Roadrunner Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #17741 Del Skrevet 27. oktober 2021 Sauen Shaun skrev (16 timer siden): Håper Zenab vinner jeg Ikke uenig i det! Hun trenger litt tro på egne ferdigheter - for hun er jo dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #17742 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kvalm... Trening utgikk og jeg har i grunn ikke fått gjort noe som helst Må virke etter jobb i morgen, da skal jeg være kulturell. Snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. oktober 2021 #17743 Del Skrevet 27. oktober 2021 Roadrunner skrev (1 time siden): Kvalm... Trening utgikk og jeg har i grunn ikke fått gjort noe som helst Må virke etter jobb i morgen, da skal jeg være kulturell. Snart helg! Heldigvis snart helg. Jeg starter helgen i morgen ettermiddag. Har blitt noen plusstimer i oktober og sjefen sa ja til å bruke opp noen av dem. Blir et par hektiske måneder nå som årsavslutning kommer. Vi må jo bli ferdig før jul for at alt skal innberettes riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #17744 Del Skrevet 27. oktober 2021 Skravla skrev (43 minutter siden): Heldigvis snart helg. Jeg starter helgen i morgen ettermiddag. Har blitt noen plusstimer i oktober og sjefen sa ja til å bruke opp noen av dem. Blir et par hektiske måneder nå som årsavslutning kommer. Vi må jo bli ferdig før jul for at alt skal innberettes riktig. Så deilig med litt langhelg! Har du noen planer, eller bare slappe av og kose deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. oktober 2021 #17745 Del Skrevet 27. oktober 2021 Roadrunner skrev (3 minutter siden): Så deilig med litt langhelg! Har du noen planer, eller bare slappe av og kose deg? Bytur tenker jeg. Er småting som trengs og det er greit å kunne dra i byen, gå på kafe og bare kose seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #17746 Del Skrevet 27. oktober 2021 Skravla skrev (Akkurat nå): Bytur tenker jeg. Er småting som trengs og det er greit å kunne dra i byen, gå på kafe og bare kose seg. Så deilig! Jeg har avtalt bysleng med venninne til lørdag, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #17747 Del Skrevet 30. oktober 2021 Jeg har vært på spinning! OG bysleng med venninne inkludert en ekstra sløyfe labbetur (og middag på restaurant ). Fin lørdag! Nå er det rent sengetøy på senga og jeg har inntatt joggebuksa og sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 Forfatter #17748 Del Skrevet 2. november 2021 Intens dag på jobb i går, med masse møteaktivitet. I dag har jeg fått gjort litt mer håndfast, og prøver å få gjort alt jeg ikke fikk gjort i går. I morgen blir det en liten svipp mot hovedstaden med fly, og så er vi plutselig halvveis og vel så det i arbeidsuka. Og nå kommer det et lite kulturelt maraton, med avtaler torsdag, søndag og mandag. Gleder meg! Nesten godt gjort at de tingene som har vært utsatt i både ett og nesten to år ikke sammenfalt på samme dato når de først skal gjennomføres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #17749 Del Skrevet 2. november 2021 (endret) Roadrunner skrev (1 time siden): I morgen blir det en liten svipp mot hovedstaden med fly Det blir bare en fly-by i området, ingen grunn til å lande...? Endret 2. november 2021 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 Forfatter #17750 Del Skrevet 2. november 2021 Daria skrev (41 minutter siden): Det blir bare en fly-by i området, ingen grunn til å lande...? Får vel lande og stikke nesa på utsiden av terminalbygget, men det er omtrent så langt jeg strekker meg Ca 6 timer fra jeg lander til jeg letter igjen, i den perioden bør jeg være ganske effektiv... Men deilig å ikke komme hjem så altfor sent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #17751 Del Skrevet 2. november 2021 Flyfille - nokså bokstavelig talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 Forfatter #17752 Del Skrevet 2. november 2021 Daria skrev (3 minutter siden): Flyfille - nokså bokstavelig talt Men det er jo SÅ lenge siden sist Sist jeg satt på et fly var 12.mars 2020... Det er ikke helt likt meg På tide å vekke flyfilla fra dvalen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #17753 Del Skrevet 2. november 2021 Sist jeg satt på et fly var 4. juni 2017 - litt usikker på om eller er riktig valg her Tur/retur samme dag (det virkelige tegnet på en ekte flyfille ) har jeg bare gjort da jeg bodde nordpå - har man fylkessamling i Nordland er ikke alternativene så mange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 Forfatter #17754 Del Skrevet 2. november 2021 Daria skrev (17 minutter siden): Sist jeg satt på et fly var 4. juni 2017 - litt usikker på om eller er riktig valg her Tur/retur samme dag (det virkelige tegnet på en ekte flyfille ) har jeg bare gjort da jeg bodde nordpå - har man fylkessamling i Nordland er ikke alternativene så mange... 2017?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #17755 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg har ikke vært utenfor Skandinavia siden 2015... De siste års ferier har gått til Danmark (med båt) eller Sverige (med tog) - flyturen var en helgetur til København for familiefeiring (jeg kunne fått skyss, men hodet orker ikke så mange timer i bil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 Forfatter #17756 Del Skrevet 2. november 2021 2017 føles så lenge siden, men det er jo faktisk "bare" 4 år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #17757 Del Skrevet 2. november 2021 Tid er et svært tøyelig og relativt begrep... Jeg synes jo egentlig 2021 fortsatt er relativt nytt, så hvordan kalenderen har fått det for seg at det er november er jeg litt usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2021 #17758 Del Skrevet 2. november 2021 Har bare vært utenfor Skandinavia to ganger i hele mitt liv jeg. En tur til Balkan i 2018 og tre timer i Kiel i 2019. *har lyst til å se mer av verden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #17759 Del Skrevet 2. november 2021 Tre timer i Kiel var jo ikke det mest eksotiske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2021 #17760 Del Skrevet 2. november 2021 Daria skrev (Akkurat nå): Tre timer i Kiel var jo ikke det mest eksotiske... Nope… Men det var utenfor Skandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå