Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Heldig du er som har nyvasket hus og ren fryseboks :) Ble det shopping på deg i dag? Noe nytt og spennende på innkjøpslista? Våtdrakt?? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooo, strikking - hva holder du på med?

Jeg holder på med et babyteppe, et lappeteppe som aldri blir ferdig! Babyen som skulle få det, er født for lenge siden, så det er ikke så veldig motiverende lenger :fnise:

Jeg har lyst å begynne på noe nytt nå, og kom over denne boleroen i går: Link Jeg er ikke så veldig flink til å strikke, men det ser jo ganske enkelt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er som har nyvasket hus og ren fryseboks :) Ble det shopping på deg i dag? Noe nytt og spennende på innkjøpslista? Våtdrakt?? :gjeiper:

I dag ble det shopping ja! Våtdrakt ble det nok ikke :fnise: men en del andre ting:

-1 bukse (svart "finbukse")

-3 skjorter

-2 vester (til å ha sammen med skjortene)

-1 kjole

-1 blazer

Sånn, nå har jeg litt å begynne med i hvertfall på den nye jobben min :) Ble helt svett da jeg skulle dra visakortet, men dette er sånn jeg må ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var shoppingen og lunsjen unnagjort, så nå sitter jeg klar i treningstøyet og motiverer meg til å jogge. Har ny musikk på ipoden og det er perfekt joggevær, så det er bare å hoppe i det!! :kaklehone::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jogger'n, du kommer til å løpe fra meg neste gang vi jogger sammen! Hmfr! :gjeiper:

Wow, du shoppet jo masse i går, deilig å ha garderoben klar til jobben begynner. Det er jammen ikke så lenge igjen nå! Spennende! Gleder meg til i morgen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jogger'n, du kommer til å løpe fra meg neste gang vi jogger sammen! Hmfr! :gjeiper:

Wow, du shoppet jo masse i går, deilig å ha garderoben klar til jobben begynner. Det er jammen ikke så lenge igjen nå! Spennende! Gleder meg til i morgen :) :)

Hehe, nei det har jeg ingen tro på ;) Jeg jogget to runder rundt det vannet du vet.. første runden gikk veldig greit, men på den andre måtte jeg virkelig slepe meg rundt, jeg var så sliten!

Nå er det ikke lenge igjen nei, en uke faktisk :sjokkert:

Jeg gleder meg også masse til i morgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ett drittvær! Jeg hadde planer om å rusle litt rundt i byen i dag, men det utgår i dette været. Får heller være hjemme og ordne noen småting :) I kveld får jeg besøk av ei venninne jeg ikke har møtt siden skolen sluttet, da blir det taco og masse :skravle: Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært skikkelig husmor og bakt brød og boller :) Måtte prøvesmake 2 boller før jeg kjappet meg å hive resten i fryseren. Nybakte boller med brunost, det var godt :sikle:

Ellers har jeg vært i byen en tur, og fått shoppet enda litt mer :fnise: Fikk plutselig melding fra ei venninne om jeg ville joine henne i lunsjen, så da tenkte jeg hvorfor ikke. Nå begynner kontoen min snart å grine tror jeg, men snart, snart kommer det inn penger ;)

Og sist, men ikke minst har jeg begynt å strikke den boleroen som jeg linket til tidligere. Ikke kommet så langt foreløpig, men håper den blir bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, du bakte boller! Jeg er sååå misunnelig :) Gleder meg til februar, da kan man bake boller og fylle de med krem og syltetøy i tillegg.. :slafse:

Koselig med lunsj ute, men det kan svi litt på pungen hvis man ikke har inntekt, ja... Men (veldig) snart blir det andre boller, så da må det være greit å unne seg både shopping og lunsj! :) Jeg teller ned dagene til jeg får lønn, må nemlig betale studielånet denne mnd *blæh* Akkurat DET er ikke noe å glede seg til når man slutter skolen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studielånet ja, fysj å fy. Lurer på når første avdraget mitt kommer :klø:

I dag har jeg begynt å drikke kaffe. Jeg prøver i hvertfall :ler: Jeg fant noe sånn posegreier som har ligget her siden mamma var på besøk, og det var ikke det beste jeg har smakt nei. Tenker jeg tar meg en tur på kafe i morgen og bestiller en eller annen fabolous kaffe, jeg skal nemlig lære meg å drikke det. Kaffe mocca er ikke det ganske greit for nybegynnere? Eller noen som har et annet tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, kaffedrikking, nå begynner voksenlivet på ordentlig! :) Greit å like kaffe så man kan joine kaffeslaberaset på jobb med jevne mellomrom:)En god nybegynnerkaffedrikk må jo kanskje være kaffe latte med smak (irish cream er ganske godt, samme med hasselnøtt. -Hvis du vil ha noe annet enn sjokoladesmak, tenkte jeg :)) eller kaffe mocca med krem, eller noe :) "Problemet" er at disse kaffedrikkene ofte har store variasjoner i smak alt ettersom hvor du kjøper det.. Neste gang du er her i byen kan jeg introdusere deg for verdens beste mocca på kafe- laget med ekte sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi.. kaffedrikking kan i alle fall ikke jeg hjelpe med. Jeg orker det bare ikke selv, så jeg har alltid bare takket nei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. kaffedrikking kan i alle fall ikke jeg hjelpe med. Jeg orker det bare ikke selv, så jeg har alltid bare takket nei. :ler:

Hihi, det pleide jeg også å gjøre :)

Er ikke så glad i kaffe jeg heller, men greit å kunne ta en kopp der man blir tilbudt det, så vertskapet ikke trenger å stresse med alternativer :) Feks husker jeg farmor alltid ble stressa da jeg takket nei til kaffe og hun ikke hadde noe annet. Begynte å tilby meg melk og greier :gjeiper: Såeh, nå når jeg kommer på besøk går alt så meget bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, kaffedrikking, nå begynner voksenlivet på ordentlig! :) Greit å like kaffe så man kan joine kaffeslaberaset på jobb med jevne mellomrom:)En god nybegynnerkaffedrikk må jo kanskje være kaffe latte med smak (irish cream er ganske godt, samme med hasselnøtt. -Hvis du vil ha noe annet enn sjokoladesmak, tenkte jeg :)) eller kaffe mocca med krem, eller noe :) "Problemet" er at disse kaffedrikkene ofte har store variasjoner i smak alt ettersom hvor du kjøper det.. Neste gang du er her i byen kan jeg introdusere deg for verdens beste mocca på kafe- laget med ekte sjokolade :)

Hehe, ja nå begynner voksenlivet ;) Takk for tips, kaffe latte med irish cream hørtes jo godt ut :) Ja, regner med det er store forskjeller.. tenkte jeg skulle teste Wayne's coffe neste gang jeg er i byen :) Og ja, jeg vil gjerne smake verdens beste mocca :D

Oi.. kaffedrikking kan i alle fall ikke jeg hjelpe med. Jeg orker det bare ikke selv, så jeg har alltid bare takket nei. :ler:

Hehe, ja det er det jeg og har gjort frem til nå!

Hihi, det pleide jeg også å gjøre :)

Er ikke så glad i kaffe jeg heller, men greit å kunne ta en kopp der man blir tilbudt det, så vertskapet ikke trenger å stresse med alternativer :) Feks husker jeg farmor alltid ble stressa da jeg takket nei til kaffe og hun ikke hadde noe annet. Begynte å tilby meg melk og greier :gjeiper: Såeh, nå når jeg kommer på besøk går alt så meget bedre ;)

Veldig enig. Det hadde vært så greit å bare kunne si "ja takk" når man blir tilbudt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens trim er unnagjort og nå sitter jeg på verandaen og soler meg :) Aner ikke hva som har skjedd, men da jeg veide meg i dag viste den et tall jeg ikke har sett før :sjokkert: Og jeg er jo egentlig ferdig å slanke meg... men det var et veldig fint tall da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Gratulerer! :) Morsomt med nye tall på vekta da, så har du litt å gå på når helga kommer og godteposen og alkoholen er farlig nær ;) Jeg har forresten ikke fått noe svar fra hun jeg sendte sms til igår ang. helga... Hmmm...

Endret av Såpeboble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for nye tall ja! :hoppe: Ja, såpeboble jeg trenger nok litt å gå på til helga ;)

Hm, rart at hun ikke har svart.. men kanskje hun tenkte at det bare var en beskjed fra deg om at de andre greierne ikke ble noe av, at det ikke var noe å svare på :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...