Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, neida det var nok bare jeg som hadde litt fylleangst på søndag :fnise: Jeg oppførte meg eksemplarisk som alltid ;)

I dag da jeg skulle dra fra jobb var batteriet mitt flatt :dåne: Min egen feil og sykt irriterende! Jeg var ikke på kontoret, men ute hos en kunde så det var ikke bare og få hjelp heller. Folk er ikke så veldig hjelpsomme når de er på vei hjem.. Men jeg fikk heldigvis hjelp til slutt, og kom meg hjem :)

Begynner å bli ganske klar for helg nå. Vi skal bake pepperkaker i helgen og begynne litt på juegavene. Faktisk bare 1 måned til julaften i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: I dag spiste jeg havregrøt til frokost, tror ikke jeg har spist det på mange år. Noen som har tips for å få den til å bli litt søt uten å ha sukker på? :nigo: Jeg hadde bare kanel på i dag, og det ble litt tamt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å ha litt tørket frukt på, som rosiner og/eller tørkede aprikoser. Eller eple i terninger. Blir jo litt fruktsukker av sånt, men det er ikke bare tomme kalorier ihvertfall. havregrøt er kjempegodt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raspet eple og kanel

Frosne bær (de tiner på få sekunder i den varme grøten)

Kardemomme og lettsyltetøy (smaker litt som vafler hvis du legger godviljen til)

Mager vaniljekesam

En dæsj cottage cheese og hakka mandler

Har aldri prøvd sånn falsk sukker (splenda?) men det kan jo kanskje gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :hjerte: Fredagen er den beste dagen i uka, da ligger hele helgen og venter :nigo:

Blir en rolig og koselig helg, passer meg veldig bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått handlet litt julegaver, godt å være i gang :) Så har jeg vært på zumba, og det tror jeg faktisk er en av de beste gruppetimene jeg noen gang har vært på :hoppe: Det var skikkelig dansing med masse koreografi og vanskelige trinn. Det var ikke alle trinnene jeg fikk med meg :nigo: Elsket det!! Gjett om jeg skal gå på timen til den instruktøren igjen :jepp:

I kveld har vi spist taco og det er bare avslapping som står på planen for resten av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På zumbatimene har det alt å si hvilken instruktør man har! Gøy at du har funnet en som er så flink :nikker: Jeg har tenkt å prøve ut en time som heter reagaton (aner ikke hvordan det staves..) , tipper det er mange kule rytmer på den timen :)

Rolig kveld her i gården også, ble pizza og sjokolade foran tven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

*børster støv av dagboka*

Har hatt en lang kg pause, men nå har lysten kommet tilbake :hoppe:

Har vært veldig travelt i det siste og mye som foregår på en gang, but i´m still going strong :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter under pleddet i sofaen etter 12 timer på jobb.. glad det er helg snart;) Så blir det fest i morgen og avslapping på lørdag. Herlig helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har koset meg i dag ja :fnise: Nå er det natt ;)

Pysepusen har du dagbok forresten? Prøvde å søke, men fant ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hele denne helga ble bare tull :( Jeg var syk fredags kveld og hele lørdag, og i dag har jeg jobbet :/ men, men nå får vi snart besøk, så det blir nå en koselig søndags kveld i alle fall :) Føler meg ikke klar for en ny uke, men den kommer uansett.. 4 uker til påskeferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...