Roadrunner Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #17501 Del Skrevet 28. juni 2021 Good morning! En rolig, men fin helg er over, og vi er i gang med mandag igjen. Trøtt her, men det er jo ikke akkurat noe nytt. Kjenner jeg begynner å lengte mot ferie! Det har gått i ett så langt i dag, og etter lunsj venter et par møter. Og så har jeg booket litt trening igjen i ettermiddag, prøve å gi knærne en god runde med bevegelse. Ikke veldig motivert i dag kjenner jeg, men får gjøre det som trengs. Ikke vært så flink med øvelsene i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. juni 2021 #17502 Del Skrevet 28. juni 2021 Roadrunner skrev (42 minutter siden): Ikke vært så flink med øvelsene i det siste *moralpreken jeg ikke gidder å skrive - fyll ut selv etter behov og ønske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #17503 Del Skrevet 5. juli 2021 Trøtt fuggel til tjeneste igjen. Ser det er ei uke siden sist jeg var innom her, og nå er det mandag igjen. Nest siste mandagen før ferie! Forrige uke gikk fort, siden det ble jobbreise onsdag og torsdag. Da kom fredagen fort og beleilig! Ble rolig fredagskveld hjemme, og ikke så altfor sent i seng (men lå altfor lenge før jeg fikk sove...). Lørdagen ble det en liten gåtur (litt for mye opp og ned, så det gjorde litt for vondt), litt handling, støvsuging, en kjapp dusj og en tur til mine foreldre på middag og skravlings. Veldig koselig! Og der var jo været mye bedre enn her... I går ble det en ny liten gåtur, denne gangen i et flatere område, og det gikk heldigvis bedre. Men jeg lengter til de fine skogsturene nå! Blåbærene har begynt å komme i skogen, og jeg savner skogsbunn, turterreng og fin utsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juli 2021 #17504 Del Skrevet 5. juli 2021 Noen store planer for ferien, eller blir den av det lokale slaget i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #17505 Del Skrevet 5. juli 2021 Daria skrev (1 time siden): Noen store planer for ferien, eller blir den av det lokale slaget i år? Man starter ferien med 7 netter på hotell (syv ulike hotell), så det blir ikke bare lokalt. En aldri så liten biltur med ei venninne - gleder meg! Resten blir nok av det lokale slaget tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juli 2021 #17506 Del Skrevet 5. juli 2021 Da får du jo fartet litt Vestover? Nordover? Østover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #17507 Del Skrevet 5. juli 2021 Daria skrev (5 minutter siden): Da får du jo fartet litt Vestover? Nordover? Østover? Nordvestover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juli 2021 #17508 Del Skrevet 5. juli 2021 Hvor langt skal dere? Helt opp til mine gamle trakter ved Atlanterhavsveien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #17509 Del Skrevet 5. juli 2021 Daria skrev (Akkurat nå): Hvor langt skal dere? Helt opp til mine gamle trakter ved Atlanterhavsveien? Jupp! Snur i Kristiansund og tar indre vei nedover igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juli 2021 #17510 Del Skrevet 5. juli 2021 Da burde dere jo få fylt fjord-og-fjell-kvoten for en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #17511 Del Skrevet 6. juli 2021 💉 Første stikk unnagjort! Godt å være i gang, og et ekstra skritt på veien mot normalitet (håper jeg). Nå blir det hjemmekontor resten av dagen, og lade opp til en hektisk dag i morgen. Halvannen uke til ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juli 2021 #17512 Del Skrevet 6. juli 2021 Roadrunner skrev (2 timer siden): Halvannen uke til ferie! ...og da stikker'a? (Jeg bare måtte...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juli 2021 #17513 Del Skrevet 6. juli 2021 Cata skrev (14 minutter siden): ...og da stikker'a? (Jeg bare måtte...) Du bare måtte komme med et lite stikk...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juli 2021 #17514 Del Skrevet 6. juli 2021 Daria skrev (9 minutter siden): Du bare måtte komme med et lite stikk...? I motsetning til hun som ville sikre seg siste stikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juli 2021 #17515 Del Skrevet 6. juli 2021 Jeg fikk siste stikk alt i april... Dessuten spiste jeg stikkelsbærsyltetøy til lunsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juli 2021 #17516 Del Skrevet 6. juli 2021 Daria skrev (3 timer siden): Jeg fikk siste stikk alt i april... Dessuten spiste jeg stikkelsbærsyltetøy til lunsj... Den stikker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #17517 Del Skrevet 6. juli 2021 Jeg stikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juli 2021 #17518 Del Skrevet 6. juli 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #17519 Del Skrevet 7. juli 2021 Var det en stikkende smerte man skulle kjenne etter stikket? Neida, ikke noe spesielt å melde om herfra, bare litt ømt og føler meg ekstra trøtt. Men det siste kan jo være heeelt normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juli 2021 #17520 Del Skrevet 7. juli 2021 Roadrunner skrev (7 timer siden): bare litt ømt og føler meg ekstra trøtt. Sjekk hvilepuls på pulsklokka. *akademisk interesse kopler inn * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå