Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Urk, jeg har klart å bli syk. Tipper det er den klassiske "air condition forkjølelsen" Vi hadde det ikke så kaldt på hotellrommet, men i det rommet vi hadde kurs var det krisekaldt. Det hjalp sikkert ikke at vi var ute i 40 grader hver pause :fnise: Føler meg veldig tett både i hals, nese og bilhuler, men satser på at jeg føler meg bedre i morgen. Har pakket ned nesespray, kleenex og paracet i veska, så jeg skal klare meg gjennom første dag på kontoret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsjda. Driver og brygger på noe jeg også, og omtrent alle andre på KG ser det ut til. Er nok en virusfaen som er litt ekstra aktiv for tiden :kjefte:

God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første dag på kontoret gikk kjempefint. Har fått min egen plass, pc og telefon :nigo: Alt virker så langt veldig positivt, og jeg gleder meg til fortsettelsen :jepp: Er fortsatt pottetett, men halsen føles heldigvis bedre og jeg er ikke så tung i hodet nå som jeg var tidligere i dag. Satser på å føle meg enda bedre i morgen :hoppe:

Hadde gledet meg veldig til Grey´s i morgen, så for meg en kosekveld med stearinlys og pledd, men selvsagt er det fotballkamp i morgen :rolleyes: Unødvendig synes jeg! Men jeg kan vel kose meg likevel, synes det er så koselig å være inne med lys på kveldene nå når det går mer og mer mot høst. I dag var det rundt 16 grader ute, men det har begynt å bli sånn skarp høstluft ute, så det kjentes ikke så varmt ut. Kjipt at sommeren er over, men det er jo koselig med høst og :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at det gikk bra på jobben i dag og at du trivdes i miljøet osv. Det har mye å si :)

Ang forkjølelsen så tror jeg at jeg leste et kjerringråd om å spise en hel rå løk eller å svelge 20 hele pepperkorn for å bli kvitt forkjølelse. Vet ikke om det er verdt et forsøk..? :fnise: *løkånde*

Anyway. Enig i at det er koselig med lys og pledd. Tror jeg må finne en unnskyldning til å bake boller og ha med i sofakroken også etterhvert! ;) - Og rødvin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, en hel rå løk faktisk. Tror jeg står over den ;)

Boller ja, jeg har masse boller i fryseren :sikle: Men det må bli litt mer høst før de er lov å spise. Da blir det boller med brunost og kakao :rødme: (og en lang joggetur etterpå :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg heldigvis helt frisk igjen ja :)

Det går fortsatt bra på jobb, men føler samtidig at jeg forstår mindre og mindre :fnise: I går og i dag var jeg ute hos en klient hele dagen, og de møtene jeg deltok på forstå jeg veldig lite av. Men, det er jo veldig spennende da, og satser på at jeg forstår mer etter hvert :)

Nå er det bare to dager igjen til helg, og den helga skal nytes til det fulle :hjerte: Det er ganske morsomt når man jobber, for helgene blir plutselig noe veldig hellig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, med en hel rå løk så skulle du vel i det minste klare å unngå å smitte andre, ikke snakk om at du kommer nærme nok innpå folk med den ånden! :hoho:

Grattis med første lønn, sånt er alltid stas! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for første lønning! Hva skal du bruke den på da? ;)

Enig i at det er ekstra godt med helg når man har jobbet hele uken :)

Nå er det bare 3 dager igjen så er det helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Jeg har shoppet litt for min første lønning, også har jeg faktisk sparet en del. Jeg spiste bare mer og mer av sparekontoen i sommer, så jeg trengte virkelig å fylle opp litt :)

Nå er det bare en dag igjen til helg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, så flink og fornuftig du er! :) Deilig når man får plass til både sparing og shopping, da er livet komplett liksom! ;)

Jeg teller minuttene til helga begynner, er sååå lite motivert til jobbing i dag. - Gjorde jo så mye i går på jobb, kan ikke ta helt av heller ;) Er iallefall glad for at jeg har radio på kontoret, sitter her og hører på lokalradioen og akkurat nå er det waka-waka som spilles i bakgrunnen. Kjenner det rykker litt i dansefoten, ja :gjeiper: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så flink og fornuftig du er! :) Deilig når man får plass til både sparing og shopping, da er livet komplett liksom! ;)

Jeg teller minuttene til helga begynner, er sååå lite motivert til jobbing i dag. - Gjorde jo så mye i går på jobb, kan ikke ta helt av heller ;) Er iallefall glad for at jeg har radio på kontoret, sitter her og hører på lokalradioen og akkurat nå er det waka-waka som spilles i bakgrunnen. Kjenner det rykker litt i dansefoten, ja :gjeiper: ;)

Heldig du er som kan høre på radio på jobb.. Jeg sitter i landskap, så det blir lite radio på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg endelig at jeg begynner å komme litt inn i jobbhverdagen med å stå opp tidlig og være på jobb hele dagen. Er ikke så trøtt på ettermiddagene lengre og føler meg mye mer opplagt på jobb og :) I går kveld var jeg på besøk hos ei venninne som bor en halvtimes kjøretur unna, så det ble ganske sent før jeg kom meg i seng. Men det var såå koselig, og jeg var faktisk overasskende opplagt i dag ;)

Nå har jeg tenkt meg en tur til byen. Har et par ting jeg må kjøpe til helga, vi skal nemlig på tur med jobben til samboer i helga og da måtte vi ha med blant annet regntøy.. tror ikke jeg har eid en regnbukse siden jeg gikk i barnehagen, men det er vel sånn som er kjekt å ha?! Jaja, shopping er shopping uansety :ler:

Dagens nyhet er at jeg har meldt meg inn på et treningssenter :hoppe: Fikk et bra tilbud fra jobb, så da var det bare å slå til. Får forhåpentligvis kortet i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...