 2022 Jeg skjønner at jeg bomma litt på lørdagens selskapsantrekk. Hadde verken knagg eller lampeskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. mars 2022 Forfatter #18048 Del Skrevet 29. mars 2022 Kjole mottatt, prøvd, vurdert og pakket klar for retur. It's a never ending story! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. mars 2022 #18049 Del Skrevet 29. mars 2022 Du får kjøpe noen knagger og la deg inspirere... Eller se på tidligere års klassikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mars 2022 Forfatter #18050 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg skal rett videre på besøk etter jobb i dag, og har i den forbindelse klart å rigge meg til med en hel del ærend. Og plutselig ble det jo en solid logistikkoppgave å komme seg fra jobb til besøket! Har handlet i FB-gruppe som ligger i nærheten av dit jeg skal, så må innom en butikk og hente varene og vippse selger. Så har jeg holdt av ny reim til klokka (ingen butikker her hadde riktig reim inne, derav litt borte-bestilling. Men disse to butikkene ligger selvfølgelig ikke i nærheten av hverandre... Og så skal jeg treffe en bekjent på veien for å få overlevert dugnadsblomst som er bestilt. Og SÅ skal jeg videre på besøk og middag. Tror kanskje jeg skal forsøke å snike meg ut fra jobb en liten halvtime tidligere i dag om mulig, så det ikke bare blir stress og styr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #18051 Del Skrevet 31. mars 2022 Ettermiddagen i går ble smått hektisk, men fin! Kom meg ikke noe tidligere avsted fra jobb, så det ble full fart og skikkelig logistikk for å komme i mål. Men blomster ble hentet, klokkereim kjøpt og rakk innom butikken for å hente varene jeg hadde kjøpt på FB. Fikk noen fine timer i middagsbesøk, og var hjemme igjen nærmere 21:30. Da hadde det gått smått i ett siden 07:30 I kveld er det venninneskravling og matbit som står på kalenderen, men jeg rekker innom hjemme et par timer etter jobb. Burde være effektiv de timene, men noe sier meg at... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. april 2022 Forfatter #18052 Del Skrevet 2. april 2022 Ny måned og dermed tid for ny oppsummering. Januar: Spinning: 375 km Gåtur: 17 km Ellipse: 3 km Totalt januar: 395 km Februar: Spinning: 181 km Gåtur 14,5 km Totalt februar: 195,5 km Mars: Spinning: 326 km Gåtur: 35,3 km Totalt mars: 361,3 km Total distanse hittil i 2022: 951,8 km Godt fornøyd med mars måned! Jeg har gått mer enn på lenge og allikevel hatt grei kurs på spinninga. Må nevnes at det i mars kom nye spinningsykler på plass, og det er ingen tvil om at disse er litt rausere på distansen enn de gamle. Hvilke som er riktigst er ikke så godt å si, men jeg vil tro og håpe at de nyeste er de riktigste. Dårlig med trening og tur siste uken, da det har gått i ett med sosiale planer. Men i dag skal jeg få litt frisk luft, og så avsluttes dagen med restaurantmiddag i godt selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. april 2022 #18053 Del Skrevet 2. april 2022 Voldsomt som du fyker rundt og er sosial om dagen, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. april 2022 Forfatter #18054 Del Skrevet 2. april 2022 Daria skrev (10 minutter siden): Voldsomt som du fyker rundt og er sosial om dagen, da... Ja, denne uken er uten tvil rekord de siste to årene. Sosial mandag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag... I går kveld var jeg rett og slett skikkelig sliten da jeg kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. april 2022 #18055 Del Skrevet 2. april 2022 Du satser på en svært rolig og usosial søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. april 2022 Forfatter #18056 Del Skrevet 2. april 2022 Daria skrev (4 timer siden): Du satser på en svært rolig og usosial søndag? Gjett om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. april 2022 Forfatter #18057 Del Skrevet 3. april 2022 Ble en fin tur i nytt turterreng i går formiddag, men med litt for lang tid siden frokost så ble det en prøvelse mot slutten, Det var også mer kupert enn jeg hadde sett for meg, så beina fikk virkelig kjørt seg. Ganske så kaputt da jeg til slutt var hjemme. Et par rolige timer hjemme og en god dusj, så bar det avsted til ukens siste sosiale avtale. Veldig koselig kveld og nydelig kronhjort til middag! Følte det valget var innertier Hjemme nærmere midnatt og kantet ganske kjapt i seng. Våknet ganske så sliten i dag, og hele formiddagen ble rolig. Sliten i hodet og sliten i skrotten (selv om eneste "trening" denne uka ble turen i går). Vært litt mer effektiv i ettermiddag og kveld, og fått ryddet, støvsugd, vasket klær og tømt oppvaskmaskin. Godt for alt som er gjort! Gjenstår en del huslige aktiviteter, men det blir ikke i dag. Spørsmålet nå er om det blir trening rett etter jobb i morgen eller om jeg fortsetter med litt huslige sysler. Snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. april 2022 #18058 Del Skrevet 3. april 2022 Du må jo ikke dra på tur uten proviant (med mindre det er kaféer lett tilgjengelig)... Ikke misunnelig på den kronhjorten, sånn apropos mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. april 2022 Forfatter #18059 Del Skrevet 4. april 2022 Daria skrev (17 timer siden): Du må jo ikke dra på tur uten proviant (med mindre det er kaféer lett tilgjengelig)... Var rett og slett litt urutinert... Pleide å komme meg avsted på tur ikke så lenge etter frokost, og da er en 2-timers tur aldri noe problem (ble 2,5 timer denne gangen, men innafor). Men når det allerede er et par timer siden frokost i det man går ut døra, så... Hadde med vannflaske men lot den ligge i bilen for å slippe å dra på den på turen. Daria skrev (17 timer siden): Ikke misunnelig på den kronhjorten, sånn apropos mat. Tror deg ikke LITT en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. april 2022 #18060 Del Skrevet 4. april 2022 Kaller du meg løgner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå