Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Høres ut som en super ferie rett og slett! Og du har jo helt rett med tanke på samvittigheten, hvis man rører på seg er det jo "lov".

En super ferie ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig å være hjemme, men fy så fort tiden går. Det er så mange man skal treffe hele tiden, så jeg føler at tiden går litt fra meg. Nå skal jeg straks til ei venninne og rote gjennom hele klesskapet hennes. Trodde jeg hadde funnet en fin kjole til bryllupet til helga, men mamma mente den ikke var fin nok :rolleyes: Så håper virkelig jeg finner en hos venninna mi, ellers begynner jeg å få det litt vel travelt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant, jeg fant :D En kjempefin grønn(!) kjole faktisk :) Så nå gleder jeg meg bare til bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, bryllup er koselig! Dresskoder er litt vanskelig egentlig, men etter å ha lest den tråden her inne om rare bryllupsantrekk tenker jeg at så lenge du kommer pyntet til et bryllup så er det greit. :ler: Men hurra for å låne kjoler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fant deg kjole :)

Jeg ble invitert til bryllup til neste år og der kom det muntlige "krav" til hvordan man kunne og ikke kunne kle seg for anledningen... bridezilla....Så da er det bare å dra hjem å sortere kjolene i klesskapet så man ikke fornærmer bruden :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bridezilla :roll: Det er så fantastisk hva disse crazy brudene får seg til å si altså.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, bryllup er koselig! Dresskoder er litt vanskelig egentlig, men etter å ha lest den tråden her inne om rare bryllupsantrekk tenker jeg at så lenge du kommer pyntet til et bryllup så er det greit. :ler: Men hurra for å låne kjoler!

Ja, jeg synes også bryllupsantrekk er vanskelig, men det gikk heldigvis bra ;)

Så bra du fant deg kjole :)

Jeg ble invitert til bryllup til neste år og der kom det muntlige "krav" til hvordan man kunne og ikke kunne kle seg for anledningen... bridezilla....Så da er det bare å dra hjem å sortere kjolene i klesskapet så man ikke fornærmer bruden :gjeiper:

Off, det hørtes slitsomt ut :rolleyes: Hvis du ikke finner noe i skapene, så blir det ut på shopping!! Å, nei så synd :fnise:

Bridezilla :roll: Det er så fantastisk hva disse crazy brudene får seg til å si altså.. :ler:

Haha, ja sant det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og samboer vært på en skikkelig fjelltur. 876 moh, og det var rett opp hele veien :dåne: Jeg er helt gele i lårene nå og føler meg ganske sliten. Tipper jeg skal sove godt i natt :fnise:

Det nærmer seg hjemreise og det skal bli godt. Begynner å bli lei av å bo under samme tak som foreldre/svigerforeldre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag pissregner det, og lyner og tordner. Skikkelig innevær! Jeg og mamma har bakt boller og kanelboller :) De ble utrolig gode, og jeg har spist alt for mange :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden og kanelboller! Av en eller annen grunn hørtes det ut som en helt fantastisk kombinasjon, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og samboer vært på en skikkelig fjelltur. 876 moh, og det var rett opp hele veien :dåne: Jeg er helt gele i lårene nå og føler meg ganske sliten. Tipper jeg skal sove godt i natt :fnise:

Det nærmer seg hjemreise og det skal bli godt. Begynner å bli lei av å bo under samme tak som foreldre/svigerforeldre :ler:

:ler: Borte bra, hjemme best! Hørtes herlig ut med fjelltur, begynner å bli en stund siden jeg var på tur, tror jeg må tvinge sambo med ut snart. Evt pappa ;)

I dag pissregner det, og lyner og tordner. Skikkelig innevær! Jeg og mamma har bakt boller og kanelboller :) De ble utrolig gode, og jeg har spist alt for mange :fnise:

Ååå, nam nam! Du kunne nok spise de bollene med god samvittighet etter den lange fjellturen du tok. Ta det på etterforbrenninga (som varer i daaagevis :P)

Torden og kanelboller! Av en eller annen grunn hørtes det ut som en helt fantastisk kombinasjon, hehehe.

Skriver under på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig i at det høres ut som en flott kombinasjon. Skulle gjerne hatt en sånn bolle.... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har en super sommer! Lenge siden jeg har vært aktiv her inne, men prøver meg igjen. ;)

Hvordan er det å være ferdig som student?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden og kanelboller! Av en eller annen grunn hørtes det ut som en helt fantastisk kombinasjon, hehehe.

Jepp, det var det :sikle:

:ler: Borte bra, hjemme best! Hørtes herlig ut med fjelltur, begynner å bli en stund siden jeg var på tur, tror jeg må tvinge sambo med ut snart. Evt pappa ;)

Ååå, nam nam! Du kunne nok spise de bollene med god samvittighet etter den lange fjellturen du tok. Ta det på etterforbrenninga (som varer i daaagevis :P)

Skriver under på det! :)

Ja, jeg svidde av noen kalorier på den turen, så jeg spiste med god samvittighet ;)

Sier meg enig i at det høres ut som en flott kombinasjon. Skulle gjerne hatt en sånn bolle.... :spise:

:)

Håper du har en super sommer! Lenge siden jeg har vært aktiv her inne, men prøver meg igjen. ;)

Hvordan er det å være ferdig som student?

Hei Midna!

Det er helt herlig å være ferdig! Gleder meg bare til å komme igang å jobbe i august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingenting er som å sove i sin egen seng :) Det var ikke før jeg kom tilbake fra ferien min at jeg virkelig forstod hvor deilig min seng er i forhold til den jeg sov i på ferie. *små gleder* :)

Velkommen hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som å sove i sin egen seng :) Det var ikke før jeg kom tilbake fra ferien min at jeg virkelig forstod hvor deilig min seng er i forhold til den jeg sov i på ferie. *små gleder* :)

Velkommen hjem:)

Enig, min seng er helt herlig i forhold :)

Tusen takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært og handlet kjøleboks og piknikteppe :) Klar til camping! Vi skulle kjøpe campingstoler og engangskopper og, men det tar vi i morgen. Håper virkelig på litt fint vær, for telt og regn er en dårlig kombinasjon :fnise:

Og i kveld blir det faktisk vafler her :sikle: Det har jeg ikke spist på evigheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, camping! det er jo kos da, så lenge man har værgudene på sin side. Men det er jo egentlig også noe veldig koselig med å ligge inne i et telt og høre regnet mot teltduken :)

Åh, vafler! :dåne: Din onde fristerinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...