Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Da var det mandag igjen og jeg har hatt en veldig fin helg som har inneholdt både kafebesøk, festing og soling :) I morgen begynner "virkeligheten", så dette er den siste fridagen min på en stund.

I natt har jeg tullet noe voldsomt. Det begynte med at jeg ikke fikk sove, og jeg lå og så på klokken hele tiden.. siste gang jeg så på den var den kvart over to. Så sov jeg skikkelig dårlig, drømte masse rart og var våken flere ganger. Kl kvart på åtte var det ikke håp lengre, da var det bare å stå opp :Gjesp: Skjønner ikke hva som går av meg :klø: Jeg elsker vanligvis å sove og sovner alltid med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Doktor Såpe vet hvorfor du ikke har fått sove, du er spent på første dag i ny jobb såklart! Selv om du kanskje ikke "tror" at du er det, så ligger det nok masse følelser og forventninger i bakhodet og bobler. Nesten sånn man føler det dagen før eksamen :)

Her, la meg skrive ut en resept på daytime tv, varm kakao- nei KAFFE (;)) og en god lunsj med norske jordbær så skal du se du føler deg bedre med det samme :)

Håper du klarer å nyte resten av dagen! Du får sikkert tid til litt av hvert nå som du er så tidlig våken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner min virkelighet også!

Har hatt noen sånne netter selv, og det er ofte i sammenheng med forandringer i livet som jeg tenker mye på. F.eks skolestart, sånne ting. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Doktor Såpe vet hvorfor du ikke har fått sove, du er spent på første dag i ny jobb såklart! Selv om du kanskje ikke "tror" at du er det, så ligger det nok masse følelser og forventninger i bakhodet og bobler. Nesten sånn man føler det dagen før eksamen :)

Her, la meg skrive ut en resept på daytime tv, varm kakao- nei KAFFE (;)) og en god lunsj med norske jordbær så skal du se du føler deg bedre med det samme :)

Håper du klarer å nyte resten av dagen! Du får sikkert tid til litt av hvert nå som du er så tidlig våken:)

Du har helt rett, Dokter Såpe. Det bare kom litt brått på meg.. Har jo gått og gledet meg så lenge, og nå når det endelig skjer så blir jeg helt satt ut. Nå har jeg pakket og ryddet her hjemme, siden samboeren min kommer i ettermiddag vil jeg ha alt sånt unnagjort. Så nå skal jeg rusle meg en tur i byen og bare slappe av. Skal se om jeg finner jordbær og ;)

I morgen begynner min virkelighet også!

Har hatt noen sånne netter selv, og det er ofte i sammenheng med forandringer i livet som jeg tenker mye på. F.eks skolestart, sånne ting. :jepp:

Så spennende at du også begynner i morgen! Ja, det er vel vanlig å bli liggende og tenke på sånne ting. Håper bare jeg får sove litt bedre i natt, for jeg må stå opp kl. 5 i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, kl 5 var litt tidlig selv for en gammel traver i yrkeslivet som meg ;) Men så fint at samboern kommer hjem da! :) Norske jordbær er helt fantastisk, jeg har en god neve med meg i matboksen som jeg skal kose meg meg i pausen kl 14 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent, nå er det noe jeg ikke har fått med meg. Skal du begynne i ny jobb? Spennende! Tydeligvis for deg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj, kl 5 var litt tidlig selv for en gammel traver i yrkeslivet som meg ;) Men så fint at samboern kommer hjem da! :) Norske jordbær er helt fantastisk, jeg har en god neve med meg i matboksen som jeg skal kose meg meg i pausen kl 14 :)

En gammel traver du liksom :fnise:

Vent, nå er det noe jeg ikke har fått med meg. Skal du begynne i ny jobb? Spennende! Tydeligvis for deg og ;)

Jepp, nå er det første ordentlig jobb siden jeg ble ferdig med studiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk pysepus :klem:

I natt har jeg sovet i min egen seng :nigo: Selv om hotellivet er herlig, så er det alltid godt å komme hjem til seg selv igjen :) Kurset jeg var på var veldig bra og jeg møtte masse kjekke folk. Så nå er det bare å lade opp til nytt kurs på mandag igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ingen planer for helgen, har tenkt å bare slappe av og kose meg sammen med samboer :) I tillegg må jeg må vaske og stryke alle skjortene mine, hehe :)

Nå skal vi snart ut å kjøpe smågodt og leie film. Nam, nam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da, grattis med ånkli-jobb! :nigo:

Høres ut som en fin helg. Hvilken film leide dere? :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusentakk pingting :)

Vi rakk ikke å leie film den kvelden, for vi fikk plutselig besøk :)

I dag er den store "pakke og grue seg til i morgen" dagen. Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg gruer meg. For jeg vet jo hva det går ut på, jeg har møtt mange av folkene før, jeg har vært borte fra samboeren min i 2 uker før og jeg har vært bortreist i 2 uker mange ganger før. Men det er vel kanskje noe med at jeg skal være bortreist i 2 uker sammen med masse folk som jeg egentlig ikke kjenner så godt :sjenert: Og siden jeg skal være i et annet land en av ukene, så får jeg ikke snakket så mye med samboeren... Men jeg må bare gjøre det beste ut av det, og begynne å glede meg i stedet. Jeg skal tross alt bo på hotell i 2 uker, hvor man bare går til dekket bor hele tiden og man trenger ikke re opp sengen en gang :sjarmor:

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert fint å være borte i to uker- hotellmat, seng og restaurantliv på jobbens regning bør jo heller være noe man gleder seg til :)

Hm, litt for sent for meg åsvare på kle og skospm, men basisplagg og ensfarga sko må jo være en slager :)

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Nå er jeg endelig hjemme fra kurs, og kjenner at jeg gleder meg til hverdagen skal begynne. Kurset har vært kjempekjekt, har lært masse og blitt kjent med mange hyggelige folk :) Det var veldig lange dager og sene kvelder, så jeg var ganske sliten da jeg kom hjem i går kveld. Det var helt fantastisk å sove i min egen seng og spise mat jeg faktisk visste hva var :)

I kveld blir det total avslapping, tror jeg skal se noen episoder sex and the city og kanskje spise noe god mat! Vekta har dessverre sett bedre dager, men jeg har bestemt meg for å kose meg i helga, også kjører jeg på igjen fra mandag av :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem!:) Så bra at alt gikk bra! Gleder meg til å høre alt om hvordan det var :)

Vekta er ikke så mye å bry seg om når man har vært på reise, den kommer seg fort tilbake til normalen når hverdagslivet begynner igjen. Kos deg i helga med dvd og smågodt- det er jo tross alt bare lørdag en gang i uka ;)

Tror det blir smågodt og dvd her i huset i kveld også. I morgen blir jeg gressenke... ;)

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Såpeboble :)

Jeg regner med vekta ordner seg kjapt ja ;)

Jeg er også gressenke nå, så vi må definitivt henge en dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...